Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

5.5.2009 14:59

xps_2004 kirjoitti:Sattu pösössä olemaan penkki revenny sivusta,ja kuten voi arvata,se sisälmyshommeli pursuttaa vettä ku on märkä.. Noh,oli just koulu loppunu ja satanu vettä koko päivän nii poliisi halus testata mun mopoa,nii se sit kävi tesmimässä ja totes vakioksi ja sano et ''sun penkkis tursottaa tota vettä aika pahasti persuksille'' :roll:
kiva:D

15.5.2009 19:00

Poliisi tuli mua xps:ällä vastaaan koulun pihassa missä on ajoneuvolla ajo kielletty. 8o

16.5.2009 20:39

Derbittäjä kirjoitti:Poliisi tuli mua xps:ällä vastaaan koulun pihassa missä on ajoneuvolla ajo kielletty. 8o

No eipä se niin paljoa sinisetiä koske kun ne esim. mopoja ratsaa. Rikkoohan ne sitten periaatteessa siinäkin lakia että ajaa viritetyllä mopolla eli rekisteröimättömällä mp:llä =D

16.5.2009 20:57

SoftCake kirjoitti:
Derbittäjä kirjoitti:Poliisi tuli mua xps:ällä vastaaan koulun pihassa missä on ajoneuvolla ajo kielletty. 8o

No eipä se niin paljoa sinisetiä koske kun ne esim. mopoja ratsaa. Rikkoohan ne sitten periaatteessa siinäkin lakia että ajaa viritetyllä mopolla eli rekisteröimättömällä mp:llä =D

Eiväthän ne poliisitkaan aina niitä lakeja niin tarkkaan noudata. Meidänkin talon takana menee kevyen liikeenteen väylä, tästä autot ja mopot ajelevat. Tästä ovat jotkut naapuritkin valitelleet, ja aina siihen on kesäksi tullut semmoinen kukkahommeli, ei kuka tahansa ajakkaan. On muuten hemmetin ärsyttävää kun joku reikäpää väläyttää ajella siitä viriskoballaan ilman änkkää kun yrittää olla rauhassa.
Mutta kuitenkin, pitihän se poliisien käydä heittämässä lenkki sen jalkakäytävän kautta, ihan vaan sen takia että pääsevät katsomaan uudestaan meidän mopoja. :)

17.5.2009 0:36

"Se on hyvä että mopoja viritellään mutta se tulee sit kalliiksi ku jää kiinni"
Sano poliisi ku kirjotteli mulle sakkoa,ajokieltoa yms.

17.5.2009 9:08

Olwi kirjoitti:"Se on hyvä että mopoja viritellään mutta se tulee sit kalliiksi ku jää kiinni"
Sano poliisi ku kirjotteli mulle sakkoa,ajokieltoa yms.


OT: se kyttä osannu es ajaa sillä detukalla, lähti nii pomppi ku aropupu :D :D

17.5.2009 13:15

itelle ei sattunut, mutta kaverille sattu. kaveri kyytsäs yht toist kaverii, sillee et takan olijal ei ollu kypärää. no poliisitha sielt tuli ja pysäytti ja anto sakot. sit ne katto kaverin mopoo ja huomas et änkäs oli juoma pullon korkki (joku koulus oli tehny "hauskan" jäynän) ja poliisi siihen: "voihan sen mopon kuristaa näiki"

18.5.2009 0:11

"tais kiinalaiset kopioida noi ruosteetkin" sano poliisi mun kiinanmankelista

18.5.2009 0:56

Kaveri oli ollut ajamassa parkkiin lähikaupan pihaan kurittomalla Keeway X-Rayllään, kun vaihtaessa tuli välivapaa ja kierrokset käväisi "vähän" ylhäällä hetken. Parkkiksella oli MP-poliisi joka tuon takia kysyi että "onkos sulla kuristukset tallella?" Kaveri vastas "ne taitaa jo olla jonkun kiinalaisen laivan kyljessä", johon poliisi sitten sanoi että "ai onkos tää kiinalainen vai?" ja kaveri sano "joo" ja poliisi vain sanoi että ajalehan iisisti.

21.5.2009 20:47

Kun kaverilta lähti viikonloppuna kilvet, niin poliisi sanoi testin jälkeen että, pirun tehokas mopo sinulla, mutta eihän tämä kulje. Kaveri sanoi siihen että, on niin lyhyet välit että ei kule mihinkään. Poliisi sanoi että eikö nykynuoriso tarvitse enään nopeutta? :)

21.5.2009 20:59

Poliisi pysäytti Autoilijan jolla oli pakoputkessa reikä.

" jaahas.. Sulla on putkessa reikä, sakko tästä tulee " -Poliisi

"Joo nii on, muutenhan se olis tanko " - Kuski

________________________________________________________________-

Mies ajoi autolla yksisuuntaista väärään suuntaan, ja tottakai poliisi pysäytti.

- " jaahas, eiköhän käännetä auto ympäri " - Poliisi

- Ei viitti, tämä kulkee niin paljon paremmin renkaat asfalttia kohti. - Kuski

_________________________________________________________________

Mies koputtaa Poliisiauton ikkunaan.

- Hei ! onks tää MTV3:sen auto? - Mies

- No ei ole.. Kuinka niin? -Poliisi

- No kun no kun siellä on kaks pöllöä sisällä. -Mies


Srry, offtopic.. Kaikki on KUULEMMA tosi juttuja.

21.5.2009 21:05

Pultti kirjoitti:

Srry, offtopic.. Kaikki on KUULEMMA tosi juttuja.


saletisti...

21.5.2009 22:45

isoEGO kirjoitti:
Pultti kirjoitti:

Srry, offtopic.. Kaikki on KUULEMMA tosi juttuja.


saletisti...

Ircquotes <3

22.5.2009 0:50

Kaverin kanssa oltiin ajelemassa ja ylläri ylläri takana oleva auto oli skoudet ja pysäytti meidät.
Ei siinä mitään ekaks testas mun derbyy ja toiseks kaverin peeveetä. Poliisi ei löytäny mitään mistä ois voinu sanoo niin kaverille sano vaan että ( tää peveti haisee aika paskalle)

Toisen kerran olin ajelemassa oittaalla kaveri kyydissä ihan rauhassa ja yhtä äkkii välähtää valot takana
ja taas pysäyttää poliisit nousee autosta ja heti kattoo mun taka kumii ja sanoo mikäs traktorin rengas sulla tässä on :D (Oli hiukan sliksi kumi takana)

22.5.2009 10:24

Ajelin kaverin kanssa ja sit poliisi pysäytti meidät ja kysy kaverilta ''mitä sun takavalolle on käyny ku on hajalla?'' kaveri vastas et kaaduin just askön. Oli keulinu mankilla ympäri. Sit poliisi vastas vaan et '' vai niin'' ja lähti menee. Ei sanonu mitään kummankaan moposta vaikka sillä kaverilla on ala kauttanen putki ja 110cc kone.