Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

26.11.2010 14:27

Juurihan minä kirjotin että en risteyksessä pelleillyt :lol: Vaan risteyttä paljon aikasemmin olevalla suoralla tiellä kun en meinannut eteenpäin alkujaankaan päästä kun sattuu ylämäki olemaan siinä. Risteykseen kun pääsin niin tukevasti toinen jalka maassa ja vauhtia ehkä 10km/h jos sitäkään, melkein puolessä välissä jo olin menossa kun se eukko sitten päätti rallikuskia leikkiä.

9.12.2010 16:45

Ajelin tänään normaalisti jotain 50 eräällä tiellä, auto tuli risteyksestä suoraan eteen hiljentämättä, painoin vaistomaisesti etujarrua ja rengas lähti alta, onneksi en kuitenkaan kaatunut, säikäytti kuitenkin.

9.12.2010 23:25

Sattuu ja tapahtuu, miten nuo volvo kuskit voi olla nuon ristuksen ylimielisiä!? :paha: Tulin lämä tiskis apsin risteystä kohti ja volvo pysähty risteykseen ja sit hyökkäs mun eteen, kuskina hieman vanhempi mies henkilö, ehkä 40-50v(?) Katteli vaan nenä pystys päälle, ite vedin turvalleni risteyksen kohdalla ja volvo jatko matkaa.

Jostain ihmeen syystä nimenomaan VOLVO kuskit ei näytä liikennesääntöjä osaavan, tälläkin viikolla 4 kertaan meinannut tulla päälle juuri VOLVO.

Kyllä kirveelle olis töitä ja saunan takana tilaa... :paha:

10.12.2010 0:13

-Masi kirjoitti:Sattuu ja tapahtuu, miten nuo volvo kuskit voi olla nuon ristuksen ylimielisiä!? :paha: Tulin lämä tiskis apsin risteystä kohti ja volvo pysähty risteykseen ja sit hyökkäs mun eteen, kuskina hieman vanhempi mies henkilö, ehkä 40-50v(?) Katteli vaan nenä pystys päälle, ite vedin turvalleni risteyksen kohdalla ja volvo jatko matkaa.

Jostain ihmeen syystä nimenomaan VOLVO kuskit ei näytä liikennesääntöjä osaavan, tälläkin viikolla 4 kertaan meinannut tulla päälle juuri VOLVO.

Kyllä kirveelle olis töitä ja saunan takana tilaa... :paha:

Autoilijathan vihaa mopoilijoita, jotka ajaa täysiä joka paikassa ja tilanteessa. Itelleniki aina :x <--- tommone naama lasissa. :D

10.12.2010 9:00

Rekkari ylös ja AKE:lle soitto, että mikä mahtaa olla kyseisen mulkun nimi. :lol:

10.12.2010 15:43

Joo kyllä olisin ottanu mut ei siinä pahemmin ehtiny kattomaan, eikä tullu kyllä mieleenkää

10.12.2010 16:19

Mulla yleensä aina ku ajan pyörällä ja auto tulee stop merkin takaa sillee, että jos ois mopo käytös nii pahki oltais menty nii katon aina tollasissa tilanteissa jo ennenku tapahtuukaa mitää nii rekkarin. :lol:

Pari kertaa jo pyörä(än)llä meinattu ajaa kylkee nii vielä ku mopo tulee.... :s

10.12.2010 22:46

Jepjep.. nyt tuli mun mitta täyteen! Tällä kertaa vuorossa uusi Toyota Avensis..

Yllätys yllätys, taas kerran kaverin kanssa lämä tiskis kotia päin menos, kaupan nurkan takaa hyökkää keskelle tietä uusi Toyota Avensis ja ei ollut Avensiksen kylki puolta metriä kauempana.

Samantien U-käännös ja perään, äijä ajoo Toyotan parkkiin ja juoksi kauppaan. Otin rekisterinumeron ylös ja ajateltiin jonkunlainen ilmoitus tuosta tehdä, eli soittoa suoraan poliisille?

10.12.2010 22:52

Soittoa poliisille jos tuli kaupan takaa? Oliko risteys, tuliko kolmion takaa jne. Ja vaikka poliisille tuosta ilmottaisit niin ei taatusti mene syykeharkintaa pidemmälle.

10.12.2010 23:25

Onneks sulla on ittellä suu millä oisit voinu kysyä että mitä liikku päässä/liikkuko mitään. Oon tainnut ennenki sanoa että mopolla se henki on melko löyhässä joten kannattaa pysyä ennemmin hengissä ku olla oikeessa liikennesäännöissä... Ja miks sitä lämä tiskissä pitää vetää jos tietää että voi tulla autoja, vähän omaakin järkeä mukaan liukkailla liikuttaessa.

10.12.2010 23:26

Anonyme kirjoitti:Mulla yleensä aina ku ajan pyörällä ja auto tulee stop merkin takaa sillee, että jos ois mopo käytös nii pahki oltais menty nii katon aina tollasissa tilanteissa jo ennenku tapahtuukaa mitää nii rekkarin. :lol:

Pari kertaa jo pyörä(än)llä meinattu ajaa kylkee nii vielä ku mopo tulee.... :s

Itekkin ruvennut kattelemaan nykyään. Viimeeksi tänään kun pyörällä tulin kotia meinasi Fordi ajaa suojatiellä päältä. Oli kaksikaistanen tie ja minun puolella oleva auto pysähtyi ja antoi minun mennä. No eikös sieltä toiselta kaistalta sitten ilmesty auto ja sai juuri pysäytettyä ennen minua. Nainen ratissa.

Monesti tullut tuossa risteyksessä meidän autonkin eteen, kolmion takaa. Huvittavaahan se on katsoa kun iskä kiroaa ja näyttää keskisormea. :lol:

10.12.2010 23:35

-Masi kirjoitti:Yllätys yllätys, taas kerran kaverin kanssa lämä tiskis kotia päin menos.

Kannattaakohan siellä kauppojen piha-alueella vetää lämä tiskissä? :roll:

11.12.2010 0:04

Joo siis nyt kaikille selvennykseksi, tuolla kaupan takana lastausalueella on jopa kyltti "ASIATON OLESKELU KIELLETTY SAKON UHALLA" ja siellä ei saisi ajaa. Sitä en ymmärrä mitä helvettiä tuo auto siellä ylipäätään teki, kauhialla kiireellä sieltä tuli, kurvasi meitä vastaan tulevan Chevroletin eteen ja kyllä chevyn kopissakin nyrkki heilui. Tuossa on ihan pieni rako josta lastausalueelta pääsee pois, Avensis meni juuri ja juuri siitä, ihme että mahtui. Eli tämä ei ollut kaupan piha-alueella, vaan vieressä menevällä tiellä.

Jeps no eipä siitä sitten kannata pahemmin ilmoitella, huomenna soittaa kyseiselle mulkulle ja kysyä onko siellä päässä muuta kuin kusta :paha:

11.12.2010 14:10

Tänään meinattiin Derbin kanssa muutaman kerran olla kyljellään eturenkaan lipsumisen takia, mutta jollain tavalla sain sen aina pysymään pystyssä. ;)

11.12.2010 14:27

^ Itellä sama homma että jos eturengas lähtee esim urassa kääntymään niin siinä tulee sellanen sekunnin murto-osassa reagointi eli suoristaa sen tangon kaikilla voimilla