Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

23.4.2009 8:32

imatran liikkuvast poliisista joku vanha häiskä valitti kun ei oo oikeella puolella peiliä, ja miten siitä tulee sakot :D nuorempi poliisi sen jälkeen siel autos vähä nauro sille vanhemmalle joka oli kattelemas sitä mopoa :D

23.4.2009 12:48

Viime kesänä pari päivää ennen ruissia jäin ruissalossa poliisin ratsiaan. Pari mp-kyttää ja 3 autoa, ilmeisesti tehoratsia. Pysäyttivät mut jonosta (vauhti n. 50km/h) ja mp-kyttä mun mopoa sit rupes tutkii. Kierrätteli ja huus et miks tä kiertää ja paljo kulkee jne. Lähti sit testaa ja tuli takas ja sano et on holkki porattu pois. Totesin toho et vittu siihe oo poral koskettukkaa, vingul se on otettu pois. Kyseinen mp-kyttä pärähti ja soitti sit ukkol. Ukkoki vittuili sil puhelimes jotai ja sit se mp kirjotti 120e sakkoa ja verotki tuli joskus. Mopona oli xps mis tyhjä putki ja viilattu vakiopytty 13/52. Mun alla siin 100 hujakoil ja sen kytän alla 4 vaihteel 72km/h. Meni vähä offtopic..

23.4.2009 14:33

Ei liity moottoriajoneuvoon mitenkään mut kerron silti.

Tapahtui 2-3 vuotta sit. Kaveri kyyditti polkupyörällä toista kaveria, poliisi ajaa vierelle ja aukasee ikkunan:
"kevennäppä poika taakkaa ettei tarvi antaa rikesakkoa."

Ei varmastikkaan ole monenkaan mielestä kovin hauskaa mut siinä tilanteessa se oli ihan koominen...

23.4.2009 15:21

Nimetön kirjoitti:Ei liity moottoriajoneuvoon mitenkään mut kerron silti.

Tapahtui 2-3 vuotta sit. Kaveri kyyditti polkupyörällä toista kaveria, poliisi ajaa vierelle ja aukasee ikkunan:
"kevennäppä poika taakkaa ettei tarvi antaa rikesakkoa."

Ei varmastikkaan ole monenkaan mielestä kovin hauskaa mut siinä tilanteessa se oli ihan koominen...

Itsekin kyytsäsin kaveria jopolla, poliisit tuli viereltä ja avas ikkunan ja sano kaverille et hyppää pois kyydistä.

23.4.2009 18:11

t4ps kirjoitti:Viime kesänä pari päivää ennen ruissia jäin ruissalossa poliisin ratsiaan. Pari mp-kyttää ja 3 autoa, ilmeisesti tehoratsia. Pysäyttivät mut jonosta (vauhti n. 50km/h) ja mp-kyttä mun mopoa sit rupes tutkii. Kierrätteli ja huus et miks tä kiertää ja paljo kulkee jne. Lähti sit testaa ja tuli takas ja sano et on holkki porattu pois. Totesin toho et vittu siihe oo poral koskettukkaa, vingul se on otettu pois. Kyseinen mp-kyttä pärähti ja soitti sit ukkol. Ukkoki vittuili sil puhelimes jotai ja sit se mp kirjotti 120e sakkoa ja verotki tuli joskus. Mopona oli xps mis tyhjä putki ja viilattu vakiopytty 13/52. Mun alla siin 100 hujakoil ja sen kytän alla 4 vaihteel 72km/h. Meni vähä offtopic..

Hyvä, että tommonen pelle sai mitä tilas. Taitaa isäs ja sä olla aika kovia jätkiä ku oikee "vittuilee" poliisille, varsinki aikuselta naurettavaa toimintaa :DDD

23.4.2009 19:54

Jep ja mitä ihmettelemist/vittuilun aihetta siin oikee on :Ddd Ymmarrän toki että sakkoa tuli kivasti, mutta omapa on vikas? Eikä ketään kiinnosta miten oot kuris ottanut -.-

