Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

31.7.2013 15:00

Joo tosiaan toiselle tyypille oli sanonu, ei mulle :D Se toinen jantero on jotain ~160cm niin tulivat juttelemaan parkkipaikalla :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

31.7.2013 16:37

Ahaaaa aivan :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

16.8.2013 17:19

No joo, yks päivä keulin jopolla kävelytiellä (eikä ollu ees kypärää pääs :seko: ) sitten poliisiauto tuli vastaan ja poliisi sano ikkunasta että: "ei sitä tollee tehä". Jees.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

19.8.2013 23:07

Eilen ajettiin kavereiden kanssa Tattiksella pienimuotoiseen moporatsiaan ja siinä mp-poliisi sitten tokas hetki testilenkin jälkeen: "Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" Noh, hanskathan löytyivät poliisiskootterin penkin alta :lol:
Viimeksi muokannut AceFin päivämäärä 20.8.2013 20:39, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

20.8.2013 16:22

Ei helvetti :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

21.10.2013 16:26

Kaveri kyytsäs pyörällä sitte mentiin tien yli ja maija ootti siinä, että mennään yli, ja näytti peukkua ylös. Jatketaan matkaa hetki niin tulee pyörätietä perässä vilkut ja pillit päällä :lol: . Sitte selvis että pyörällä ei saa kyytsätä, ja että se peukunnäyttö meinas että nouse ylös. Näitä kun en tiennyt niin poliisi ei meinannut uskoa etten tiedä. Sano ett seuraaval kerral tulee sakot... Sit se lähti vaa paahtaa sitä pyörätietä eteenpäi ja kävelijät vähä katto :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

21.10.2013 20:21

Tossa alkukesästä poliisi oli topannu veljen eurantiel puhallukseen, ja ite olin illemmalla pösöl liikkeel, ni sama maija ja samat poliisit topatti mut. Kun olen aika samannäköne kuin veli, niin poliisi siihe: " Päiväl olit autol, ja nyt mopolla, oot sä sitte huomen mönkijän kaa liikkeel?"
En viittin kertoo, et haukutte väärä puuta, vaan tokaisin takaisin:
"Mitään mönkkäril, ku samantien traktoril!" :trollface: