Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tee se itse

8.8.2011 16:18

[TEIKKU] kirjoitti:Paremminhan sitä näkee, jos pitkät ja lyhkäset palaa yhtä aikaa. Mutta ei sen takia kannattaisi luopua lyhkäsistä valoista kokonaan.


Mm, ainenkin h4 polttimon lämpö tuplaantuu kun molemmat langat palaa yhtäaikaa. Ja itsellä ainenkin se paloi huomattavasti himmeämpänä, kuin sillonkun pelkkä pitkät/lyhyet lanka paloi. Mutta joo, ainenkin vastaantulevat autot saa välkyttelemään, sillä ei pysty vaihtamaan niitä lyhkäisiä.

Re: Tee se itse

9.8.2011 12:35

hmm, tässä oon tehny tuohon kiinanleikkivälineeseen koropalaa sekä keulintarautaa, on isäki ollu auttamassa keulintaraudan tekemisessä ;)
Kuvaa;
http://www.motot.net/galleria/kuva84379/

Re: Tee se itse

9.8.2011 14:21

Äläkä jätä kulmiin mitään teräviä kulmia, latan ylitulopätkiä tms, voi tehä jalan jänteille aika kivaa jos joskus osuu kun kaatuu/ottaa vastaan :s

Re: Tee se itse

11.8.2011 17:09

mä tei just tunturiin monsterin tölkistä änkän hyvät äänet tulee:D ja laitan kuvia si :D

Re: Tee se itse

12.8.2011 22:00

oisit laittanu ES tölkin nii pärisis enemmä :lol:

Re: Tee se itse

12.8.2011 22:05

Voi jeesus sentään... :roll:

Re: Tee se itse

12.8.2011 22:27

Ai otit änkän pois ja pistit jeesusteipillä sen putken päähän? Nyt sitten pistät sen vanhan änkän takaisin ja käyt palauttamassa sen tölkin kauppaan...

Re: Tee se itse

12.8.2011 23:20

tunturi69 kirjoitti:mä tei just tunturiin monsterin tölkistä änkän hyvät äänet tulee:D ja laitan kuvia si :D


Voi vittu ristus nääissähä tarvitaan jo 15 vuode metallimiehe koulutus että osataa tuollainen tehdä :roll:

Tuli itte tehtyä rosterista äänenvaimennin, kusas kyl jonkunverran, mut kuvaa pistän myöhemmin.

Re: Tee se itse

13.8.2011 0:39

Meilläpäi tehää koulussa huvinvuoks änkkiä alumiinistä jos sattuu tylsää olemaa :D

Re: Tee se itse

13.8.2011 10:59

en mää sitä jesaril laittanu ihan ssurensin sitä reikää ja laitoin putkeen kiinni vakiio vaimennin on tallellla ja 2 reikää tein toiseen päähän että pääsee kaasut pois:D

Re: Tee se itse

13.8.2011 19:14

Tulee vähän mieleen tämä änkkä, joka joskus väännettiin kaverin kanssa kymmenessä minsassa ja jesarilla kiinni alkukäyrään. Kestihän se jopa parisataa metriä...

Joopa joo, kiinanmopon omistajana on aina saanu olla vähän tee-se-itse -henkeä, sinne tänne aina jotain pientä joutunu patentoimaan, ei kumminkaan mitään sen ihmeellisempää että niistä kannattais täällä mainita, työkalutkin on kotona luokkaa Black&Decker ja hylsysarja. Tai no, onhan sitä tullu tuohon entisen mankin 72cc-pytyn kylkeen tehtyä kemiskillä 50cc-kuutiomerkinnät.

Re: Tee se itse

13.8.2011 20:36

Joo eli tuossa rosteri vaimentimesta kuvaa, kusi vähä koko homma :|

Kuva


Tuossa sit veljen piharälläysmopetiin (3 pyöränen talvilelu ;) ) tehty putki nopeesti.



Kuva

Re: Tee se itse

13.8.2011 20:37

Komeehan toi änkkä on ;)

Re: Tee se itse

13.8.2011 21:36

Vähän jäänyt rakoa tuohon loppuun? Muuten ihan nätti ;)

Re: Tee se itse

13.8.2011 21:58

Topsa- kirjoitti:Vähän jäänyt rakoa tuohon loppuun? Muuten ihan nätti ;)


Joo jotenki kusas vaikka väli välii kun tein tota kattoin ettei jää mtn rakoo, sit loppuu kasasin ton nii jäi tommone rako, sekä asensin loppupillin aavistukse sivulle päin :|