Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

1.6.2010 12:46

Kylhän tääläkin lähes joka toinen päivä kiertää huhu että tänään tulee ratsaamaan mopoja koululle.Mutta kahteenvuoteen ei ole yhtää mopoo tullu ratsaamaan.Jotta en minä ainakaan niiden perusteella kotia lähe mopoo viemään.

1.6.2010 14:18

Teme_94 kirjoitti:Kylhän tääläkin lähes joka toinen päivä kiertää huhu että tänään tulee ratsaamaan mopoja koululle.Mutta kahteenvuoteen ei ole yhtää mopoo tullu ratsaamaan.Jotta en minä ainakaan niiden perusteella kotia lähe mopoo viemään.

No täällä on kerran kiertänyt ''huhu'' jonka opettaja kertoi ja huomennahan se poliisi oli koululla. Yllätys että vaan 1 vakio x-race oli koululla..

1.6.2010 14:36

Teme_94 kirjoitti:Kylhän tääläkin lähes joka toinen päivä kiertää huhu että tänään tulee ratsaamaan mopoja koululle.Mutta kahteenvuoteen ei ole yhtää mopoo tullu ratsaamaan.Jotta en minä ainakaan niiden perusteella kotia lähe mopoo viemään.

Mutta lähtisit kilpiä ruuvaamaan ja heittämään pusikkoon, ennemmin kuin ajaisit mopon himaan? :lol:

Joo tää ei oo henkilökohtasta. Mopolla ei kannata mennä kouluun, jos on kokoajan pelko reiässä, että jää kiinni ratsiassa.

1.6.2010 17:09

Alavuden ja Ähtärin kouluratsioiden jälkeen alko täälläki kiertämään huhu että tulisivat ratsaamaan mutta eipä oo näkyny, kuulema viimeks -04 tehty moporatsia, tierä sitte.. :lol:

1.6.2010 23:12

Täällä oli kanssa tuolloin vuonna -04 ennen tätä viimeistä kertaa. Eipä silloin poliiseja mopo kiinnostanut, kaverin CPI Popcorn tosin testattiin.

23.8.2010 9:48

Nyt lienee voisi keskustelun polkaista käyntiin, kun tällä viikolla on nopeuden tehovalvonta mm. koulujen läheisyydessä. Tällein mutu tiedolla voisin sanoa että ratsioitakin tulee olemaan tällä viikolla ainakin koulujen läheisyydessä, miksei koulullakin. Luulisin myös että poliisi tulee jonkinlaista liikennevalistusta jakamaan kouluille, näin ainakin aikasempina vuosina on ollut.

23.8.2010 20:38

Näin vaan kyselen,että voiko kouluratsioissa poliisi ottaa kortin pois? Kuulemma viime kevään ratsiassa meidän koululla mp-poliisi oli sanonut mopopojalle(mopo kulki tutkaan 78kait) ,että tekis mieli ottaa kortti pois, muttakun kouluratsioissa ei saa. Onko tämä totta?

23.8.2010 20:52

Wilco kirjoitti:Näin vaan kyselen,että voiko kouluratsioissa poliisi ottaa kortin pois? Kuulemma viime kevään ratsiassa meidän koululla mp-poliisi oli sanonut mopopojalle(mopo kulki tutkaan 78kait) ,että tekis mieli ottaa kortti pois, muttakun kouluratsioissa ei saa. Onko tämä totta?

ei voi viedä korttia, jos ei ole todisteita että kaveri on ajanut kyseisellä mopolla(huomaa että virimopon työntäminen lasketaan ajamiseksi, johon tarvitaan se kemmukortti ;) )

23.8.2010 20:58

HeGee` kirjoitti:ei voi viedä korttia, jos ei ole todisteita että kaveri on ajanut kyseisellä mopolla

Multapa vietiin :)

23.8.2010 21:08

Pitääpä sit pysyä kauempana omasta moposta ku poliisit tulee, ei eres koskia siihen.. :D No ei..

28.8.2010 11:58

Joo eli mulla on kaverin pihalla mopo joka asuu noin 100-200m päässä koulusta, niin ettiikö ne lähistöiltä niitä mopoja ja oottelee siinä kunnes omistaja saapuu ja ne testaa?

28.8.2010 12:01

temeee. kirjoitti:Joo eli mulla on kaverin pihalla mopo joka asuu noin 100-200m päässä koulusta, niin ettiikö ne lähistöiltä niitä mopoja ja oottelee siinä kunnes omistaja saapuu ja ne testaa?

Ei helvetti =D Miksi sä virität sitä mopoa, jos et uskalla ajaa sillä enään kouluun? :lol:

28.8.2010 12:02

temeee. kirjoitti:Joo eli mulla on kaverin pihalla mopo joka asuu noin 100-200m päässä koulusta, niin ettiikö ne lähistöiltä niitä mopoja ja oottelee siinä kunnes omistaja saapuu ja ne testaa?

Se on kouluratsia, ei mikään kissa hiiri leikki että etitään kaikki tehariterpit talojen pihoilta.

28.8.2010 13:08

Scaleo1 kirjoitti:
temeee. kirjoitti:Joo eli mulla on kaverin pihalla mopo joka asuu noin 100-200m päässä koulusta, niin ettiikö ne lähistöiltä niitä mopoja ja oottelee siinä kunnes omistaja saapuu ja ne testaa?

Ei helvetti =D Miksi sä virität sitä mopoa, jos et uskalla ajaa sillä enään kouluun? :lol:

En pelkää poliiseja, mutta miks jättäsin koulun pihalle ku siellä on ratsioita? Yks mahis enemmän kilpien säästymiseen? ;)

28.8.2010 18:17

jos et pelkää poliiseja et pelkää myöskään kilpien menetystä.