Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Kouluratsiat

19.5.2011 14:04

Juusto201 kirjoitti:Kaveri sano et koko maas ois täl viikol tehoratsia :D


Joo ja samasta asiasta mainittu tässä ja Polisiit -topicissa varmaan 100kertaa...

Re: Kouluratsiat

19.5.2011 16:10

Hah, elikkä meijän koulussa oli tänään ratsiat, ja olin ainoa joka älysi viedä mopon kaupunkiin juuri ku kytät saapu, oli 2 mondeoo vaa, sitä vaa ihmettelen et kui jotkut voi olla nii kusipäit et ne bustas kytille niitte parhaan kaverinsa mopot, eli sii oli vaik joku tehari derbi ni sen omistajan frendit huus aina kytille et täs ois viritetty mopo ja sit kytät otti sen, uskoisin että kaverit yrittäis just oikee peitellä sitä frendinsä viritettyy mopoo... mut joo onneks omal kohdal ei kukaa tullu, turpaa tollasest pitäis jo antaa et bustaa kaverin mopon poliiseille...

Re: Kouluratsiat

19.5.2011 16:13

^ mitä idiootteja sielläpäin oikei on :D:D:DD sori pakko nyt sanoo mut mitä hittoo oikeesti mää kyllä pitäisin semmosen puhuttelun ton jälkee kavereille ettei mitään rajaa :paha:

Re: Kouluratsiat

19.5.2011 17:39

perusjonnet koittaa vaa saada lisää respectiä

Re: Kouluratsiat

19.5.2011 17:53

Xtreme-11 kirjoitti:Hah, elikkä meijän koulussa oli tänään ratsiat, ja olin ainoa joka älysi viedä mopon kaupunkiin juuri ku kytät saapu, oli 2 mondeoo vaa, sitä vaa ihmettelen et kui jotkut voi olla nii kusipäit et ne bustas kytille niitte parhaan kaverinsa mopot, eli sii oli vaik joku tehari derbi ni sen omistajan frendit huus aina kytille et täs ois viritetty mopo ja sit kytät otti sen, uskoisin että kaverit yrittäis just oikee peitellä sitä frendinsä viritettyy mopoo... mut joo onneks omal kohdal ei kukaa tullu, turpaa tollasest pitäis jo antaa et bustaa kaverin mopon poliiseille...

Voi vittu... Antaisin kyl todella kivan koston joskus. Vaikka sellasen kun menee johkin (tampere) keskustaan ajaa, niin kaveri ei huomaa valoissa niin taitan vaikka rekkarin vituiks, ja siinä sit oottelee et poliisit sattuis huomaa. Jos tarpeeks vituttais. :D

Re: Kouluratsiat

19.5.2011 20:37

Joo samahan se meillä oli, että kaverit siellä huuteli toisten mopoista ja ikäänku 'halus' nähä lisää kiinnijääviä. Onneks omat frendit oli sen verran fiksuja, että pysyivät hiljaa mun kusetuksesta.

Re: Kouluratsiat

19.5.2011 21:25

jep, eipä ne mun frendit siel mitää huudellu ainoastaa ne 8 luokkalaiset es:sä kädes. Pistää vähä miettii ku yhel jätkäl ei ollu korttii ja ajeli mopol ni sen ns paras frendi huus et sil ei oo korttii, kaveri sai siit sit jonku verra sakkoo ~100 ku oli viritetty ja muutenki pienii vikoi jotka tietenki sen kaverit kerto, ja iha uusimaa alueel asun et pistää kyl miettii :DD

Re: Kouluratsiat

19.5.2011 21:27

no mitä hittoo oikeesti :DD ei kukaan voi olla noin vitun tyhmä.. vai yrittikö ne pelastaa oman nahkansa sillä että paljastaa kaverin...? :D ihme settiä kyllä ei näin ei näin! hehe nolot 8. luokkalaiset xDDD

Re: Kouluratsiat

19.5.2011 21:55

Tai sit ne on kateellisii ku ne ei saa virittää.

