Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Läheltä piti -tilanteet

16.5.2011 16:32

miksi olette vihaisia

Re: Läheltä piti -tilanteet

16.5.2011 18:29

No Tuossa, Tuossa, Tässä, Tässä ja Tässä nyt näin äkkiseltään vilkasin tollasia provosoivia + trolliviestejä..

Ja paljon paljon lisää. :lol:

Ja tällaisiahan ei Motot.netissä suvaita?
OT Loppukoon tähän!
(Joku mode vois vielä kuitata tän mun viestin jälkeen, että varmasti loppuu?)

Re: Läheltä piti -tilanteet

16.5.2011 20:54

Juu, ja poliisiratsiassa karkuunkeuliminen yms. Viikon jäähy tuosta IPstä olis varmaan paikallaan.
"Tämä viesti on jo ilmoitettu" 8)

Re: Läheltä piti -tilanteet

16.5.2011 21:23

miksei minun viestini voisi olla totta..? tuota mp-poliisia en huomannut kun keulimaan lähdin, poliisit mitkä näin olivat vain koulun pihalla.

rauhoittukaapas jo, niin minäkin tein. jätetään tämä offtopic-sikseen.

Re: Läheltä piti -tilanteet

16.5.2011 22:19

PV-Challenge kirjoitti:miksei minun viestini voisi olla totta..?


PV-Challenge kirjoitti:kiitos päivän nauruista! jos et vieläkään ymmärtänyt niin läpällä tänne kirjoittelen ja samoin tuo toinenkin viesti oli pelkkää trollausta, sainpahan hyvät naurut


You have been trolled.


Selityksesi on huono, palkinnoksi saat pari päivää jäähyä. Turhaa tänne läpällä kirjoittelet yhtään mitään.

Re: Läheltä piti -tilanteet

16.5.2011 22:41

Tais tarkoittaa kirjottelevansa läpällä vaan tonne moottoripyörien tervehtiminen topikkiin, muuten ollut mielestäni melko asiallinen

Re: Läheltä piti -tilanteet

16.5.2011 23:15

Aikamoinen jantteri kekeemään, ko aina keulitaan ties kuinka lujaa ja ketä karkuun :roll: :lol:

No mutta ettei ihan OT:ksi mee: Ajelin tossa kyliltä kotiinpäin ja vastaan tulee 2 autoa. Molemmat kääntyvät musta katottuna oikealle menevälle tielle. Omasta suunnastaan vasemmalle, eli käänty sen kaistan yli, millä ajoin. (Ehkä tajusitte? ;) )No ensimmäinen kääntyy siitä ja aattelen, että toi toinen ei enää voi kääntyä, kun tulisi suoraan eteen. Noh, eteenhän se tuli tietty :lol: Liinat kiinni, sormi töötille ja tuima katse pappaan, kuka ajoi :D Jäi ehkä noin 20-30cm, etten ollu Skodan kyljessä...

Re: Läheltä piti -tilanteet

16.5.2011 23:19

Lopetellaas se OT tähän nyt, päätös on tehty (Ja hyvä päätös olikin) ja se on. Nollapostaukset ja "hauskat" trollailut voi jättää jonnekin ihan muualle
Jatketaan niistä läheltä piti -tilanteista

Re: Läheltä piti -tilanteet

17.5.2011 7:34

Tuli tässä mieleen yksi viimesyksyn tapahtuma kun kaverin kanssa oltiin risteyksestä lähtemässä (kääntymässä vasemmalle) ja en ite katellu autoja vaan katoin vaan et millon kaveri oli lähti ja lähdin ite perään. Siinä sitten tuli oikealta auto joka ajoi suoraan, kaveri ehti normaalisti pois edestä, mutta mun kohal se iski jarrut pohjaan. Oli n.metri väliä ettei olis pamahtanu oikeen kunnolla. Siinä sitten jatkoin tietä eteenpäin ja se samainen auto tuli siihen viereen ja ajoi niin lähelle että ite jouduin ajaan pientareella ja melkein otti sen auton kylki tankoon kiinni. Siinä oli sellasia puita auto- ja kävelytien välissä ja tanko hipoi myös niitäkin. Kyl atokuskia voi vamaan vituttaa, mutta aika käsittämätönt jos yrittää ojaan kiilata: D Joo ja tyhmäähän se oli että ei ite kato autoja, mutta toi oli melkeen ainut kerta kun en niitä kattonu.

Re: Läheltä piti -tilanteet

18.5.2011 11:42

Joo joku mainitsi tossa muutama sivu sitten, että Volvo kuskit eivät osaa liikennesääntöjä. No sehän tuli todettua tuossa koulumatkalla.

