Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

27.3.2011 13:46

joku, joka on laittanu lisävaloks sumuvalon tai halogeenin, olisko neuvoja miten kannattaa laittaa? kiitos! :)

27.3.2011 17:56

itellä sjkoban rumputakajarrun runkoonb porattu reikä johon tulee peili ku ei ollu tangossa tilaa ja sit toinen on putkesta tehdyt jalkatapit.

27.3.2011 18:23

jonipe kirjoitti:joku, joka on laittanu lisävaloks sumuvalon tai halogeenin, olisko neuvoja miten kannattaa laittaa? kiitos! :)


Mulla oli pumpussa kiinni tuolleen--> http://www.motot.net/galleria/kuva1805/

Ja Tuollaisella kiinnitetty.

27.3.2011 19:46

onko mistä tuo lamppu? :) oli ihan kätevän näkönen, ei kovin isokaan :P

jos linkkiä sais nii olis ihan ihana! :)

27.3.2011 20:17

jonipe kirjoitti:onko mistä tuo lamppu? :) oli ihan kätevän näkönen, ei kovin isokaan :P

jos linkkiä sais nii olis ihan ihana! :)

Autotarvikkeesta sai 22€ kaksi kappaletta. Varmaan vieläkin myyvät.

Re:

26.4.2011 20:34

mites tommosella näkee ;) ?

Re: Re:

27.4.2011 9:13

mallukit kirjoitti:mites tommosella näkee ;) ?

Kyllä se kauas näytti hyvin, mutta tien penkkoja taas ei valaissut kun kaukovalo. Tänään laitan H3 xenonin myyntiin ;) Sillä näkee!

Re: Tee se itse

5.5.2011 13:50

Peltimläystäkkeitä on tullut leikeltyä niin enää niiden hitsaus ja avot, meillä isompi imukaula. ;)

Re: Tee se itse

13.5.2011 20:34

http://www.motot.net/galleria/kuva62706/

Eli imukaula tuli kyseiselle kaasarille väännettyä :) Manuaalikoneilla koneistettu.
Kuvatekstissä näkyykin muuta oleellista!

Re: Tee se itse

14.5.2011 20:24

Millanen koropalan pitäis olla? Pösöön laittamassa kun tippuu perä niin ketusti kakspäällä.

Re: Tee se itse

14.5.2011 21:16

Läbä kirjoitti:Millanen koropalan pitäis olla? Pösöön laittamassa kun tippuu perä niin ketusti kakspäällä.

Tietopankissa on ihan hyvät ohjeet siihenkin ;)

Re: Tee se itse

15.5.2011 9:06

Itse teen nyt kinroadiin pellistä ketjusuojan ja uuden takalipan jne.. Rupesi tuo kiinan rauta ruostumaan tuolta takaa jo pikkuisen, kun en ollut maalannut sitä...

Re: Tee se itse

15.5.2011 9:51

anttiles kirjoitti:Rupesi tuo kiinan rauta ruostumaan tuolta takaa jo pikkuisen, kun en ollut maalannut sitä...

:) kyllä se ruostuu ihan laadukaski pelti jos sitä ei maalaa. tee rosterista

Re: Tee se itse

15.5.2011 9:57

Kääntä kirjoitti:
anttiles kirjoitti:Rupesi tuo kiinan rauta ruostumaan tuolta takaa jo pikkuisen, kun en ollut maalannut sitä...

:) kyllä se ruostuu ihan laadukaski pelti jos sitä ei maalaa. tee rosterista


Rosterista teenkin ;) ja ketjusuojan teen myös.

Re: Tee se itse

16.5.2011 21:57

en tiedä onko oikee topic mut kysynpä ny kumminki.
On purettuna tunturi dx ja tankkissa on suhtkoht suuri lommo ja pitäs saada se oikaistua nii mikä ois paras tapa?`Tankkihan on jtn metallia.
Ite ajattelin et jos porais kylkeen reijän ja sitä kautta sais sen sen vedettyä suoraan ja sit joko hitsais reijän umpeen tai pakkelois.
Mikään ''normaali'' pakkeli tuskin tulis kestämään mutta onko minkään laista pakkelia edes millä homman vois hoitaa.
Vai onko muita ehdotuksia?