Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

26.1.2011 21:25

topppsu kirjoitti:
-keulii- kirjoitti:no voi joku 900e ja 50e alennusta jos ei mene ja vinkkinä pese ja puunaa joka paikka puhtaaksi myös vahaa.

Nonniin, opetteles kirjottamaan. Oikeesti huono lukea kun kokoajan toistat sanaa "ja". Myös isot alkukirjaimet sekä pilkut auttavat huomattavasti tekstin lukemista. :roll:

Juu sori tuli hätäseen kirjoitettua :lol: .

27.1.2011 22:08

http://www.nettimoto.com/peugeot/speedfight-2/1052468

http://www.nettimoto.com/yamaha/aerox/1025129

Mitä mieltä? 600€ kummanki hinta.

27.1.2011 23:26

Ite oon kyllä tuon peugeotin kannalla, mutta kun nuo on samassa paikassa niin käy kattomassa kumpaaki ja koita tinkailla. Ja sitte teet vasta päätöksen, kun oot kädestäs nähny nuo.

29.1.2011 16:19

Mitäs laittasitte hintahaarukaks PV:lle joka on just läpikäyty ja maalattu kaikki osat.
Mopo on täysin vakio ja kaikki toimii. Mittarikin löytyy(ja se toimii näyttääki iha oikein) siinä on lukema 24000 mutta oikeesti varmaa joku melkee 30 000 ajettu. Vuosimallia -97. Uudet tiivisteet koneeseen ja uus mäntäsarja ja penkinpäällinen. Gallerias o kuvii.

29.1.2011 16:28

Aika paljo ajettu samalla pytyllä, mut ainaki se 500 vähintää.

29.1.2011 16:34

Paljonkohan uskaltaisi pyytää galleriassani Vm. 09 ja kilsoja n. 7600. Kuvien oton jälkeen pikkasen vielä siistitty (mm. ketjut ja rattaat putsattu huolella ja putki maalattu + änkkä kiillotettu. + vielä kaikkea pientä putsausta yms.) Kun ei noita polineita oikein nettimotossakaan paljoa ole myynnissä niin hinnaksi olen ajatellu jotain n. 1500€. Miltä hinta kuulostaa?

29.1.2011 21:01

Sturbi kirjoitti:Mitäs laittasitte hintahaarukaks PV:lle joka on just läpikäyty ja maalattu kaikki osat.
Mopo on täysin vakio ja kaikki toimii. Mittarikin löytyy(ja se toimii näyttääki iha oikein) siinä on lukema 24000 mutta oikeesti varmaa joku melkee 30 000 ajettu. Vuosimallia -97. Uudet tiivisteet koneeseen ja uus mäntäsarja ja penkinpäällinen. Gallerias o kuvii.

Ei nuis peeveis oo mittarilukemalla niin väliä, mutta kyllä tuo sen verran siisti on et jo0s rekisteris on niin ainaki 650€-800€ hinnaksi.

29.1.2011 21:16

Paljos arvioitte hintaa tuole minun S1kköselle. Siinähän on vasta vaihettu ketjut ja rattaat, koneremppa tehty muutama tuhat sitten, tiikerin alusta, gianelliki kohta kiinni ja muuta semmosta pientä löytyy. Galleriasta löytyy kuvia.

29.1.2011 22:09

Jurkki kirjoitti:Paljos arvioitte hintaa tuole minun S1kköselle. Siinähän on vasta vaihettu ketjut ja rattaat, koneremppa tehty muutama tuhat sitten, tiikerin alusta, gianelliki kohta kiinni ja muuta semmosta pientä löytyy. Galleriasta löytyy kuvia.

Jos tuo on rekisteris niin 250€-350€ on hyvä jos saat sen verran.

31.1.2011 0:37

Heittäkääs jtn hinta-arviota mun gilerasta, mittarissa kohta 12tkm. Tarkalleen 11800 nyt. Koneelle ei ole tehty huoltoja koskaan :D Mutta mitä nyt pakoaukosta katsoin niin mäntä ja pytty näyttivät kuin uusilta sen verran mitä pakoaukosta voi päätellä. Aina ollu sopiva suutin jne. Ei ole outoja ääniä mistään. Kuva - http://www.motot.net/galleria/kuva24323/

Ostettu sm-line lokari joka on kiinni, polisport karjikset kiinni ja kohta maalaan punasiks, kiinni on myös ihan ok kuntoiset nastarenkaat, ja mukaan saisi uudet sm-renkaat merkkiä sava (mc32?) On uudenveroset rattaat 14/65 ja pari eturatastaki sais mukaan. Rajotettu cdi ostettu. Ketjutkin reginan vahvistetut ja tosi siistit ja ei venyneet yhtään. Katteet lakattu ja myllytetty, kiiltää ihan jees. Uudet tupet, leditakavalo ja uudet takavilkut tulossa. Tnt demonit joka nurkassa siis kohta. Vakio takavalo ja kaikki vakiovilkut tietty mukaan ostajalle. Katteista revitty siististi valkoset tarrat ja maskista kaikki. Tokipron musta fättis ja raiserit kiinni. Vakiomaskissa H4 ja umpio vähän sulanut. Molemmat jarrupalat vaihdettu joku kuukausi sit.

Sit huonot puolet: Konetta ei huollettu ( ei ollut tarvetta), tupet aika lopussa, penkinjatkeesta lähtenyt lakka 5cm alueelta, ja varmaan pahimmat ovat että molemmat jalkatapit irronneet yhden hitsisauman verran rungosta, vähän huonolla hitsillä kiinni ne saumat, tosin hitsaukset hoidetaan asialliseen kuntoon ennen myyntiä. Ja sivujalkaa pidennetty hitsaamalla.
Kaaduttu parisen kertaa muttei huomaa muusta kuin jalkatapeista. Niistäkään ei sais huomata kun hitsailtu kunnolla. Pisin viesti ikinä btw :lol: , mut saiskoha tost 1500e+ ? 1600? Ostasko kukaan teistä jos oisitte ostajia? :seko:

Ois tarkotus myyntiin lykätä kohtapuoliin.

31.1.2011 17:50

MAPESA kirjoitti:Heittäkääs jtn hinta-arviota mun gilerasta

En ostas mistään hinnasta. :lol: Ehk 1300 :seko:

31.1.2011 19:25

Heittäkääs jtn hinta-arviota mun gilerasta
siinä tonnin paikkeilla...

31.1.2011 23:40

^^ Joo jos joku muu vastais ku te :D hj ja nikke, prkl

1.2.2011 8:16

Joo eiköhän siitä tonni ja rapiat tipu. ;)

1.2.2011 8:57

1200€-1400€ voi koittaa pyytää.