Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

22.11.2010 17:18

pösöstä takasivu kate eilen

22.11.2010 19:19

Peeveestä kytkinvipu. Korjattu ei oo eikä korjata! :roll:

22.11.2010 21:11

taitaa olla rahasta kii ku maksaa korkeintaa 5e

22.11.2010 21:18

Ei oo rahast kii! Niinkuin laitoin "Ei oo korjattu eikä korjata", vaan ostetaan uus..

22.11.2010 21:33

:paha: Hyvää viestitilaa käytätte :paha:

22.11.2010 21:46

Nyt on sitten putkessa reikä :eek: (joku 3-4 x 1cm)osui lumenpeitos olevaan jäisen hiekka möykkyyn. No, jospa sen saisi paikattua huomenna koulussa... Nyt on ainakin asialliset ääenet. :seko:

23.11.2010 14:07

Kaasuvaijeri meni poikki;)

23.11.2010 18:02

Kirjotan nyt tänne, kun en muutakaan keksi... Eli, eilen, mopon uusi omistaja tuli hakemaan mopon. Luovarit tehty, rekisteriote täytetty, rahat on tililläni... Noh, uusi omistaja ajoi mopon pois pihasta ja on ajanut nyt lähemmäs 30km, OK? Tänään, kun olin salilla, tuli uus omistaja sinne ja sano, että "se leipas", olit että mitvit... Noh, lähettiin kattomaan, otin tulpan pois ja, ihan kuiva... Eli leiponu, kun ei oo saanu öljyä, joka kai johtuu siitä, että kun tuolla on yli 10 pakkasta, on kone n 8h, koulussaoloajan jäätynyt siinä eikä ole kunnolla lämmitetty, eli uuden omistajan vikahan periaatteessa... Ja kun hän tuli mopoa hakemaan, ajo mopon pois ja jos se öljyn saamattomuus ois minun toimista kiinni, niin kai se ois aiemmin leiponu, ko vasta tuon vajaan 30km jälkeen... Eli onko homma nyt niinkun uuden omistajan vika?
Lupasin kyllä kaverin kans kattua että mitäs kaikkea tapahtunu, mutta enhän mää oo velvoitettu maksamaan mitään, jos se on lämmittämättömyyden takia ollu jäässä ja siks leipassu...?

23.11.2010 18:05

ethän sä periaatteessa ole mitään velvollinen maksamaan

23.11.2010 18:10

No en olekkaan, mutta sitten jää paskan myyjän maine, vaikka se ite on sen aiheuttanu ko ei oo lämmittäny... Vituttaa ko just sai myytyä, alkas vielä syyttään että ois mun vika... Kaveri, on muutenki aika tuppisuu, eli mistään on vaikea sopia ku vastaus oli vaan että "No emmä tiiä". Toivottavasti ei lue tätä :D

E: Se vielä, että kun se sen 8h seisomisen jälkeen oli lähteny, niin se jonkumatkaa oli kerenny ajaa, ennenkö leipassu, niin kyllähän se on niin että sitä ei oo vaan nuille pakkasille lämmitetty tarpeeks...

23.11.2010 18:20

En osaa varmaks sanoa mutta varmaan käyny niin että vaan pistäny käymää ja lähteny ajaan heti joten kohmeiset öljyt ei oo voidellu tarpeeks varsinki jos on antanu heti kylmänä kenkää.
mut onneks oot käyny salil nii ei se uskalla syytää sua :seko:

23.11.2010 18:29

alj kirjoitti:En osaa varmaks sanoa mutta varmaan käyny niin että vaan pistäny käymää ja lähteny ajaan heti joten kohmeiset öljyt ei oo voidellu tarpeeks varsinki jos on antanu heti kylmänä kenkää.
mut onneks oot käyny salil nii ei se uskalla syytää sua :seko:


Syyttää jo, mutta että mitäs vittua tässä tekis... Viittis kuitenkaan paskamaiseks alkaa, vaikkei minun vika ees oo...

NIINPÄVITTU! :seko: :seko:

23.11.2010 18:41

Eikös näille oo aina joku takuu, että jos on juuri myynyt ja sitten joku särkyy, niin *myyjä* korvaa..?

*e*
Viimeksi muokannut AGK päivämäärä 23.11.2010 20:04, muokattu yhteensä 1 kerran

23.11.2010 18:45

Anonyme kirjoitti:Eikös näille oo aina joku takuu, että jos on juuri myynyt ja sitten joku särkyy, niin vakuutus korvaa..?


Mikäs pjärkkeleen vakuutus se moinen on, jokatapauksessa, itsehän en ole velvotettu mitään maksamaan, vetoais se vaikka mihin, faktat on kuitenki faktoja...

23.11.2010 18:45

Derbeilijä kirjoitti:Viittis kuitenkaan paskamaiseks alkaa, vaikkei minun vika ees oo...

Kerrot ko. hissukalle rehellisesti miten asia on, kenen vika, syy ja seuraus. Jos tämä jannu siitä itseensä ottaa, eikä myönnä omaa virhettään, niin se on hänen ongelmansa. Mikä sinä olet sitä kurmartelemaan? Pitää vaan hyväksyä tosiasiat.