Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Ohjaustangot

13.7.2015 23:40

Kyl itellä on ainaki biltema tangonpääpeilit alakauttasina ;)

Re: Ohjaustangot

14.7.2015 1:59

Twiksor kirjoitti:Kyl itellä on ainaki biltema tangonpääpeilit alakauttasina ;)


joo mut siis sillee et ne ei olis just siellä tangon päässä niillä jutuilla vaan sais pidemmälle tonne kahvojen toiselle puolelle ne :D

Re: Ohjaustangot

14.7.2015 14:46

Nyt tunnen itteni kyllä tyhmäks :lol: :nolo: Ne pienet rinkulat saiki noista peileistä irti ja nyt ne on siellä mihin mä ne halusinki :D hyvä mä

Re: Ohjaustangot

15.10.2015 19:28

kellään tietoa et mikkä raiserit passaa derbi drd pro:hon. kokeilin kaverilta timelessin raisereita ja ei kiinnikkeet passaa kohilleen ja ois kiva saaha vähän korotettua tankoa. oon myös nähny kuvan missä oli drd:ssä jotkin raiserit jotka näytti kyl ihan timelessin raisereilta tai vastaavilta.

Fatbarin asennus

21.11.2018 13:24

Ajattelin ostaa fättiksen ja laittaa derbiin kiinni. Kuulin jo kaverilta että siihen tarvitsee erilaiset kiinnikkeet, mitkä ostan, mutta meneekö siihen kiinni jarrukahvat, kaasukahvat ja kytkikahvat

Re: Ohjaustangot

21.11.2018 15:39

Fättis on keskeltä 28mm ja normitanko 22mm. Kaikki tangot on kahvojen kohdalta saman paksuiset eli ei tarvitse muuta kuin uudet tangonkiinnikkeet.