Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Stunttailu

10.4.2012 8:43

Jaa, täälläpäin endoamista pidetään ilmeisesti haastavana kun minun lisäksi olen vain muutamien nähnyt endoilevan. Kuuluuvat kehuvan vaikka en mielestäni niin hyvin vedä. Jarru tosiaan kannattaa olla kunnossa vaikka itse olen tottunut endoamaan etujarrulla jonka kahvan saa painettua ihan pohjaan. Painon eteensiirtäminen on avainasemassa, mulla ei ainakaan pelkällä jarrulla nouse, johtuuko sitten ettei ole kunnolla ilmattuna. Vielä ei yli ole mennyt (kaatunut alastullessa parit), läheltä liipannut pari kertaa ja märällä + hiekkasella tai muuten liukkaalla asfaltilla menee rengas ajoittain lukkoon. Vaikeinta itselle on pitää tasapaino että mennään suoraan, jotta ei lähde heittämään sivulle vauhdista ja kun on kylki edellä alastullessa liikaa vauhtia on liike kohti maata hämmästyttävän ripeä.

Re: Stunttailu

23.4.2012 17:00

Miten tuo sutiminen onnistuu siten että mopo liikkuu samalla?
itellää aina pysähtyy moopo ja alkaa sutii paikallaa

Re: Stunttailu

23.4.2012 17:10

Ja mulla lähtee eturengas alta vaikka miten yrittäis estää.

Re: Stunttailu

23.4.2012 17:10

Tehot ei ehkä riitä kovin kummoiseen aktiin.. Etujarrua vähän löysäät ;)

Re: Stunttailu

24.4.2012 15:27

Voin kertoa että saa olla aika laiska mopo jos ei ala sutimaan :lol: Vakio Rieju Mrt Europa, eli se ylilaiska mallikin jaksaa :lol:

Re: Stunttailu

24.4.2012 15:29

En sanonut että se ei sutimaan ala, mutta ei siitä mitään kunnon savua saa aikaan.

Re: Stunttailu

24.4.2012 16:03

http://www.youtube.com/watch?v=mJzLotieqXk Ai tätä yritätte mopolla, siitä vaa :D B- foorumilla oli noita videoita, niin 60cc:lläkin alkaa olla vähän vaikeampaa kuulemma ja ei ole kovin fiksun näköistä jos ei savuta kunnolla.

Re: Stunttailu

24.4.2012 16:12

http://youtu.be/2GaxwV0QrEE?t=19m34s

Kyllä se vaan vaatii sitä tehiä jotta saadaan komean näköiseksi tuo homma. Hyvä jos mopolla paikallaan burnatessaankaan saa mitään kunnon savupilvee aikaan..

Re: Stunttailu

20.5.2012 18:09

Miten porukka oikeen ohjailee endoja? Itellä menee muuten ihan hyvin, mutta aina meinaa väkisin kääntyä 180 astetta :roll:

Re: Stunttailu

20.5.2012 21:21

Kääntää tangosta vastakkaiseen suuntaan minne meinaa lähtee kääntymään. Ja onko se huono juttu jls menee 180? Kaikki haluais tehä niin :lol:

Re: Stunttailu

20.5.2012 21:51

Jep, ja koko vartalolla pidät tasapainon keskellä.

Re: Stunttailu

20.5.2012 22:20

240turbo kirjoitti:Kääntää tangosta vastakkaiseen suuntaan minne meinaa lähtee kääntymään. Ja onko se huono juttu jls menee 180? Kaikki haluais tehä niin :lol:

Ei se muuten, mutta jos vauhtia vaikka sen 50kmh ja vahingossa tulee perä sivulle :roll:

Re: Stunttailu

21.5.2012 19:00

Menee mutuiluksi, mutta jos se aina kääntyy niin oisko liian kovat paineet eturenkaassa? Koska sehän pätee ainakin keuliessa, jos on liian kova paine niin ei meinaa mennä suoraan :s

Re: Stunttailu

21.5.2012 20:01

Ja sillä myös jatketaan; Kallistelu voi myös vaikuttaa asiaan. Eturenkaalla ei ainakaan turhan pienillä paineilla voi ajaa.

Re: Stunttailu

26.5.2012 0:09

Alkaa se jo pikkusen sujumaan: http://www.youtube.com/watch?v=FjTT4VqaG0g&feature=youtu.be