Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Kouluratsiat

9.5.2011 23:02

voivat viiä kilvet, mut muuta eivät oikein voi tehä

Re: Kouluratsiat

10.5.2011 16:51

Tänään oli halikossa poliisit ratsaamassa, ne oli niitä LP tyyppejä taas turusta päin. Ittel ei mittää suurempii tullu ku piikki alla :) vaikka kuitenki 50e rikesakko tuli.

Re: Kouluratsiat

10.5.2011 17:35

Mistä sait sakom :P?

Re: Kouluratsiat

10.5.2011 17:44

tänään oli ratsia koulussa ja lähdin kekeemäl karkuun, mp poliisi lähti tietenkin perään ja jouduin pysähtymään, 170e sakkoa, kortti pois, kilvet pois ja verot tuli.

91/93kmh meni kun testasivat molempiin suuntiin

Re: Kouluratsiat

10.5.2011 18:05

Tänään olin välitunnilla ja poliisit oli tulossa maijalla pihaan, mutta lähti sitten Husqvarnan perään, jolla tais vauhtia siinä pienellä tiellä olla lähemmäs 100km/h. Iltapäivällä kyllä oli vielä Hussessa kilvet tallella, eivät varmaan saaneet kiinni :lol:

Re: Kouluratsiat

10.5.2011 19:38

tänään piti ratsiaa olla mut eipä näkyny setiä :lol:

Re: Kouluratsiat

10.5.2011 20:35

PV-Challenge kirjoitti:tänään oli ratsia koulussa ja lähdin kekeemäl karkuun, mp poliisi lähti tietenkin perään ja jouduin pysähtymään, 170e sakkoa, kortti pois, kilvet pois ja verot tuli.

91/93kmh meni kun testasivat molempiin suuntiin
No voi perse. Meikäläisellä kävi kai sitten melkonen tuuri, kun kävelin sillon poliisien ohi kypärä kädessä. :D Tosin saattoivat luulla, että olin menossa parkkihallista hakemaan..

ps. Aika ylimielistä :roll:

Re: Kouluratsiat

11.5.2011 16:13

Kolmetoista kirjoitti:Tänään olin välitunnilla ja poliisit oli tulossa maijalla pihaan, mutta lähti sitten Husqvarnan perään, jolla tais vauhtia siinä pienellä tiellä olla lähemmäs 100km/h. Iltapäivällä kyllä oli vielä Hussessa kilvet tallella, eivät varmaan saaneet kiinni :lol:

miksi niiden tarvisi hususta kilvet viedä :roll:

Re: Kouluratsiat

11.5.2011 16:30

pirtelö kirjoitti:Mistä sait sakom :P?


Ajoneuvolla ajo kielletty-merkin piittaamattomuus, kun ei näköjää mopoparkille saa enää ajaa :s

Re: Kouluratsiat

12.5.2011 13:30

Tänään tossa kakstuntia sitten oli Keskuskoulussa oli moporatsia. Jäihän se Gilera kiinni, 60km/h 100kg poliisin alla, imu päällä. :) Imu pelasti kyl aika kivasti, ku kulkee kakspäälläki 67km/h. Valvontakatsastus + 8pv x 6e sakkoja. :lol:

Re: Kouluratsiat

12.5.2011 13:43

Eile liikku huhua että tänään koulus ois ollu ratsia, noh, eipä ollut. Itse sain kuulla asiasta vasta koulussa. Mitäs veikkaatte, mittaavatkohan ääniä mopoista kouluratsioissa?

Re: Kouluratsiat

12.5.2011 14:25

SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:Eile liikku huhua että tänään koulus ois ollu ratsia, noh, eipä ollut. Itse sain kuulla asiasta vasta koulussa. Mitäs veikkaatte, mittaavatkohan ääniä mopoista kouluratsioissa?

Täällä päin testasivat tänää vaa jarrut ja mite kulkee. Eivät kysyneet edes korttia.

Re: Kouluratsiat

12.5.2011 14:35

SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:Eile liikku huhua että tänään koulus ois ollu ratsia, noh, eipä ollut. Itse sain kuulla asiasta vasta koulussa. Mitäs veikkaatte, mittaavatkohan ääniä mopoista kouluratsioissa?
Tuskin ne millää dB-mittareilla mittaa, varmaan kaikkia mopoja kierrättää ja ne jotka kuulostaa vähäki tuunatulta niin testii..

Re: Kouluratsiat

12.5.2011 14:58

Ja kyllähän se pösö nalkkiin aamulla jäi, 57 km/h poliisin alla. 20 e rikesakko vain onneksi=)

Re: Kouluratsiat

12.5.2011 15:30

juvee_ kirjoitti: Tuskin ne millää dB-mittareilla mittaa, varmaan kaikkia mopoja kierrättää ja ne jotka kuulostaa vähäki tuunatulta niin testii..

Empä ennen tiennyt että tuunaus muuttaisi ääniä... :D
Hieman pakko saivarrella. Mutta ei siellä tosiaan minkään mittareiden kanssa ole tutkimassa mistä moposta lähtee minkäkinlaista ääntä, kyllä sitä ihan kierrättelyn ja äänten perusteella tutkitaan mikä onkaan viritetty