Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

18.11.2009 22:06

Tzege kirjoitti:Vasen takavilkku pimeni, mutta alko hetken päästä maagisesti toimii ku vähä kopautin. :D

Ootkos kuullu kosketushäiriöstä?

Mitä hajosi tänään?

18.11.2009 22:26

No ei varsinaisesti hajonnut mutta ''vaurioitui'' takakate kun unohdin laittaa vaihteen päälle että ei mopo kaatuisi kaupanseinää vasten nojatessa..... :S

19.11.2009 19:46

Mankin takavanteesta laakerit sanoivat sopimuksen irti.
Tai oikeastaan vain vasemman puolen laakeri hajosi.
Yhtenä mössönä koko laakeri kun käytin vannetta irti :D

19.11.2009 19:51

Rieju_poika kirjoitti:Mankin takavanteesta laakerit sanoivat sopimuksen irti.
Tai oikeastaan vain vasemman puolen laakeri hajosi.
Yhtenä mössönä koko laakeri kun käytin vannetta irti :D

jos laakerit vaihetaan aina samaan aikaan molemmille puolille niin sanoisin että kaheksassa tapauksessa kymmenestä menee aina vasemman puoleinen laakeri ensin Nimim: 5km ilman vasemman takavanteen laakerin kuulia ajanut 8) e: eikä ollu tarkotuksena valottaa kenellekkään, kuhan nakkasin :roll:

19.11.2009 20:05

Hahah, minulla on aina lahonnut oikeanpuoleiset laakerit ensin. Ei kertaakaan vielä vasemmanpuoleiset :D
Ettei ihan OTksi mene, Derbistä hajosi etusivukate, kiitos pienen könyämisen :lol:

19.11.2009 20:17

-Tuner kirjoitti:Hahah, minulla on aina lahonnut oikeanpuoleiset laakerit ensin. Ei kertaakaan vielä vasemmanpuoleiset :D

mitähhelvettiä :D ollu suht vakiona? ku yleensä nuo vasemman puolen laakerit menee jos kettinki on liian tiukalla tai moposta vaan löytyy niitä vetoja :)
e: mjaa a, oha tuosa tk ollu kiinni :roll:

19.11.2009 20:27

xps_sm kirjoitti:
-Tuner kirjoitti:Hahah, minulla on aina lahonnut oikeanpuoleiset laakerit ensin. Ei kertaakaan vielä vasemmanpuoleiset :D

mitähhelvettiä :D ollu suht vakiona? ku yleensä nuo vasemman puolen laakerit menee jos kettinki on liian tiukalla tai moposta vaan löytyy niitä vetoja :)
e: mjaa a, oha tuosa tk ollu kiinni :roll:

Pelkkä äänenvaimennin vaan. :D
Mutta kylläkyllä, en tiedä sitten onko hukkaputki tukittu..

19.11.2009 20:28

Zodd kirjoitti:Pelkkä äänenvaimennin vaan. :D
Mutta kylläkyllä, en tiedä sitten onko hukkaputki tukittu..

jaaa eiku josaki kuvassa oli kyllä teekoon paisarikin paikallaan vaan tais lainassa olla.

20.11.2009 20:09

Vanhoissa kuvissa TKn änkkä, uusissa kuvissa TKn tehari (oma, ei lainassa)

20.11.2009 20:31

Näköjään rengas puhki...On se jännä.. :lol: Hyvin oli pitoja tyhjällä renkaalla, vaikka oli tie täynnä mustaa jäätä ;)

22.11.2009 0:43

Hiilariläpistä oli lähteny palanen, vauhtipyörän sisällä männänrengas = ei anna kipinää, hajotti 2 tulppaa.

22.11.2009 1:27

kylläkulkee kirjoitti:Näköjään rengas puhki...On se jännä.. :lol: Hyvin oli pitoja tyhjällä renkaalla, vaikka oli tie täynnä mustaa jäätä ;)


Jos sun rengas puhkesi ajossa niin tuskin kirjoittelisit siinä, joten miksi helvetissä lähdet ajamaan mopolla jos siitä on rengas puhki..? Eikö käy mieles, et vanneki menee paskaksi?

Näitä nuoria, kun eivät arvosta kalliita lelujaan mitä isit ja äitit niille ostelee

22.11.2009 1:35

hubaloooo kirjoitti:Jos sun rengas puhkesi ajossa niin tuskin kirjoittelisit siinä


Jaa, miksei? Mulla on kaks kertaa ajossa puhjennu rengas. Mopossa ja kevarissa. Mitä ihmeellistä siinä nyt muka on?

22.11.2009 1:40

khor kirjoitti:
hubaloooo kirjoitti:Jos sun rengas puhkesi ajossa niin tuskin kirjoittelisit siinä


Jaa, miksei? Mulla on kaks kertaa ajossa puhjennu rengas. Mopossa ja kevarissa. Mitä ihmeellistä siinä nyt muka on?


Kyllä lentää kivasti, kun kaverin nähny tehnee ;(

22.11.2009 1:42

Ei se jokakerta puhkea räjähtämällä ja riippuuhan se vauhdista.. Välillä käy hyvä tuuri ja puhkeaa hitaasti ja ehtii pysäyttämään tienviereen, välillä pamahtaa kovassa vauhissa vähän äkäsemmin ja lennetään astetta pahemmilla seurauksilla..