Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Läheltä piti -tilanteet

10.6.2011 23:19

mäkin käännyin hiekkatielle, näin että auto tulee perässä, no kiihdytin peeveellä nelosella kaasu pohjas (n.70kmh) ja heti tultiin ohi ja vauhdilla, vaikka yleensä tos tiellä ajetaan 60-70

Re: Läheltä piti -tilanteet

11.6.2011 0:12

JUHOKAN kirjoitti:
Hepex kirjoitti:Tai tällaisia... surullista kyllä, molemmat vielä samana päivänä. Tytön tapauksessa kohtalokkaaksi koitunut arviointivirhe ja pojan tapauksessa toisen osapuolen virhe.

Muistakaa olla varovaisia siellä liikenteessä.

Tunsin ton pojan :(

Onhan nää jutut surullisia. Varsinkin jos ei edes ole mopoilijan vika. Mutta juuri sen takia pitää mopoilijan olla aina niin paljon varovaisempi. Koska joskus kun ajan mopolla ni nään että jossai risteyksessä on auto, ja onhan sen pakko ängetä siihe etee sillee että saa jarruttaa oikee kunnolla. En tajua minkä takia ihmiset ei voi antaa mopoilijoille tilaa, ja sitte valitetaan kuitenkin kun mopoilijat aina näyttää kesoo ja tööttäilee ja muuta sellasta. Sais autoilijat kattoo peiliin.

Re: Läheltä piti -tilanteet

11.6.2011 1:09

Tänään meinasin olla kahden VOLVO kuskin kylessä, kun he niin ylpeinä kääntyivät eteen kun kattoivat että mopo tuli, ja siis 80 rajoitus oli, missä ajoin n. 70..

Toisella kerralla oli ihan 40 alue missä rajotusten mukaisesti etuajo-oikeutettua tietä posottelin, niin eiköhän sieltä joku VOLVO kuski ylimielisenä paina katsomatta siihen eteen ja sitten ajaa vielä alta 30 vauhtia niin ylpeenä :x

Olen huomannut että liikenteessä ajavat suoranaisesti mulkut ajaa aina volvoilla, mikäköhän niillä naksahtaa sitten päässä kun volvon saavat alleen :nörtti:

Re: Läheltä piti -tilanteet

11.6.2011 2:04

Sami L kirjoitti:Tänään meinasin olla kahden VOLVO kuskin kylessä, kun he niin ylpeinä kääntyivät eteen kun kattoivat että mopo tuli, ja siis 80 rajoitus oli, missä ajoin n. 70..

Toisella kerralla oli ihan 40 alue missä rajotusten mukaisesti etuajo-oikeutettua tietä posottelin, niin eiköhän sieltä joku VOLVO kuski ylimielisenä paina katsomatta siihen eteen ja sitten ajaa vielä alta 30 vauhtia niin ylpeenä :x

Olen huomannut että liikenteessä ajavat suoranaisesti mulkut ajaa aina volvoilla, mikäköhän niillä naksahtaa sitten päässä kun volvon saavat alleen :nörtti:

Totta. Tänään juuri meni 40km/h alueella Volvokuski nyrkkiä puiden ohi varmaan 70km/h. Sitten jäi köröttelemään siihen n 30km/h. Oli oikein perinteinen volvokuski eli kaljalippis kohti taivasta, kaljamaha ja ikää yli 40.

Re: Läheltä piti -tilanteet

11.6.2011 10:09

Kieltämäätä volvokuskit on rasittavia. Onneks sellasia ei meiän perheessä oo... Iskällä on hiace ja äitillä mersu sprintteri. Ja kummatki ajaa melkee aina ylinopeutta, ne ei turhia hidastele.

Re: Läheltä piti -tilanteet

11.6.2011 11:23

Miettikääpäs muuten, yks päivä KIA kuski meinas tulla kolmion takaa, viime kesänä tuli TOYOTA kuski keskellä risteystä siten että kaaduin asfaltille ja tuli pysyvät jäljet jalkaan ja kyynärpäähän. Joskus kaupungissa ajellessa eräs amis BMW lähti ohittamaan 50 alueella ihan turhaan koska seuraavissa liikennevaloissa tavattiin taas. Tässäpä vielä paras: joskus aikoinaan eräs DERBI kuskisti kaatui edessäni suoralla tasaisella pinnalla

Yllämainitut selkeästi huonoja kuskeja, johtuen ajoneuvon merkistä.

