24.9.2011 16:50
25.9.2011 14:11
26.9.2011 14:26
27.9.2011 22:37
8.10.2011 14:26
8.10.2011 17:05
8.10.2011 20:45
9.10.2011 1:55
9.10.2011 21:27
13.10.2011 17:51
17.10.2011 12:36
21.10.2011 12:31
22.10.2011 21:43
24.10.2011 17:56
LaneKit kirjoitti:Työ ette osaa luistattaa oikei sillä tk:lla, yläkiekkaputkel lähtee iha yhtä hyvi jos uskaltaa haistattaa kytkintä tarpeeks.
Lentäväs lähös vaik 40 vauhista metra ja leo jää siis nii hyvi tulemaa
Omasta mielestä alakiekkaputket o n niille ketkä ei osaa käyttää vaihelaatikkoa, järkeä niissä ei ole jos ei aja pitkää matkaa tai paljo 2päällä, tehon kannalta ne ovat aika vitsi, ei siitä 50cc:stä saa mitää varsinaista alavääntöä, teho haetaan korkealta.
Ja noi pyörät oli siis aika samanlaisia, minarelleja ja derbejä, vakiopytyt ja kaasarit.
24.10.2011 18:10
Joo, ja kierrosten tulee olla tapissa jo ennen kun lähdetään liikkeelle. Kytkin pohjassa, kierrokset melko tappiin ennen kun lähdetään liikkeelle, ja sellanen sopiva luistatus, ettei kierrokset tipu niin alavääntösillä putkilla ei ole mitään jakoa. VÄhän liian usein näkee niitä, kun mopo käy tyhjäkäyntiä, ja kun lähettäjä lähettää mopot matkaan, lähtee jannu siitä ihan samalla tavalla kuin se liikenteessä lähtisi normaalisti liikenteeseen. Eihän niin tietenkään mitään hyviä kiihtyvyyksiä saada kun ei ole koko mopo edes tehoalueella.Työ ette osaa luistattaa oikei sillä tk:lla, yläkiekkaputkel lähtee iha yhtä hyvi jos uskaltaa haistattaa kytkintä tarpeeks.