Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

21.7.2011 18:00

radon- kirjoitti:Meillä oli kouluratsiassa yks poliisi, joka ajoi semmosella vanhahkolla Suzukin endurolla, olisko ollut jotai 650cc tms. Ja karkeat renkaatki oli. En muista tarkalleen että lukiko siinä POLIISI missään mutta kuskissa luki ainakin ja virkamerkki yms. Eli kyllä niitä ihan poliisitunnisteisia enduropyöriäkin varmasti on olemassa.

Onneksi ei tainnut olla paikkakuntalainen :P

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

28.7.2011 17:35

n. 7300-7400 km takana ja tänään päättivät ekan kerran pysäyttää mut derbin kans.. Olin risteykses ja en huomannu et ne oli tullu takse ja lähin kiihdyttää ihan tuppi nurin ja sigman mukaa vauhtii oli 61@50.. sit poliisit tuli rinnalle ja näyttivät mulle, et pitäs pysähtyy.. Ekaks kysyivät, et

" mitäs viriä tässä on ku näyttää kiihtyvän ja kulkevan rivakasti " P
" No ei tässä mitään oikeen ole " m
" Mutta on siinä jotain kuitenki? " P
" Nooh oon siihen laittanu piikkiä isomman eturattaan ku ei jaksanu oikeen mäkiä ylös" ( ja vitut :D virit tg + 13/65 )
" Sullahan on laiton putki " P
" Vakioputki se on" M
" Mitäs jos nyt vaan puhuisit totta " P

Pitkä hiljasuus

" Paljos toi kulkee? " P
" Reilu 50 oon muna asennossa päässy "
" No hyvä ettei enempää" P
" Älä viritä enempää ja ajele varovaisesti" P

En tajuu miten voi olla noin tyhmä poliisi, et uskoo tollasta paskan jauhantaa, varsinkin ku ne vielä ite ajo mun perässä ku oli 61@50 :D
+ ei sanonu mitään ku kaikki valot oli kuollu + homemade kilpi + 11 kmh ylinopeutta :D
Just tollasia poliiseja lisää
Viimeksi muokannut dmx^ päivämäärä 28.7.2011 21:39, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

28.7.2011 18:14

dmx^ mitä jos sun mittaris vaan kusetti et 61 vaikka oikeesti joku 52 tai jotain :lol:

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

28.7.2011 21:38

Gps testattu paljon kusee ja sigma näyttää 1 kmh liian vähän :D Sanoisin, että aikas munkki kävi

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

28.7.2011 21:47

dmx^ kirjoitti:Just tollasia poliiseja lisää

Itse sanoisin että tuollaisia poliiseja vähemmän.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

28.7.2011 22:08

radon- kirjoitti:Meillä oli kouluratsiassa yks poliisi, joka ajoi semmosella vanhahkolla Suzukin endurolla, olisko ollut jotai 650cc tms. Ja karkeat renkaatki oli. En muista tarkalleen että lukiko siinä POLIISI missään mutta kuskissa luki ainakin ja virkamerkki yms. Eli kyllä niitä ihan poliisitunnisteisia enduropyöriäkin varmasti on olemassa.

Keskuskoulussako? ;) Oulun poliisit ainaki täällä kävi, just semmonen puoli-enska-dakar tyyppinen moottoripyörä oli.
OT

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

28.7.2011 22:28

dmx^ kirjoitti:Gps testattu paljon kusee ja sigma näyttää 1 kmh liian vähän :D Sanoisin, että aikas munkki kävi

laiton mittari sulla :D

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

28.7.2011 22:31

Njoo eipä tos oo muutenkaa juuri mtn laiöllista..

hurhurr
Mitäs sitte ku sattuu omalla kohdalle se virka intosin poliisi?

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

28.7.2011 23:01

JuhoK^ kirjoitti:Keskuskoulussako? ;) Oulun poliisit ainaki täällä kävi, just semmonen puoli-enska-dakar tyyppinen moottoripyörä oli.
OT

Hauholassa 8) tais olla oulun poliiseja sillon siellä meilläkin, ainakin siitä tyypit siellä puhui. Ensimmäisenä vaan meidän koululle iskivät ja lyseolaiset ehtivät viedä jo virimopot piiloon teistä puhumattakaan :lol:

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

29.7.2011 9:31

dmx^ kirjoitti:
hurhurr
Mitäs sitte ku sattuu omalla kohdalle se virka intosin poliisi?

No kyllä itestä olisi asiallista edes huomauttaa valoista ja muista puutteista.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

29.7.2011 10:28

Miten vaan..
Ei mua ainakaan hirveesti haitannu, et eivät tehneet numeroa ku ei toiminu mikää ko tiiän itekki, et ne ei toimi..

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

29.7.2011 21:46

dmx^ kirjoitti:
hurhurr
Mitäs sitte ku sattuu omalla kohdalle se virka intosin poliisi?

Vielä pakko kysyä, että onko poliisi virkaintoinen jos huomauttaa ja mahdollisesti antaa sakot siitä, kun sinulla ei valot toimi?

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

29.7.2011 21:55

Just just.. Se varmaan olikin kokosasian pää pointti

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

29.7.2011 22:11

Just pysäytti poliisit ja kilvet ja kortit lähti + verot. 81 betalla saivat..

Ikinä kyl tommosii poliisei tullu vastaa, hetikun pysäsin ni kaveri hyppäs autosta ulos ja huus et hyppääs pois sen moottoripyöräs päältä ettei tarvi suuttua. Olin siinä sit hetken vielä ja sitte tää poliisi oikeen huus että nouse nyt vittuun sen motskaris päältä, sähän nyt täys pelle olet..
hetken siinä sitte kyselivät ja räyhäsivät.. Otin tottakai refleksistä avaimet taskuun ku nousin, ja sama poliisi huus heti että "ÄLÄ VIE NIITÄ AVAIMIA MINNEKKÄÄN VAAN ANNA NE TÄNNE".. kysyin sitte iha asiallisesti että kui? "ANNA NE SAATANAN AVAIMET NYT TÄNNE VAI PITÄÄKÖ SUUTTUA, LOPETA NYT TOMMONE SÄÄLITTÄVÄ PELLEILY"...
Aha just, iha asiallisesti olin ja vastasin kysymyksiin iha todenmukasesti ja käyttäydyin muutekin täysin asiallisesti.. Tällästä täälläpäin, vittumaisia jotkut..

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

30.7.2011 13:45

eikös tosta nyt vois tehä jonkilaisen valituksen kyseisen paikkakunnal poliisiasemalle? :eek: