Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Ohjaustangot

28.4.2013 12:38

No asialle ei voi mitään, jos fat bar on sinusta vitun ruma. :roll: Se on vaan paljon kestävempi ja parempi kuin crossitanko.

Re: Ohjaustangot

28.4.2013 13:37

Fättis on kaikin puolin parempi.. Ei tarvi kummosista vauheista crossi tangon kaa kaatua, kun se on jo mutkalla..

Re: Ohjaustangot

28.4.2013 14:15

Ja jos vakiona jo fättis kiinnikkeet, et oikein mitenkää saa siihen normaalitankoa kiinni.

Toinen vaihtoehto on ostaa hienompi fättis siihen. :)

Re: Ohjaustangot

28.4.2013 14:50

Joo, itelläki ollu nuita rossitankoja ja eihä ne kestä talvella mihinkää. Pienistä kellahuksista vinossa...

Re: Ohjaustangot

13.5.2013 13:05

Elikkä kertokaa mulle miten saanvaihdettua raiserit...eli edellinen omistaja oli laittanut bilteman raiserit pulteilla kiinni (siis se osa raisereista joka menee t paloihin kiinni) mutta ongelma on se että niiden pulttien koko on 11mm mutta 11mm hylsy tai jako avain ei mahdu siihen pieneen reikään jossa ne pultit ovat...10mm hylsy/jakoavain on taas liian pieni sille pultille. En edes ymmärrä miten edellinen omistaja sai ne kiinni siihen. Oon miettiny et jos sahaisin ne raiserit pois tai teettäisin jonkun ekstra kapean 11mm hylsyn mut se taitaa maksaa jo ihan liikaa. On kokeiltu pihdeil ja silleen et siihen pultin reunaan joku jakoavain ja sit luödä sitä jakarii vasaral mut ei liiku mihkää koska niin tiukas

Re: Ohjaustangot

13.5.2013 14:26

Miten ois vaikka ohentaa sitä hylsyn ulkoseinämää rälläkällä hiomalaikan kans tai viilalla tms. mitä ikinä keksitkään jotta sen saat mahtuun sinne reikään? Hae vaikka biltemasta yks ylimääräinen hylsy jota ohennat.

Re: Ohjaustangot

13.5.2013 14:29

Niin joo toi kans kävi mieles sitä kaiketi yritän seuraavaks

Re: Ohjaustangot

13.5.2013 15:29

Moi! Uutta tankoa ostamassa tuon vanhan pinkin timelessin sijalle. Eli hyvä ja halpa MUSTA tanko. Fattis tai ohuempi kumpiki käy. Jos tanko on kalliimpi niin voitteko perustella miksi se on parempi kuin muut :) Eli apua uuden tangon ostoon tarvitsisin.
Kiitos jo etukäteen!

Re: Ohjaustangot

13.5.2013 15:42

Biltemasta saa ihan hyviä ja halpoja mustia fättiksiä, maksaa 30€.

Re: Ohjaustangot

13.5.2013 16:14

Jonttu_96 kirjoitti:Elikkä kertokaa mulle miten saanvaihdettua raiserit...eli edellinen omistaja oli laittanut bilteman raiserit pulteilla kiinni (siis se osa raisereista joka menee t paloihin kiinni) mutta ongelma on se että niiden pulttien koko on 11mm mutta 11mm hylsy tai jako avain ei mahdu siihen pieneen reikään jossa ne pultit ovat...10mm hylsy/jakoavain on taas liian pieni sille pultille. En edes ymmärrä miten edellinen omistaja sai ne kiinni siihen. Oon miettiny et jos sahaisin ne raiserit pois tai teettäisin jonkun ekstra kapean 11mm hylsyn mut se taitaa maksaa jo ihan liikaa. On kokeiltu pihdeil ja silleen et siihen pultin reunaan joku jakoavain ja sit luödä sitä jakarii vasaral mut ei liiku mihkää koska niin tiukas



Oletko kokeillut tuumakokoja?

Re: Ohjaustangot

13.5.2013 17:21

Bilteman fättikselle täältä kans ääni, ei meinaa millään vääntyä mutkalle, ja mukava ainakin omaan käteen! :D

Ja mulla sama noitte raisereitten kanssa, ohutseinämäinen tuumakoon hylsy mahtu just ja just bilteman raisereihin sit loppujenlopuks. Kannattaa varoa nypläämästä niitä kantoja!

Re: Ohjaustangot

13.5.2013 17:30

Mulla meni ihan oikean kokoinen sinne, se oli vaan niin ohut että mahtu.

Re: Ohjaustangot

13.5.2013 18:09

hirvisorsa kirjoitti:
Jonttu_96 kirjoitti:Elikkä kertokaa mulle miten saanvaihdettua raiserit...eli edellinen omistaja oli laittanut bilteman raiserit pulteilla kiinni (siis se osa raisereista joka menee t paloihin kiinni) mutta ongelma on se että niiden pulttien koko on



Oletko kokeillut tuumakokoja?


Niin joo ne pitää koittaa vielä!

Re: Ohjaustangot

13.5.2013 18:30

Ihan voimalla vaan hakkaat siihen talttapää kannan ja sitten iskuruuvvarilla auki ;)

Re: Ohjaustangot

13.5.2013 23:13

Mitkä raiserit bilteman fättiksee ois hyvät? Mopo on valkone niin ois mukava saaha joko tanko tai raiseri valkoseks :D Että löytyykö valkosia raisereita? Timelessillä tais olla valkosia, et ne taitaa sopia?