Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

3.1.2013 17:34

no pysäyttivät ku ajelin ligierillä lasit jäässä ja maijas istuttaessa etupenkillä istuva poliisi päätti vinoilla siitä että vain toisesta pakoputkesta tulee pakokaasua.. :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

3.1.2013 19:17

En tiiä onko hauskaa mut kaverin kanssa vähän naureskeltiin sille.

Siis olin ajelemassa kaverin kanssa vähän jälkeen joulun ja maijja sitte pysäytti meidät kun kaverin kilven kulma oli kuulemma liian iso ja kehotti vain sitten laittamaan paremmin.

Sitten kun oltiin näytetty paperit sun muut niin naispoliisi oli kovin huolissaan, että onhan meillä pitkätkalsarit kun niin kylmä on :D
Tokastiin sitten siihen vain että on jalassa ja tunnustin myös että mulla on oikeen kahet päällekkäin nii ei tuu ainakaa kylmä :lol:

Toivotteli sitten vaan hyviä iltoja ja turvallista kotimatkaa mutta vähän naureskeltiin vaan kun oli niin huolestunu ilme sillä naispoliisilla. :)

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

5.1.2013 18:23

kerran tullu kaupungissa ajettua kun kaveri keulinut edessä jonkuu ajan päästä takaanta kuuluu poliisin kuuluttamana ''kaverin sukunimi Nyt se keula alas tai tulee sakkoa'' sen jälkee lähtivät matkojaa kyl tuli naurettua :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

6.1.2013 4:19

Kaveri rupesi keulimaan liikenteen seassa ja edessä sattuikin olemaan siviilipoliisi. Samaanaikaan toinen kaveri tulee vastaan risteykseen endoten muutaman metrin. Poliisi pysäytti molemmat ja kysyi endoamisen syytä niin kaveri vastasi pokerinaamalla "No tuli äkkijarrutus". Lopputuloksena molemmille verot ja sakot :lol:

Edit:
Muistuipa mieleen sellainenkin tapaus kun PV kuski kyytsäsi toista sälliä. Poliisi pysäytti ja naispoliisi uskoi että mopo on rekisteröity kahdelle. Päästi pojat menemään ja 10min päästä kun kohtasivat uudelleen, taisivat tajuta mokan ja koittivat pysäyttää jätkät.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

6.1.2013 13:40

Endoominen on kyllä käsittääkseni sallittua, ellei sitä liikenteenvaarantamiseksi sitten lasketa. Saahan käsittelykokeessakin hätäjarrutuksessa endota, kunhan pysähtyy ennen tolppaa.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

6.1.2013 13:51

Eipä se ole sallittua eikä kyllä täällä päin saa hätäjarrutuksessakaan tehdä endoa.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

6.1.2013 14:31

Tutkinnonvastaanottajan ohjeista:

"Takapyörän lukkiutuminen tai nouseminen maasta jarrutuksen aikana voi sisältyä hallittuun
pysäyttämiseen. "


Mutta ei sillä kyllä mitään endoa tarkoiteta.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

6.1.2013 16:15

Kyllä se endokin hallittua voi olla ;) eiköhän tuo meinaa sitä että muutaman sentin perä nousee nii eihä sitä pahemmin ees huomaa :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

6.1.2013 16:45

Jospa pidättäydytään otsikon mukaisessa aiheessa, poliiseille ja laillisuuksille on omat topitsit.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

6.1.2013 22:59

Sen verran ot että kemmulla ajelin.
Siispä, Laskettelin keskustasta kotiin reipasta viittäkymppiä 40 alueella.
Noh katuvalot pimenee ja en nää mitään (hussen valot :DDD) Ja eellä menee auto, tiesin että tässä on suora yms näin rotvallin reunaa ja eikun ottamaan edellä ajavaa autoa kiinni--> hussen hitaasti nopeutta näyttävä mittari ehti vilahtaa 100 ja kokoajan kiihty kunnes nään että vittu kyttä-auto....
No pojahtahan vähän vilkutteli somia punavaloja ja vedin sivuun.
M: terve
P: piitkä puhallus
P:nollaa on juu hyvä.
M: no mitäs muuta?
P: ai että mitä, kyllä myö nopeutes nähtiin, toki on kiire kotiin yms, tiedetään
Sitten poliisit hyppäs autoon, luulin että kattelee kilvestä tietoja tms, ihmettelin miksei korttia kysyny ja mietin että vittu varmaan helvetisti sakkoo.

No sitten ne lähti pois, olin siinä että mitä vittua, ne ei sanonu ees mitään että ne lähtee, ne vaan meni.
Ajelin siinä sitten iloisena viimeset 200m kotiin :lol: :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

6.1.2013 23:08

Poliisi varmaan aatteli että näköjään tolla jätkällä niin kiire ettei kerkeä edes sakkoa kirjottamaan :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

10.2.2013 14:36

Tossa kesäloman alussa kun olin saanut mopon ja kortin, oltiin koululla ja kavereitten yllyttämänä "oli kovaa" vetää paskarinkiä siinä. Vedin siinä muutaman ja joku heppu oli vissiin häiriintynyt siitä ja soittanut poliisin paikalle. Sitte jäätii istuskelemaan siihe ja juttelemaan ja katotaa, että poliisit saapuu paikalle. Siitä lähtee 100m päästä joku tupakkajengi karkuun metsään ja me jäädään siihen odottamaan. Poliisi avaa ikkunan ja sanoo vihaisesti, että "Anti olla viimene paskarinki tai lähtee tulpanhattu!!!" Nöyrryin siinä ja lupasin, että lopetan semmoiset. Nää sitte lähtee pois ja mie mietin, että miten voi olla noin vakavissaan yhestä ringistä. Ironistaha oli se, että oli Ilosaarirock ja festarilla sattuu ja tapahtuu kaikkee vakavempaa ku paskaringin heittämistä. Eikä se tulpanhattukaan olisi ollut hirveän kova rankaisu ;) Terveisin Joensuun Poliisit <3

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

10.2.2013 15:10

Ja sit burnaa lisää ja tulpanjohto suoraan tulppaan kii :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

21.2.2013 17:30

Viime kesänä kävi niin, että oltiin ajelemassa kaverin kanssa ja osuttiin sitten poliisin tutkaan. 56km/h tais tulla ja maijahan käänty perään melkein heti. No ei siinä mitään, pysähdyttiin sitten ja autosta tuli kaksi poliisia, nuorempi konstaapeli ja sit joku vanhempi, kauniisti sanottuna hieman tukeva kaveri. Kysyivät siinä rekisteriotteen ja kortin. Pulska kaveri kävi sitten testaamassa mopot. Tästähän ei mitään sanktioita tullut, mutta sitten takaisin tullessaan tämä jätkä alkoi valittamaan, että iskarit ei toimi. Totesin vaan siinä et ei niissä ennen oo mitään vikaa ollut ja sit kaveri heittää ihan pokerinaamalla et "Ei kai ne toimi, kun siinä on painorajotus 200kg" Sitten se vitun runkku alkoi huutamaan MINULLE(joo mitä vittua ?), että haluunko sakot virkavallan halventamisesta. Selvittiin sit kuitenkin sanktioitta, jälkeenpäin tilanne pisti kyllä vähän naurattamaan :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

21.2.2013 17:56

Hihi joo olipa läski runkku! Mikset keulinu pakoo? Fuck the police!! :roll: Eiköhän se yhtäpaljon siinä möykänny molemmille, otat vaan asian liian henkilökohtaisesti jos katsoi sua päin huutaessaan? Ei kaikki ymmärrä vitsiä, se kannattaa opetella ymmärtämään. Tietenkään ei mun mielestä oo kovin soveliasta tollasesta asiasta vitsailla.