Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Läheltä piti -tilanteet

8.6.2011 2:15

Tänää meinasin paukutella auton kulkeen semmosta 60 vauhtia :s
Olin tulossa pitkää mäkee alas kytkin pohjassa, ja kaukana tulee auto vastaan.
Sitten just kohalla auto heittää vilkun päälle(naiskuski joka on kääntymässä vasemmalle) ja minä jarrutan vähäsen kun huomasin vilkun, mutta nainen kääntyy suoraan minun eteeni talon pihaan... Jarrut lukkoon ja käsimerkit käyttöön :paha:

Re: Läheltä piti -tilanteet

8.6.2011 22:52

Monkeyz50 kirjoitti:Tänää meinasin paukutella auton kulkeen semmosta 60 vauhtia :s
Olin tulossa pitkää mäkee alas kytkin pohjassa, ja kaukana tulee auto vastaan.
Sitten just kohalla auto heittää vilkun päälle(naiskuski joka on kääntymässä vasemmalle) ja minä jarrutan vähäsen kun huomasin vilkun, mutta nainen kääntyy suoraan minun eteeni talon pihaan... Jarrut lukkoon ja käsimerkit käyttöön :paha:

Kytkin pohjassa...................................miksi..........? Ei muuta, v-mäisiä nuo naiset.

Re: Läheltä piti -tilanteet

8.6.2011 23:13

BigPaaryna: äläpäs yleistä että kaikki naiset olis tuollasia :roll: vituttaa toi asenne mikä on toooosi monilla pojilla :s

// anteeks OT mut vitutti vaan

Re: Läheltä piti -tilanteet

8.6.2011 23:27

Itekki rullaan joskus mäet kytkin pohjassa koska se on rentoo :D

Re: Läheltä piti -tilanteet

8.6.2011 23:29

Ei ollut läheltä piti tilanne vaan tilanne ku tänää olin ajelemassa ja ampulanssi oli siinä keskellä tietä ja kun ohi ajelin ni kattelin vähän siihe ja siinä oli joku tyttö maassa makaamassa kypärä päässä ja skootteri kylellään tiellä :/ Tiedä sitten mitä oli tapahtunut.. Ei näyttäny skootteri ainakaan olevan mitekään kauheassa kuosissa kun nopeesti katsoin..

Re: Läheltä piti -tilanteet

9.6.2011 2:11

Normi skoba tyttö, joka on luultavasti menny kokeesta läpi täysin randomilla.

Re: Läheltä piti -tilanteet

9.6.2011 8:59

Pääsen minäkin haukkumaan nyt skootterityttöjä.

Eilen kotimatkalla jostain pikkutieltä meinasi skootteri tulla eteen, tuli oikealta ja vilkutti oikealle (veikkaan, että oikealle, koska en nähnyt vilkkuttamista) ja katse *rumpujen pärinää* vastaantulevien kaistalla. Eli tarkkaili siinä kiltisti, että kukaan ei tule sieltä kaistalta sinne minne en ole menossa...

Mielenkiintoista oli myös se, että tytöllä ei ollut aiettakaan ilmeisesti katsoa tuleeko vasemmalta ketään. Siinä vaiheessa kun hän lähti ajamaan niin ei hän ollut sellaisessa kohtaa, että olisi voinut nähdä tuleeko kummastakaan suunnasta ketään. Eli tyynesti sokkona vain pihatieltä liikenteeseen.

Oikeastaan vaaratilannetta ei tullut, kun osasin odottaa vähän tälläistä ratkaisua niin himmailin jo 100m päässä, mutta silti sain kyllä tehdä ihan rajun jarrutuksen välttääkseni kolarin. Perään moittiva katse ja pieni tööttäys.

Re: Läheltä piti -tilanteet

9.6.2011 12:40

Eilen olin liikenneympyrässä ja joku manne painaa mersulla eteen -.-'' Kakspäällä sitten liinat kii, tööttiä ja kesoo pystyyn -.-'' Oli vaan 20cm kiinni et olisin osunu >_>

Re: Läheltä piti -tilanteet

9.6.2011 16:11

Ei taida ihan läheltä piti tilanne(?) mutta kummiskin

Kävin tossa vähän aikaa sitte ajelemassa pyörätiellä missä saa ajaa, mutta sitte vasemmalta hyppää esiin joku 60 vuotias lehmä 3 koiran kanssa eteen huutaen pää punaisena "TÄSSÄ EI SAA AJAA MOPOLLA!!"
No siinä piti sit jarrut pohjaan ja suoraan ojaan.Joo kyllä muistin näyttää käsimerkkiä sekä pyöräyttää pari ärräpäätä.
Toevottavattavaeste saette selevää.

Re: Läheltä piti -tilanteet

9.6.2011 16:12

Noh tänään tuli sit itellekkin sen läheltä piti tilanne :D Ajelin normaalisti kaupungissa ja edessä meni jotain autoja.. Sitten katsoin äkkiä jalkakäytävälle päin kun näkyi tuttu naama ja kun taas käänsin katseen eteen siinä oli varmaan alle 10m päässä lähes pysähtyneenä sellanen citymaasturi bemari :s Siinä sitten äkkijarrutus ja peräkin nousi ihan komiasti kun oli melkeen pysähtynyt :P Eipä jäänyt kyllä kun ehkä puol metriä väliä siihen bemariin :s

Re: Läheltä piti -tilanteet

9.6.2011 16:13

Puhuva lehmä 3 koiran kanssa :eek: :lol: Hah kannattais senki ottaa selvää saako siinä ajaa enneku tollee huutelee :D

Re: Läheltä piti -tilanteet

9.6.2011 17:01

pirtelö kirjoitti:Itekki rullaan joskus mäet kytkin pohjassa koska se on rentoo :D

Näin itsekkin skootterilla, en anna ollenkaan kaasua. Sitten kun antaa niin kytkin nappaa kiinni ja tulee kiva piikki, tosin en tiedä tekeekö tämä kauheasti hyvää, sen takia harrastan tätä harvoin.

/OT

Re: Läheltä piti -tilanteet

9.6.2011 17:03

MiniMies kirjoitti:Puhuva lehmä 3 koiran kanssa :eek: :lol: Hah kannattais senki ottaa selvää saako siinä ajaa enneku tollee huutelee :D


Kannattaisi mummonkin miettiä, haluuko vaarantaa oman henkensä tuossa... kun joku vitun narkkari painaa ilman kypärää jollain mopolla niin ei pahemmin välitä siitä mummosta ja painaa suoraa päälle.
Pystyn kuvittelee, mua ainaki vituttais niin vitusti tuossa tilanteessa.

Re: Läheltä piti -tilanteet

9.6.2011 17:17

MiniMies kirjoitti:Puhuva lehmä 3 koiran kanssa :eek: :lol: Hah kannattais senki ottaa selvää saako siinä ajaa enneku tollee huutelee :D

Meinasin et se nainen ei ollu mikään kaunis.. ootko ikinä kuullu rumista/lihavista naisista käytettävän sanaa lehmä?

Re: Läheltä piti -tilanteet

9.6.2011 18:21

No eiku en.. Se oli vähä niiku vitsi :)