Re: Kouluratsiat

19.5.2011 22:20

Xtreme-11 kirjoitti:jep, eipä ne mun frendit siel mitää huudellu ainoastaa ne 8 luokkalaiset es:sä kädes. Pistää vähä miettii ku yhel jätkäl ei ollu korttii ja ajeli mopol ni sen ns paras frendi huus et sil ei oo korttii, kaveri sai siit sit jonku verra sakkoo ~100 ku oli viritetty ja muutenki pienii vikoi jotka tietenki sen kaverit kerto, ja iha uusimaa alueel asun et pistää kyl miettii :DD


Voi vittu mitä urpoja.

Sit ku se kaverikin luultavasti jäänyt kiinni sitä ennen ja huutelee sit sun siitä moposta, niin itse menisin varmaan ihan vitun vihasena siitä repäseen "kaverin" siitä moposta vilkut irti vaa suorin käsin ja sanoisin "ja hei, nääki puuttu!" ja sit "kaveria" turpaan. Pitäis kyl itteeni nii vitun vihaks toi. Tämän siis tekisin jos olisin siitä hermot ottanu ja tietäisin vaikka saavani 1000e sakkoja, verot yms yhteensä. :lol:

Katsotaan huomenna onko kouluratsia, tehovalvonta viikon viimeinen arkipäivä niin "viimeinen" mahdollisuus tulla koululle. Enpä usko... ja jos tulee ja joku mut käräyttää niin enköhän käy jollain tavalla kostaan. :lol:
Viimeksi muokannut Fägg päivämäärä 19.5.2011 23:06, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Kouluratsiat

19.5.2011 22:31

Peruskoulussa toi homma oli aina just tollasta et jotkut huuteli tollasii, nyt kun amiksessa olen niin ketään ei kiinnosta huudella mitää ja sit viritetään joka päivä jonkun mopoa/kevaria lisää.
Poliisit aina sillon tällön käy kattelemassa menopelejä mut ei koskaan oo valittanu mistään mitää vaikka on ties minkälaisia viritelmiä.

Re: Kouluratsiat

20.5.2011 7:00

Vähän offtopiccia liittyen tuoho ''bustaamiseen''. Kaveri oli ollu toisen kaverin kaa jossakii puistossa, ja kolmas kaveri oli soittanut näille kahdelle puistossa olleelle että kytät tulee sinne päin. Se toinen tietty lähti karkuun ja ku poliisit saapu sinne puistoo ni ai että, heti oli laulamassa se puistoon jäänyt...
Myöhemmin poliisit sai kiinni sen karkuun lähteneen jolta lähti kortti+kevarikortti siirtyin vähäsen. :roll:

Re: Kouluratsiat

21.5.2011 14:52

Ei oo tohon meijän Kiiruun koulullekkaan(somero) tullu ratsiaa vielä vaikka pari viikkoo aikaa poliisit uhkaili lehdessä: Kyllä me vielä teemme moporatsian. Tiiä sitten tuleeko ens viikolla

Re: Kouluratsiat

21.5.2011 20:29

Jepp meijänki koulul vantaal oli eile aamul kaks bilepakuu ja yks iso sininen bussi jos katol jotai antennei(jotkut sano että ratsiabussi) parkis siin koulun kääntiksel. Nii aika moni kouluu tulveva ajo suoraa vaa sen mopoparkkiksen ohi ja piilotti moponsa jonnekki läheise kerrostalon pihalle mut iha turhaa näköjää sit kaikki paineili kosk setäsiniset oli vaa pitäny jonku kaupunki harjotuksen kai armeijan kaa tai jotai vastaavaa :D

Re: Kouluratsiat

22.5.2011 21:37

Meidän koulussa oli ollut Tiistain(17.5.) ja juuri sopivasti olinkin itse päättänyt lintsata :D Hyvä siinä ku herää klo 12.00 ja kattoo kännykkäänsä 13puheluu ja viestejä "Tääl on ratsia"...Tuli jotenkin hymy huulee, ollut kylläkin aivan tylsä ratsia...Ei keneltäkään EDES kilpiä poies plus mopoautot testattiin :roll: