Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

1.7.2011 0:03

jonthu kirjoitti:Itehän eilen sain kortin ja eilen myös menetin sen


Melko paska tuuri.. :D

Jottei nyt aivan offtopiciksi menis, niin en ole jäänyt kiinni virimopolla.
Kerran on pysäytetty, mutta ei ollut silloin viritetty :))

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

12.7.2011 23:58

voi vittu olen tänään meni sen hurjat 73km/h läskin poliisin alla =)))))

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

13.7.2011 0:15

paljonkos tommosest saa niit veroi??

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

13.7.2011 0:46

Oon jääny :P 71 km/h poliisin tutkaan alamäkee päräytin :P sain onneks vaan 20e sakon rakenteellisesta mutuoksesta ja kilvet pois koska poliiseilla ei ollut aikaa tehä veropapereita sun muita koska lähtivät toiselle keikalle :D

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

15.7.2011 18:34

:s :s
Viimeksi muokannut Jippaj päivämäärä 6.3.2012 15:01, muokattu yhteensä 3 kertaa

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

15.7.2011 18:54

ykkösvaihtoehdosta päätellen moposi kulkee niin perkeleesti ja oot aika kova jätkä ;)

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

15.7.2011 19:07

Mä suosittelis vaihtoehtoa 3, ja sitä että yrittää pysyä poliiseista erossa.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

15.7.2011 21:52

Jippaj kirjoitti:Oikeasti vitun nipottaja kytät. Olisivat voineet nyt miinustaa sen 1km/h siitä.
Moposi kulkee 20km/h kovempaa kuin mopon suurin sallittu rakenteellinen huippunopeus on. Syyllinen löytyy peiliin katsomalla ja on turha väittää ettet tiennyt pelin henkeä.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

15.7.2011 22:34

Suosittelisin vaihtoehtoa 4 tai 5.

4. Jätät mopon kotiin tai poistat sen rekisteristä ja ajat suljetulla alueella.
5. Pistät moposi vakioksi ja ajat kiltisti vakiomopolla niin poliiseilla ei ole mitään sanomista asiaan.

Itseäsi saat syyttää kun kerta mainitsit mitä mopolle on tehty.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

15.7.2011 23:04

Kaikki riippuu sun ajotyylistä. Lempäälän poliisit ei jaksa kiinnostua jos ajelet siististi sitä 55 vauhtia. Sit kun tietää ettei maija voi tulla mistään mistä et sitä näkis niin sitte vasta urku auki . Iteltä kun lähti kilvet niin oon rauhottunu sen verran että mietin kerran pari että kannattaako nyt pistää urku auki jos mutkan takana onkin maija. Samalla oon säästäny puol litraa bensaa 100 matkalla :D

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

15.7.2011 23:24

Läbä kirjoitti:Kaikki riippuu sun ajotyylistä. Lempäälän poliisit ei jaksa kiinnostua jos ajelet siististi sitä 55 vauhtia. Sit kun tietää ettei maija voi tulla mistään mistä et sitä näkis niin sitte vasta urku auki . Iteltä kun lähti kilvet niin oon rauhottunu sen verran että mietin kerran pari että kannattaako nyt pistää urku auki jos mutkan takana onkin maija. Samalla oon säästäny puol litraa bensaa 100 matkalla :D

Itsekin ajelin kerran 30km/h alueella 60km/h. Ajattelin varmuudeksi hidastaa kun näin kaukana valkean pakun tulevan vastaan. Mikäpä muukaan kuin Maija se sieltä kurvasi.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

15.7.2011 23:53

Juu maijat tunnistaa siitä puskurilla olevasta vahvikkeesta jossa on lisävalot aika helposti

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

16.7.2011 1:22

Läbä kirjoitti:Juu maijat tunnistaa siitä puskurilla olevasta vahvikkeesta jossa on lisävalot aika helposti

paitsi aiheettomia kuumotuksia aiheuttaa usein valkeat taksipakut ja pakettiautot jonka katolla on kattotelineet tai putkia kuormana.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

16.7.2011 10:41

Ite en oo jääny kiinni, mutta ei kyllä parina kertanan kaukana oo ollu. Kerran menin talvella viritetyllä Magicilläni kylille ja matkalla meni putki poikki. Jatkoin silti kylille ja äänet nyt on tietenkin ihan järjettömät. Sitten katon kylillä s-marketin pihalle ja voi vi*tu, siel oli maija.

Tarkotus oli käydä siinä s-marketissakin mutta ensin jatkoin varaosaliikkeeseen, ja kävin siellä. Sitten kun tulen pihalle ni katon että mitä ***** se maija oli tullu siihen varaosaliikkeen eteen, ja kytät oli biberissä syömässä. (Ennenkun näin ne kytät siellä luulin että ne tuli ettii sen mopon omistajaa.) Ja mun mopohan ei ollu biberin edessä, ja eihän sitä kromista Laserin ränniä voi luulla kun vakioputkeks... :D

Jouduin sitten käynnistämään sen mopon siinä kyttien nenän edessä, lähtee järjettömät äänet mutta nopeesti vaan pois. Eipä ne sitten perään kuitenkaan lähteny joten menin s-markettiin, ja sitten kotiin. Siittä matka jatku tutulle jolla oli kunnon hitsivehkeet (meillä oli sillon vaan joku vanha verkkovirta mikki, ei kaasu, lanka ruosteessa jne. Sillä ei oikeen hitsattu.) Sitten se tuttu hitsas sen putken, äänetkin hiljenivät ja tehot palas ja sitte menin kaverille.

Toinen tapaus oli kun olin menossa kaverien perään klaukkalaan. Lähden sitte yhestä risteyksestä ja katon että sieltä jonkun matkan päästä mutkasta tuli joku auto mikä näytti ihna maijalta, joten ajoin hiljaa (45-50) ja olihan se sitten maija. Sitte se siinä jonku aikaa oli perässä ja mua kyllä pelotti että se pysäyttää, kaikki muuten oli kuunnossa mutta ei ollu peilejä.

Mutta kumminkin se sitten vaan meni ohi, jatkoin matkaa klaukkalaan hiljaa eikä poliisia enää näkynyt. Sitten kun pääsin kavereitten luokse ni meni siellä vielä toinen (tai sama?) maija. Sillon oli alla skootteri, huiput tasasella mittariin 80, alamäkeen 90.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

17.7.2011 0:37

:s :s
Viimeksi muokannut Jippaj päivämäärä 6.3.2012 15:01, muokattu yhteensä 3 kertaa