Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Ohjaustangot

3.2.2013 21:35

Mikä kiinnitin kävis sym jet eurox 50cc

Re: Ohjaustangot

3.2.2013 22:26

«AnÐiS» kirjoitti:Ja kannattaa ottaa huomioon, että maalitkin maksaa ;)

Juu maalit olin jo laskenu tohon, lakkaa löytyykin tarpeeks vanteiden maalaamisesta :D

Re: Ohjaustangot

28.2.2013 18:00

tuoko fatbar koropalat lisää ajomukavuutta? ajattelin vaan että oisko sellaset mukavemmat ajelessa kun perus kiinnikkeet :)

Re: Ohjaustangot

28.2.2013 20:58

Sehän on henkilökohtasista mieltymyksistä kiinni. Jos tuntuu että tanko on liian matalalla, niin koropalaa kehiin!

Itse just tänään kävin hakemas Biltemasta fättiksen ja ne normaalit raiserit siihen, ja nyt jälkeenpäin täytyy myöntää että olis pitäny kuitenki ostaa ne korkeemmat 1.5cm korkeemmat raiserit. Kuitenki huomattavasti parempi ku vakiotanko, ainaki omasta mielestä

Re: Ohjaustangot

4.4.2013 13:23

Tietääkö joku paljon on yleensä normaalikaasukahvas kääntyvyys asteina? En löytäny parempaakaan topiccia kirjoittaa...

Re: Ohjaustangot

4.4.2013 20:22

Ne kahvathan kääntyy n. 180astetta, mutta se kuinka paljon se vaijerin kanssa kääntyilee riippuu kaasuttimestasi. Eli menee ihan mittauspuuhiksi.

Re: Ohjaustangot

7.4.2013 21:27

Millanenha tällänen tanko, adapteri yhdistelmä ois Aeroxiin ajoasennon puolesta? :lol:
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... black.html
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... black.html :eek:

Re: Ohjaustangot

15.4.2013 19:05

Mitä mieltä ootte Team10 fatbarista? Saisin kaverilta puoleen hintaan uuden, maksaa noin 80€ uutena...:s

Re: Ohjaustangot

15.4.2013 19:45

Tietääkseni ihan laatutanko, mutta kannattaa kysäistä eka lainaksi vaikkapa, kestää vähän aikaa tottua fättikseen, on sen verran eri tuntuinen alkuun.

Re: Ohjaustangot

15.4.2013 20:54

No ei siinä ny niin hillittömän suurta eroa ole.. Riippuu toki moposta ja aiemmasta tangosta.. Vähäsen nousee tanko korkeemmalle ja kulma muuttuu pikkasen, mut en ainakaan ite suurta eroa huomannu timelesin crossi tangon fättiksen välillä..

Re: Ohjaustangot

28.4.2013 10:59

Minkälaiset kiinnikkeet käy timelessin välitangolliseen crossitankoon? Normi fättis kiinnikkeet on kiinni ja ne ei taida sopia. Lisäksi mulla on koropala, joten dicen kiinnikkeet ei ainakaan sovi kun pitäs mennä suoraan niihin..ku ei jaksa ostaa uutta koropalaa samalla..vai saisko jostai biltemasta koropala ja kiinnikkeet halvalla? Netistä en myöskään löytäny timelessin omia kiinnikkeitä tolle tangolle. :(

Re: Ohjaustangot

28.4.2013 11:44

Timlessin crossitankoon et tarvitse mitään erillisiä kiinnikkeitä, se menee vakiokiinnikkeisiin.

Re: Ohjaustangot

28.4.2013 11:48

Mulla on fättis vakiona.. Ja täl hetkel timeless fatbar ja kiinnikkeet kiinni, meneeks se muka suoraa niihi ? :D

Re: Ohjaustangot

28.4.2013 12:04

Miksi sitten et pidä sitä timelessin fat baria kiinni? Se on paljon parempi kuin crossitanko. :roll:

Re: Ohjaustangot

28.4.2013 12:07

koska se fatbari on aivan vtun ruma