23.4.2009 20:08

t4ps kirjoitti:Viime kesänä pari päivää ennen ruissia jäin ruissalossa poliisin ratsiaan. Pari mp-kyttää ja 3 autoa, ilmeisesti tehoratsia. Pysäyttivät mut jonosta (vauhti n. 50km/h) ja mp-kyttä mun mopoa sit rupes tutkii. Kierrätteli ja huus et miks tä kiertää ja paljo kulkee jne. Lähti sit testaa ja tuli takas ja sano et on holkki porattu pois. Totesin toho et vittu siihe oo poral koskettukkaa, vingul se on otettu pois. Kyseinen mp-kyttä pärähti ja soitti sit ukkol. Ukkoki vittuili sil puhelimes jotai ja sit se mp kirjotti 120e sakkoa ja verotki tuli joskus. Mopona oli xps mis tyhjä putki ja viilattu vakiopytty 13/52. Mun alla siin 100 hujakoil ja sen kytän alla 4 vaihteel 72km/h. Meni vähä offtopic..


Kiitti, repesin tolle. Mutta en poliisille vaan sun lapsellisuudellesi.

27.4.2009 15:08

.
Viimeksi muokannut neminode päivämäärä 10.4.2011 21:49, muokattu yhteensä 1 kerran

27.4.2009 15:43

neminode kirjoitti:"onko teillä poijjat sahdit keittymässä muurahaispesässä?" "ootteko menossa vappuna juomaa?" "äläkää sitte juoko meiän lähettyvillä" "ainii mullahan on sillo vapaata joo mulle on ihansama juotteko sillo vai ette"

Vähä repeiltii kaverin kaa siin autossa =D

ei juma :lol:

27.4.2009 16:06

neminode kirjoitti:"onko teillä poijjat sahdit keittymässä muurahaispesässä?" "ootteko menossa vappuna juomaa?" "äläkää sitte juoko meiän lähettyvillä" "ainii mullahan on sillo vapaata joo mulle on ihansama juotteko sillo vai ette"

Vähä repeiltii kaverin kaa siin autossa =D

Kuka nyt sahtia tekisi, kiljuhan on paljon helpompaa ja isoprosenttisempaa.

27.4.2009 16:13

Ostetaanhan alkoholijuomia rahallakin, jopa isolla. Ei ne prosentit ja hinta kaikkea määrää.

Jatkot sitten vippipuolelle tästä aiheesta.

28.4.2009 14:53

Viime viikolla pysäytettiin, puhallutusratsia. Poliisi sitten puhalluttamisen jälkeen kiersi mopon nopeasti ympäri ja totesi: "Turvallista matkaa, mutta laita nyt herranjumala villat tuonne vaimentimeen..." Talvella paloivat jäällä ajaessa enkä ole jaksanut uusiakaan laittaa..

1.5.2009 12:01

Pappis79 kirjoitti:Viime viikolla pysäytettiin, puhallutusratsia. Poliisi sitten puhalluttamisen jälkeen kiersi mopon nopeasti ympäri ja totesi: "Turvallista matkaa, mutta laita nyt herranjumala villat tuonne vaimentimeen..." Talvella paloivat jäällä ajaessa enkä ole jaksanut uusiakaan laittaa..

Oliks Pappiksella?:D

1.5.2009 19:17

roxii kirjoitti:
Pappis79 kirjoitti:Viime viikolla pysäytettiin, puhallutusratsia. Poliisi sitten puhalluttamisen jälkeen kiersi mopon nopeasti ympäri ja totesi: "Turvallista matkaa, mutta laita nyt herranjumala villat tuonne vaimentimeen..." Talvella paloivat jäällä ajaessa enkä ole jaksanut uusiakaan laittaa..

Oliks Pappiksella?:D


Papiskallahan minä, milläs muullakaan...

1.5.2009 19:32

Sattu pösössä olemaan penkki revenny sivusta,ja kuten voi arvata,se sisälmyshommeli pursuttaa vettä ku on märkä.. Noh,oli just koulu loppunu ja satanu vettä koko päivän nii poliisi halus testata mun mopoa,nii se sit kävi tesmimässä ja totes vakioksi ja sano et ''sun penkkis tursottaa tota vettä aika pahasti persuksille'' :roll: