Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

21.2.2013 18:10

No, en sitä itse ajatellut saatikka sanonut ääneen. Se poliisi kyllä kohdisti tän syytöksensä selvästi minuun, eikä siihen keneen olisi pitänyt.
Jos oisin vielä sakon saanut niin oisin puhunut suuni puhtaaksi :x
E: joojoo, ymmärretty
Viimeksi muokannut Raebaum päivämäärä 21.2.2013 18:59, muokattu yhteensä 2 kertaa

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

21.2.2013 18:39

Lueppas Foorumin säännöt, edellistä viestiä ei tarvitse lainata ja muutakin hyödyllistä tuolta löytyy.

Jos liikut sellaisen kaverin kanssa, jonka takia saatat saada kuunnella poliisin huutamista niin kestä se kuin mies.

Raebaum kirjoitti:Jos oisin vielä sakon saanut niin oisin puhunut suuni puhtaaksi
Tollanen uhoaminen on todella lapsellista. Kiinnostais kyllä mitä olisit poliisille sanonut?

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

22.2.2013 0:09

Nyt menee jo ihan turhaksi vänkäämiseksi. Kyllä maailmaan puhetta mahtuu.

Toisekseen edellisen viestin lainaaminen on ihan sallittua siinä kohtaa kun topikin sivu vaihtuu. Yleensä threadissa edellisenä olevaa viestiä ei tarvitse lainata, mutta sekään ei ole mikään maailman vakavin asia vaikka näin tapahtuisikin.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

22.2.2013 14:35

Raebaum kirjoitti:Jos oisin vielä sakon saanut niin oisin puhunut suuni puhtaaksi
Tollanen uhoaminen on todella lapsellista. Kiinnostais kyllä mitä olisit poliisille sanonut?[/quote]

Mitäs uhoamista tässä tapahtui? :roll:

Mikäs kaikkia vaivaa kun on hiekkaa niin palijon valumassa maahan..
Offtopic mutta oli pakko sanua :)

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

28.3.2013 13:53

Olin ajamas siskonkaa moottoritiellä, poliisit tuli pysäytti koska ajettiin niitten tutkaan 133 km/h. Poliisi anto siskolle sakot ja sano sen jälkee että "sun pitää pyytää isääs ottamaan pari tulppaa pois moottorista että toi hurjastelu loppuu" :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

28.3.2013 22:57

Hauskoja juttuja täällä saa kyllä lukea! Mutta jännä kuulla miten paljon jossain päin poliisit pysäyttelee mopoja! Itse oon ajanu ehkä n. 20 000 km mopolla ja vasta muutama päivä sitten ekan kerran tulivat kytät juttelee kun pistin parkkiin niin tulivat perään koska ajoin pyörätietä. Kysyivät korttia sanoin ettei oo ku on hävinny..eivät onneks kysyneet rekisteriotetta ku ei sitäkään ois ollu. Kysyivät sit että osaanko liikennesäännöt ja arvelin että puhuvat pyörätiellä ajosta..sanoin että kun oikaisi niin näppärästi ja he vaan sanoivat että joo, no nätistihän sä ajelit, eri juttu jos oisit hurjastellu, hauskaa päivänjatkoa. Toivottavasti ei tartte kovin pian uudestaan jutella pollareiden kanssa, yleensä siitä ei ainakaan hyvää seuraa :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

8.4.2013 0:11

Poliisi: "Onkos toi sun jarrunestesäiliö" *osoittaa 2t-öljysäiliötä*

Kellä vitulla on parin litran jarrunestesäiliö?!

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

9.4.2013 22:40

Poliisien kanssa tekemisissä ja poliisi pyytää rekisteriotetta. Annoin sen sitten kiltisti poliisille siistinä taiteltuna nippuna. Poliisi yritti siinä vähän aikaa avata sitä ja katselin siinä että joo :D katsoin muualle pariks sekunniks ku kaverit tuli paikalle(joka oli siis kaupan piha) niin kuuluu riiips ja katson takaisin niin poliisi seisoo siinä rekisteriote kahdessa osassa ja tokasee: hei poika tää sun rekisteriote on kahdessa osassa. Sanoin takaisin ei se kyllä ennen oo ollu ja sen jälkeen poliisi huutaa päin naama että:
NO NYT ON. :lol: Oli hetken aikaa miettimistä mitä just tapahtu.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

12.4.2013 16:00

Ei ehkä hauska mutta ei mulla paljoa kokemusta poliisien kanssa ollu.

Tossa viime kesänä päräytin tuhatta ja sataa paikallisen siwan pihaan metän kautta missä pitivät pollet ratsiaa. No siinä mp polle tuli samantien jutskaa kun kauhea meteli lähti kiinan 2-tahdista. Polle pyys laittaa keksijalalle ja huudatti konetta hetken ja tokas että paljon tää kulkee no mä tietenkin vastasin että se riippuu alamäestä. No polle ei ollu huumorimiehiä ja halus lähtee testaa ja rupes potkii käyntii. No luojalle kiitos että oli kytkinjousi/et irronnu siinä sen huudattelussa ja takarengas pyöri kun yritti polkee. Sitten meni poliisin naama punaseks ku tajus että oli rikkonu jotain ja rupes pahoittelemaan että rikko mun mopon ja rupes ettii työkaluja viereisestä maijasta. Siinä sitä sitten tunnin sitä kytkinpakkaa poliisisedän kanssa koitin availla mutta ei me sitä koskaan saatu auki.

Kerrankin hyvä että alla oli kiinan mopo.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

12.4.2013 23:09

"Mistäs sorsafarmilta tää on karannut?" kysyi eräs skoude kerran viitatenkin varmaan bewessin etukatteeseen :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

14.4.2013 15:33

No en tiiä onko niin hauska mutta kumminkin viime kesänä oltiin kaveriporukalla yhdellä mökillä. Oltii just lähdössä mopoilla kotia päin kun maija kurvas pihaan ja ralliraimo pomppas ulos kysymään että missä täällä niitä alastomia miehiä juoksee ympäri yleistä uimarantaa (siinä 100m päässä metikön takana on yleinen sauna). Johon sitten yks valopää vastasi että nyt on sedät erehtynyt, kyllä meillä kaikilla mun mielestä vaatteet on päällä, ellei se Henri oo tuolla mökin takana viellä.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

30.7.2013 23:26

Aivan mahta topic josta oli riemua sadepäiväksi, kannattaa lukea läpi :P
Vaik puolet viesteist on OT mm. peltoautoista ja kommenteista "vanha juttu" ja "ei ollu ees hauska"

Mut jottei tää viesti mee OT:ksi nii pitää kertoo kaverille tapahtunut juttu, joka on ainakin omasta mielestä hauska. Jokainen päättää viestin hauskuuden omassa päässä tai kaverin kanssa jutellen jossain muualla kuin tässä topicissa.

Poliisi pysäytti kaks kaverii, jotka ajeli mankeilla 55@40 alueella ja poliisi pystäytti ja sano pojille: "Ei me noita apinoitten ajopelejä viitti testata" kaveri kerto mulle et poliisi dissassas häntä, mut valotin sille et se ajo monkeyllä :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

30.7.2013 23:44

Yhelle tyypille täällä oli poliisi sanonu jotenki, että "Piti tarkistaa että onko sulla korttia ku oot noin kääpiö" :D Ja pariviikkoa sitten kaveri tuli Hussella puhallutusratsiaan ja sille sanottiin, että "jos on viritetty niin illaksi vakioksi".

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

31.7.2013 3:06

Kolmetoista, eksää vasta sanonu jossai topicissa että oot jonku 185cm? Aika kääpiö :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

31.7.2013 5:28

^ Jos huomaat, Kolmetoista mainitsi Yhden tyypin ei itseään :lol: