Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

25.5.2011 19:48

Anonyme kirjoitti:Miksi vain 1-2kk? Eikö porukkaa oo joskus saanu jopa puolet ajasta pois?
Suorituskielto loppuu 20.8 niin koitan anoo sen siihe kesälomalle että sais sillon kortin suoritettua.. Jänskättää ku ei oo mitää kuulunu poliisiasemalta että mitenkä käy, luulis suostuvan kun järkevät perustelut ja vain 1-2kk..

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

25.5.2011 19:57

Mitä laitoit perusteluiks?

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

25.5.2011 20:02

Ka$a kirjoitti:Mitä laitoit perusteluiks?
Kesätyöt sekä koulumatka (100km kotoa kuopioon) ja syksyllä lukion takia erittäin hankalaa suorittaa a1 kortti.. oikein asiallinen se kirje iha äipän kanssa tehtii kunnon imelää tekstiä :D

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

25.5.2011 20:37

Vastaukseksi saat kirjeen, jossa lukee: "Pyyntö hylätty, liian nuoleskelevaa ja luultavasti keksittyä tekstiä." :D

Joo eiköhän se anomus läpi mene. Onnea kuitenkin sen kanssa. ;)

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

27.5.2011 17:07

En oo jääny viä kiinni mutta varmaan pysäyttää jos näkee. Pitkät kokoaja päällä, aika kovat äänet tulee ja kulkee noin 60 km/h mutta painan 45 kg niin jos poliisi testaa ei kulje mihinkää.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

29.5.2011 1:07

Olen. Tänään ku olin miittii menossa nii mp-kyttä pysäytti. Käski laittaa käyntii ja kierrätti vähä, ja se jälkee sit lähtiki testaamaa. Kulki 73/kmh kaikkie vähnnystee jälkee. Kortti pois ja 120e sakkoo tähä mennes. Vireinä tg-enox ja 14/65 välit. derbi x-treme siis mopona.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

29.5.2011 11:28

joose95 kirjoitti:Olen. Tänään ku olin miittii menossa nii mp-kyttä pysäytti. Käski laittaa käyntii ja kierrätti vähä, ja se jälkee sit lähtiki testaamaa. Kulki 73/kmh kaikkie vähnnystee jälkee. Kortti pois ja 120e sakkoo tähä mennes. Vireinä tg-enox ja 14/65 välit. derbi x-treme siis mopona.

Mites kilvet?

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

29.5.2011 13:49

Juu kilvet lähti kans. Ja tänääku hain se nii lisää kivoi yllätyksii. Raahattu johonki puskaa,valomaski viety,rattilukko ja virtalukko rikki,vaihelaatikko rikki jnejne....

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

29.5.2011 21:26

__S1__ kirjoitti:En oo jääny viä kiinni mutta varmaan pysäyttää jos näkee. Pitkät kokoaja päällä, aika kovat äänet tulee ja kulkee noin 60 km/h mutta painan 45 kg niin jos poliisi testaa ei kulje mihinkää.

Ei kannata sen varaan jättää, että ei kulje poliisin alla. Mulla menee ykspäällä sen reilut 55 ja kakspäällä/isän ajamana tasan samat. Kiihtyvyys tietysti on eri asia.

Niin, ite en ole jäänyt kiinni, mutta onko toi nyt edes mikään virimopokaan.. :)

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

29.5.2011 23:31

Toivottavasti en jää, mahtaa rapsahtaa aika helposti kun on 80cc polini, 21mm lortto ja leovince..
Kulkee n.100km/h 14/58 väleillä ja käy liian rikkaalla. :| Ei olis varaa maksaa sakkoja, lompakossa 4€ :lol:

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

30.5.2011 14:59

ja nekin menee bensaan ? ;D

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

30.5.2011 16:15

En... En vielä :D Itsekseen kun ajaa menee kaverin sigmaan suoralla 73 muistaakseni parhaillaan joten kyllä siitä sakot saa ja kilvet lähtee ja muuta kivaa vaikka poliisi painais sen yli 80kg kun kakspäälläkin kulkee omaan mittariin 70 eli oikeeta nopeutta n. 65 ja kakspäällä on kuitenkin varmaa 120-> kg painoo :D Pitää vaan toivoo ettei jää kii ja loppupeleissä enhän mä niitä veroja maksa koska mopo ei oo mun nimissä. Korttihan siinä lähtee mutta joo se on sitten sen ajan ongelma =))

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

30.5.2011 17:07

AKWM kirjoitti:
__S1__ kirjoitti:En oo jääny viä kiinni mutta varmaan pysäyttää jos näkee. Pitkät kokoaja päällä, aika kovat äänet tulee ja kulkee noin 60 km/h mutta painan 45 kg niin jos poliisi testaa ei kulje mihinkää.

Ei kannata sen varaan jättää, että ei kulje poliisin alla. Mulla menee ykspäällä sen reilut 55 ja kakspäällä/isän ajamana tasan samat. Kiihtyvyys tietysti on eri asia.

Niin, ite en ole jäänyt kiinni, mutta onko toi nyt edes mikään virimopokaan.. :)

Mites jos poliisi keulii ympäri kun lähtee sillä mopolla kun kiihtyis niin perkeleesti. Olis muuten näky kun keulis ympäri mutta tämäkin on harvinaista kyllähän poliisilla mopo pysyy hanskassa.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

30.5.2011 19:13

sissijuusto kirjoitti:ja nekin menee bensaan ? ;D

Jep ja velkoihin.

edit: eiku huomasinki et on vaan 2 euroa :itku:

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

31.5.2011 9:29

No on sulla ainakin tykkipeli ;)