Re: Läheltä piti -tilanteet

11.6.2011 11:45

Kuskin taito ei ole sidoksissa auton merkkin, turha mustamaalata siis. Meidänkin perheemme pää ajaa BMW:llä eikä ole täysi idiotti vaan ihan leppoisa kaveri vaikka toisin väitetäänkin BMW-kuskeista. Sitten on toki nämä vasta kortin saaneet kuskit, joiden taidot ovat sen mukaiset, mutta ei sen perusteella kannata automerkkiä leimata.

Järki käteen?

Re: Läheltä piti -tilanteet

11.6.2011 11:48

Isillä on subaru<3 Joten Subarukuskit on parhaita 4evör!!vittu mitä paskaa :lol: kyllä jokasta merkkii kohen niitä kusipäitä löytyy...

Re: Läheltä piti -tilanteet

11.6.2011 11:51

ja meil on pösö, skoda, lada ja tojota.!!!11

ketä vittu kiinnostaa?`aiheeseen?->

Re: Läheltä piti -tilanteet

11.6.2011 13:16

faijalla audi eikä liikenteessä todellakaa pölkky vaikka monet audi kuskeja mollaa. audi on hieno auto joo ja tehoa löytyy ja turvallisuutta. mutta ei se leimaa kuskia paskaks. iskä ajanu maailmalla kymmenen vuotta rekalla ja varmaa taito sen mukanen ja korttiki ollu kohta varmaa 38vuotta... että nyt sormetojennuksee ja takas aiheeseen tai sit pistetää yleisellä puolelle aihe että minkä auton omistat tai minkä kuskit on parhaita tai vhatever :lol: :lol:

Re: Läheltä piti -tilanteet

11.6.2011 15:09

Noniin, palataas mopojen maailmaan ja läheltä piti -tilanteisiin.

Re: Läheltä piti -tilanteet

12.6.2011 0:24

Hepex kirjoitti:Yllämainitut selkeästi huonoja kuskeja, johtuen ajoneuvon merkistä.

Sarkasmia <3

Tänään ajelin poliisin perässä ja toinen auto ihan perässä kiinni. Jouduin kaverille vähän väläyttämään jarruvaloja, että tajuais ottaa vähän etäisyyttä, mutta ei. Liikennevaloissa poliisi pysähtyy mun eteen mää jarruttelen hyvissä ajoin ja tää perässä oleva auto ajaa melkeen mua päin eli jouduin ajaan eteenpäin koska muute ois törmännyt ja sitten olin ite ihan poliisi auton perässä kiinni -.-'' Ja olin niin lähellä, että varmaan tiedätte, kun pistää auton vaihteellee niin se vähän nytkähtää niin sen poliisin vetokoukku osu mun eturenkaaseen. Voitte siitä miettiä kuinka lähellä olin :D

Re: Läheltä piti -tilanteet

12.6.2011 2:45

JUHOKAN kirjoitti:Itekkin ihmettelen näitä papparaisia liikenteessä :P aina kun ajaa suurinta sallittua nopeutta joku täys seniili pappa tulee väkisin ohi :lol:

Tänää ajelin semmosta 55-60km/h 50 alueella, nii eikö saatana sieltä tule heti perään semmonen punapaitainen 200 kilonen pappa pikkusessa punasessa renaultissa...
Ei siinä vielä mitään, mutta kun vähän ajan kuluttua huomaan että pappa on yhtä punainen ku autosa ja ajaa käsia huitoien melkeen takarenkaassa kiinni :eek: :eek:

Hidastin ensin semmoseen 45km/h vauhtiin että pääsee punainen pappa ajamaan ohi.
Mutta pappa ei ajanutkaan ohi vaan huitoi kopissaan enemmän :eek:
Kiihdytin sitten vauhtia 75 asti ja pappa on edelleen perässä :eek:

Onneks siihen mennessä olin kotitien kohdalla, joten käännyin pihaan, ja punainen pappa kääntyi kumit vinkuen eri suuntaan :eek:

Tämä hymiö kyllä kuvastaa ilmettäni pihassa :eek:

Varsin omituista...

Re: Läheltä piti -tilanteet

12.6.2011 10:50

Selvästi joku ihme mopovihaaja.

Re: Läheltä piti -tilanteet

12.6.2011 11:16

Reetuhai2 kirjoitti:Selvästi joku ihme mopovihaaja.

itekkin vihaan joitain mopokuskeja. tuo 200kgrellupappa varmaa yleisti mopokuskeja että kaikki ihan "homoja" ja ajampa nyt perseessä. jotkut mopo kuskit sais oikeesti viedä hoitoon,ei millään pahalla,mutta vaikka osais ajaa niin se liikenne taito kuitenkin puuttuu ja järjen käyttö,ja siks auto ja mopokuskit onkin vähän "sodassa" :lol: