Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tee se itse

7.8.2011 9:54

Voipi olla tukala tilanne joskus yöllä vastaantulevan auton kanssa, kun otat pitkät pois, valot sammuuki, etkä nää etees. :D

Re: Tee se itse

7.8.2011 11:21

Omassa äräxässä ku oli ennen toi Rage -maski, ni entine omistaja oli siihe tehhy sellasen katkasijan et pitkät+lyhyet palaa yhtä aikaa. Ja lyhyet ja pitkät toimi myös normaalisti ofc.

Aika turhakehhan toi oli, ei ikinä mtn käyttöö :lol:

Re: Tee se itse

7.8.2011 11:26

yleensä niille ei edes riitä virta, ja valo on puolet himmeempi ja keltanen. lisäks umpio kuumenee paljo enemmän

Re: Tee se itse

7.8.2011 12:29

Paremminhan sitä näkee, jos pitkät ja lyhkäset palaa yhtä aikaa. Mutta ei sen takia kannattaisi luopua lyhkäsistä valoista kokonaan.

Re: Tee se itse

7.8.2011 13:14

ei välttämättä nää. kuvio on toki isompi, tai siis näyttää lähemmäs josta ei oo hyötyä mutta virtaa menee lähes 2x enemmän, esim. boosterisa jos on h4 ja molemmat palaa nii hyvä että valkoset viivat näkee tiestä

Re: Tee se itse

7.8.2011 13:52

Kyllä ainenki missä on nuo spottihalogenit niin niillä näkee helvetin hyvin kun molemmat päällä. Ite esimerkiks tykkäsin Polisportin EMX Dual maskista sen takia kun oli niin helvetin hyvät lyhyet ja pitkät (pitkät vastas melekee autojen pitkiä).

Re: Tee se itse

7.8.2011 14:44

Mihinköhän kuplan valoihin sää oot niitä oikee verrannu? Voin sanoo ettei vastaa kyllä lähelläkään auton valoja (noo autohan se kuplakin on mut ymmärrät varmaan pointin) mitkään kaks spottia, mopoautossa ja autossakin on valoissa meinaan semmonen ero et minkään mopon valot ei vastaa lähellekkä auton valoja vaikka millaset halogeenit sulla siinä ois.

Re: Tee se itse

7.8.2011 17:26

buubaa kirjoitti:Mihinköhän kuplan valoihin sää oot niitä oikee verrannu? Voin sanoo ettei vastaa kyllä lähelläkään auton valoja (noo autohan se kuplakin on mut ymmärrät varmaan pointin) mitkään kaks spottia, mopoautossa ja autossakin on valoissa meinaan semmonen ero et minkään mopon valot ei vastaa lähellekkä auton valoja vaikka millaset halogeenit sulla siinä ois.

Mullakin on 55w xenon@4000lm ja siinäkään ole edes lähellä olla auton valoja, kun valokuvio hajoaa liikaa ympäriinsä. Pitäs samanlainen vielä toiseen umpioon hommata niin näkys :lol:

Re: Tee se itse

7.8.2011 17:46

Ehei, mulla oli koropala, niin jostain syystä näytti helvetin hyvin, kaveritkin ihmetteli oikeasti että mitenkä tää näi hyvi näyttää, ja ilman koropalaa näytti taas ihan päin persettä.
Ja pitkinä oli siis se tiukemmalla kuviolla oleva spottivalo.
Ja siis ei auton 2x pitkät valot vaan siis yhden umpion pitkät.

Re: Tee se itse

7.8.2011 18:40

Voin lyödä vaikka vetoo ettei se pikkunen spotti valase ees puolia siitä mitä auton yks etuvalo :lol:
Mut tulipahan keksittyä hyvä kuri tonne pösön putkeen, 15mm hylsy menee just timmisti vähän paukuttamalla putkeen ja tulee pihdeillä pois kun hetken veivailee, menee mulla pösön vakioputkeen ja metraan kun periaatteessa sama putki. ;)

Re: Tee se itse

7.8.2011 18:43

Ite kun katsastin iskin pellin palasen sinne josta mahtu pikkurilli niin hidastu vauhti 43 ja kiersi ehkä 7 tonniin :D

Re: Tee se itse

7.8.2011 19:07

Topsa- kirjoitti:Kyllä ainenki missä on nuo spottihalogenit niin niillä näkee helvetin hyvin kun molemmat päällä. Ite esimerkiks tykkäsin Polisportin EMX Dual maskista sen takia kun oli niin helvetin hyvät lyhyet ja pitkät (pitkät vastas melekee autojen pitkiä).

Ei kyllä mulla oo mitkää erikoisen tehokkaat :D

Re: Tee se itse

7.8.2011 19:13

buubaa kirjoitti:Voin lyödä vaikka vetoo ettei se pikkunen spotti valase ees puolia siitä mitä auton yks etuvalo :lol:
Mut tulipahan keksittyä hyvä kuri tonne pösön putkeen, 15mm hylsy menee just timmisti vähän paukuttamalla putkeen ja tulee pihdeillä pois kun hetken veivailee, menee mulla pösön vakioputkeen ja metraan kun periaatteessa sama putki. ;)

No se on selevä homma sitten, odotetaan tuo kuukaus että tulee ne oikeen pimeet yöt niin voidaan veto toteuttaa.

Ja Timppavaan , olisko mulla sitten johtunut oikeesti siitä koropalasta, koska sillon oli aika ylhäällä perä tuossa vekkaassa, ilman koropalaa oli nimittäin aika tuhnut valot jotka näytti tiehen helvetin huonosti..

Re: Tee se itse

7.8.2011 21:40

joka taas kertoo mihin ne on normaalisti osottanu :)
vastaantulijoita silmiin/avaruusolioille velomerkkejä

Re: Tee se itse

7.8.2011 22:55

Niin, samanlailla kuin aika varmasti nuilla jotka kertoo omaa juttuaan että ei oo hyvä valokuvio ollu jne :P Noo mikäs siinä jos tykkää tsiigailla Boeng 707:oja :lol: