Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

1.6.2011 23:49

Olen. Kouluratsiat oli ja myönsin että on vähän viritetty peli, meni sitten poliisin alla sen 61km/h, ei tullu huomautuksia eikä kilvet lähteny oli sen verran mukavat poliisit asialla että antoi olla. nykyään menee ehkä turhan liikaa kun olen koko kuristuksen putkesta ottanu pois.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

2.6.2011 0:26

-Gazzu- kirjoitti:Jep ja velkoihin.

edit: eiku huomasinki et on vaan 2 euroa :itku:

Offtopiccia mutta eikös kannattas ehkä pikuksen miettiä tuota rahatilannetta. Kahdella eurolla ei kovin pitkälle sakkomaksuissa pääse ja tommosella virisetillä luultavasti jäät ennen pitkää kiinni. Omalla vastuullasihan asia toki on mutta en itse ainakaan pitäs tommosta virisettiä jos olis vaan 2 euroo rahaa :D end of kukkahattuilu ja moralisointi

Ja olen jääny kiinni (vaikka lähestulkoon vakio onkin), sain 20€ sakot ku meni kouluratsias 61km/h poliisin alla, poliisi vaan hyvin ahkerasti selvitti minulle kuinka maahantuoja oli kasannut moponi väärin ja sen takia mopo kulki liikaa, tietty hiljaa vieressä nyökyttelin "joo niin saattaaki olla" (ite olin ottanut kaasukahvan kurin pois ja vaihtanu kevyemmät rullat). Yks dt meni saman verran ja tuli 8 päiväsakkoo ja kilvet pois että sinänsä tuuri kyllä kävi. Mukavia poliiseja kyllä oli, oli ite tehty putkikin kiinni mutta poliisi vaan totes "tää on kyl tarpeeks hiljanen ni ei tossa oo mitään sanomista".

Re:

2.6.2011 12:18

KanXderi kirjoitti:en ole jäänyt kiinni, eikä ole aikomustakaan jäädä, eikä kuumottele poliisit. nyt on MK + vakio välit joten menee ~62.


Mk?Metrakit?Onko sulla prikka paikallaan kun noin hiljaa kulukee? :)

Re: Re:

2.6.2011 14:14

SoFast kirjoitti:
KanXderi kirjoitti:en ole jäänyt kiinni, eikä ole aikomustakaan jäädä, eikä kuumottele poliisit. nyt on MK + vakio välit joten menee ~62.


Mk?Metrakit?Onko sulla prikka paikallaan kun noin hiljaa kulukee? :)

12/65 ja rajotettu boksi :D ilman prikkaa

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

2.6.2011 23:50

En oo viel jääny poliisille kiinni onneks :D
Tosta kulkupuolesta en tiiä oikee kun käy laihal (pitää painaa ryyppyä joka on onneks peukalolla et saa top speedit :D) ja sit ainakin kun on törkeen kuuma ilma ja ajanu pitkään niin että putki älyttömän kuuma niin meni mittariin 73 kakspäällä tasasella ja ite painan 65 kiloo ja kamu joku 75 varmaan. Mutta kun on kylmempi ja moottori ja putki semmonen semi lämmin niin menee yks päällä jonkun 65 ryypyn kanssa mittariin. Eli voisko tossa olla joku lämpölaajeneminen niin menis lujempaa? :P

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

3.6.2011 0:13

Ei, vaan mitä kylmempää ilma on, sitä tiiviimpää se on. Sen takia talveks kannattaa vaihtaa pari numeroo isompi suutin.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

3.6.2011 15:57

Tarkotin et tapahtuisko tossa putkessa joku lämpölaajeneminen kun siellä on semmonen melko iso kuri :P

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

3.6.2011 17:55

Tuskimpa. Sanoisin että se johtuu siittä, kun sulla on liian pieni suutin. Koska lämpimällä se toimii hyvin ryypyn kanssa, mutta sitte kun on kylmempi, niin vetää seosta laihemmalle ryypynkin kanssa, ja tehoa menee hukkaan sen takia enemmän, ja sen takia ei kulje. Mutta takas aiheeseen.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

3.6.2011 22:58

tää nyt ei oikee kuulu tänne mut kuinkas paljo te pääsette derbillä teharin kans jos menee joku 60 ja mitä välei käytätte kysyn vaa ku tekis mieli vaihtaa kevyempii ku on ollu poliisei nii pal mul pääseee vaa joku 80 kilsaa 7l jos on 100 suutin

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

4.6.2011 11:20

evottaja7 kirjoitti:
-Gazzu- kirjoitti:Jep ja velkoihin.

edit: eiku huomasinki et on vaan 2 euroa :itku:

Offtopiccia mutta eikös kannattas ehkä pikuksen miettiä tuota rahatilannetta. Kahdella eurolla ei kovin pitkälle sakkomaksuissa pääse ja tommosella virisetillä luultavasti jäät ennen pitkää kiinni. Omalla vastuullasihan asia toki on mutta en itse ainakaan pitäs tommosta virisettiä jos olis vaan 2 euroo rahaa :D end of kukkahattuilu ja moralisointi

Joo onhan siinä iso riski kun ajaa tollasella, nyt sain huimat 25€ todistuksen takia..mitkä menee varmaan juomiseen.. Työt alkaa nyt 6. maanantaina metallityöpajassa ja sieltä sitte rahaa, vanhemmille, koska he maksoivat osan moposta ja maksan takaisin. Omapa on asiani ja "tyhmyyteni" ajaa tollasella kun on matti kukkarossa :) .
Pahoittelen suuresti offtopicia, mutta kun en voinut vastustaa.. Minun osaltani loppu NYT.. toivottavasti..

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

4.6.2011 13:46

Joo... Keskiviikkona ratsiat poliisiaseman lähellä -> kytän alla 57km/h -> kilvet veks ja 7 päiväsakkoo :s

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

4.6.2011 15:07

kyllä, ajoin maijjaa päin 60kmh ja parin minuutin päästä oliki kaks mp kyttää taustapeilissä, testasivat ja kulki 60(-3) pieneen ylämäkeen, seurauksena ei sitte ollukkaa muuta ku 20e rikesakko :)

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

4.6.2011 19:20

Törmäsit maijaan 60kmh ja jatkoit matkaa 8o Terve teräsmies

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

4.6.2011 19:37

tarkoitti varmaan, että maija tuli vastaan toisella kaistalla ja ja ajoi heidän ohitseen

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

4.6.2011 21:05

Varmaan sarkasmia. Kiitos päivän piristyksestä Ka$a. :D