Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Pitkät matkat mopolla

27.6.2011 15:55

No joskus olin menossa kaverille nummelaan, ni sitte oon päässy ehkä 10km ja mopo leipo. Mäntään tuli mukava reikä keskelle, galleriassa on kuvakin. Ihme kyllä että pyttyy ei tullu mitää jälkee, mutta kyllä otti päähän. Vieläpä kun korttikin oli ollu vasta 2vk ja kauheet ajohalut. Ja mopoki oli sillon vielä vakio... :D

Re: Pitkät matkat mopolla

28.6.2011 1:02

Ei nyt varsinaisesti ole matka, mutta tulipahan ajeltua kaverin Gileralla n. 75km, enimmäkseen kylärallia... :P

Perse kyllä puutu, vaikka oli siinä monta taukoakin välissä :paha:

Re: Pitkät matkat mopolla

28.6.2011 23:20

jepp tiiän kyllä tunteen Reetuhai2! viime kesänä ku oli viel seppo alla nii ajoin isovanhempien venetelakalta särkisalosta hesaan.. taino se siis oli tarkotus, espoosee tyssäs matka ku kampura sano sopimukse irti :paha:

Re: Pitkät matkat mopolla

30.6.2011 11:26

Ja sit jos pitäis mopolla päästä johonki, eikä oo ku yks mopo ni voi prkl. Mut onneks meillä on toi Gilera Stalker, se toimii vaikka sen päälle tippuis ydinpommi.

Re: Pitkät matkat mopolla

3.7.2011 13:03

Keskiviikkona 6.7.2011 on lähtö aamulla KINROADILLA Taivalkoskelle ;)

Semmoinen 2000km reissu siitäkin tulee :lol:

Re: Pitkät matkat mopolla

3.7.2011 14:03

Voi helvetti, sanohan ees että sulla on joku 110 cc tms siinä kiinni, ite ajoin eilen vakiomopolla kaupungin läheiseen uimarantaan, noin 12km yhteen suuntaa keskustasta. Ja siinä alkoi jo perse puutua hieman ja vituttaa, saa sulla olla kyllä melko hyvät hermot että jaksat 2000km vetää mopolla. No good luck :)

Re: Pitkät matkat mopolla

3.7.2011 14:26

näköjään kaupunkilaisten mielestä toi 12km jo tosi pitkä matka :lol:

ite ei ole heinolaa kauempana tullut käytyä ja sinne on se 50km yhteen suuntaan. Porvoossa pitäs tässä kesän aikana käydä vielä kavereitten kanssa ja matkaa on se 80km suuntaansa

Re: Pitkät matkat mopolla

3.7.2011 15:21

evottaja7 kirjoitti:Voi helvetti, sanohan ees että sulla on joku 110 cc tms siinä kiinni, ite ajoin eilen vakiomopolla kaupungin läheiseen uimarantaan, noin 12km yhteen suuntaa keskustasta. Ja siinä alkoi jo perse puutua hieman ja vituttaa, saa sulla olla kyllä melko hyvät hermot että jaksat 2000km vetää mopolla. No good luck :)



No normi kone on, mutta sillä kulkee n.60...

Mutta kun tuo on ilmajäähdytteinen, niin pitää körötellä sitä neljääkymppiä... :D

Tuossa on kyllä erittäin pehmeä penkki, ei tullu ainakaa 1400km reissul pers kipeeks ( viime kesän reissu) :eek:

Re: Pitkät matkat mopolla

3.7.2011 15:36

Eihän tuo 15km oo paha matka, ite taitan tollasta 45km lenkkiä lähes päivittäin mopolla kesälomalla ja arkisinkin tulee n. 15km päivään vähintään pelkkää bussipysäkkiajoa.

Re: Pitkät matkat mopolla

3.7.2011 16:30

^^ No mut ne on nää kaupunkilaiset joilla kaikki on nii 5km sätellää kotoo. Itel on kylälle jo 20km, seuraaaan opiskelupaikkaan 53km. Lähimpään bensa"asemaan" 5km. Toiselle tallille on melkee 5km ja sillee.

Re: Pitkät matkat mopolla

3.7.2011 18:53

Vaikka itse olenkin kaupungista ja kaikki tarpeellinen on 3km säteellä, niin lienee yksilöllistä tuo että mikä tuntuu pitkältä matkalta ja mikä ei. Viime kesänä ajelin 60km lenkin vakiomopolla suht tuntematonta reittiä eikä se minua sen enempää puuduttanut kuin kaupunkibiliskään.

Re: Pitkät matkat mopolla

3.7.2011 20:33

Eipä siinä oo mitään ajaa pitkää matkaa. Kunhan vaan ohittaa sen lähtö kynnyksen. Kyllä itekki kun vaan lähin, ni hyvin sitä poriin mentiin (200km) ja olis voinu ajaa paljon pitemmällekki. Vakiolla siis, n. 50km/h.

Re: Pitkät matkat mopolla

5.7.2011 18:06

Huomen aamulla olisi lähtö :D

Re: Pitkät matkat mopolla

5.7.2011 18:36

Hullu mies,ei voi muuta sanoa. :lol:

Re: Pitkät matkat mopolla

5.7.2011 20:39

Ei muuta ku kylmiä hermoja ja onnea matkaa :D Itse kyllä varautuisin täysin siihen, että mopo jättää keskelle ei mitään, oli sitte mopo kuin mopo. Kai nyt oot öljyt vaihtanu edes ja muuta huoltoo tehny? Meneepähän varmaan koko loppu kesä sulla tossa reissussa, itse en ole niitä pitkäpinnaisimpia ihmisiä joten pelkkä kaupunkibilis saa mopolla riittää :D