Ensiksi tulee kolmion takaa naiskuski Volvollansa. Varmasti näki minut, kun olin aika lähellä jo risteystä niin silti pitää tunkea siihen kylkeen. Tämän seurauksena sitten ajauduin pientareelle, jossa meinasin ajaa sitten liikennemerkkiin.

Edellisestä paikasta +/- 1km eteenpäin tulee sitten katumaasturi samalla tavalla eteen, tällöin ajauduin vastaantulevien kaistalle, mutta onneksi sieltä ei tullut ketään vastaan.

Että tämmöstä tänään. Seuraavan kerran kyllä tekee mieli ajaa kylkeen, jos siinä tilanteessa sen tajuaa.

Re: Läheltä piti -tilanteet

18.5.2011 17:02

Ittelle kävi tossa vähän keväämmällä niin et oltii 2 kaverin kaa menos kouluu aamulla ja ajettiin sellattis et mä olin ekana ja kaverit tuli perässä. Sitte oltiin niinku kääntymässä isommalta tieltä vasemmalle, pistin vilkun päälle ajoissa ja just ku olin ryhmittäytyny kaistan vasempaan reunaan, niin kuuluu vaan ku joku painaa takana torvee ihan kunnolla jostain hopeesta paskasta Mersun katumaasturista.

Sit vaan alko vituttaan niin rankasti et käänsin päätä olan yli ja näytin komeesti keskarii sille kuskille. Tän jälkeen seki sitte käänty sinne vasemmalle ja ajo vierekkäiselle kaistalle ja avas ikkunan ja huus pää punasena jotain et: '' Etkö sä jumalauta osaa liikenne sääntöjä!!?!??!!!''. :lol:
Sit olin vähä et WTF...? mitä mää muka tein väärin, enkä sanonu sille enää mitää, vaa se lähti kaasupohjassa pois siitä.

Sit ku päästiin koulun pihalle ni kaveri vaa sano et se ohitteli niitä sellattis yksitellen ja et jos se ois siinä viel mua lähteny ohittaa ni se ukko ois ollu liikenteenjakajassa.
Että joo, nää on taas näitä hienoja autoilijoita joilla on kauhee kiire joka paikas ja pitää lähtee ohittaa ennen risteystä.... :x

Re: Läheltä piti -tilanteet

18.5.2011 17:38

Jesdd kirjoitti:Joo joku mainitsi tossa muutama sivu sitten, että Volvo kuskit eivät osaa liikennesääntöjä. No sehän tuli todettua tuossa koulumatkalla.

Ensiksi tulee kolmion takaa naiskuski Volvollansa. Varmasti näki minut, kun olin aika lähellä jo risteystä niin silti pitää tunkea siihen kylkeen. Tämän seurauksena sitten ajauduin pientareelle, jossa meinasin ajaa sitten liikennemerkkiin.

Edellisestä paikasta +/- 1km eteenpäin tulee sitten katumaasturi samalla tavalla eteen, tällöin ajauduin vastaantulevien kaistalle, mutta onneksi sieltä ei tullut ketään vastaan.

Että tämmöstä tänään. Seuraavan kerran kyllä tekee mieli ajaa kylkeen, jos siinä tilanteessa sen tajuaa.


Älä kylkeen aja, varmasti ottaa enemmän päähän sitten jälkikäteen.

Hassultahan se tuntuu, mutta eivät ne autoilijat osaa katsoa oikein noita moottoripyörien nopeuksia ja etäisyyksiä. Tämän takiahan pyörällä pitäisi tavallaan aina olettaa, että: "Tuo muuten tulee eteen, hidastampa vähäsen.", mutta pakko myöntää, että en kyllä itsekkään tutuilla alueilla hidasta jokaisen pikkutien kohdalle :roll:.

Re: Läheltä piti -tilanteet

18.5.2011 22:01

2-pyöräsel pitää liikentees aina vähä joustaa omista liikenne oikeuksista koska sinä olet aina se häviävä osapuoli 100kg mopo vs 1500kg auto vapaita arvauksia kumpi voittaa.

Re: Läheltä piti -tilanteet

19.5.2011 20:26

.........
Viimeksi muokannut -unknown päivämäärä 31.3.2012 0:48, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Läheltä piti -tilanteet

20.5.2011 15:03

Ajoin semmosta pyörätiesiltaa pitkin ja aloin väistään joitaki pyöräilijöitä yms. nii joku sankari yhtäkkiä pukkaa skootterinsa poikittain keskelle siltaa. Jarrut pohjaan vain ja just pääsin kiertään siitä skootterin ja pyöräilijän välistä. Sekuntia aikasemmin ko oisin tullu siihen kohalle nii oisin ajanu sille tyypille kylkeen.