Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

10.7.2012 12:05

WaiGou kirjoitti:Alkoivat vittuilemaan asiasta että kytällä on keittiössä samanlaiset valot kun itselläni mopossa etuvalona :D Tnt-Cross maski tosiaan :lol:

Myöhemmin sinä iltana hokasin että meillä on vessassa samanlaiset valot :nolo:


Niinhän ne mullekkin sano että noita käytetään yleensä keittiön katossa :lol:
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/valom ... -2526.html Tommonen on paikallaan :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

18.7.2012 19:19

Ei sanonu niinkään hauskaa mutta vitun tyhmää.

"onko sulla jotkut seokset millä kulkee lujempaa"

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

31.8.2012 14:07

"Oks siulla kokoputkisto vai pelkkä äänenvaimennin?" - "Pelkkä änkkä" "No hyvä, muuten oltais otettu siulta kortti pois ku ei kortti riittäis"
Pyöränä oli WR125X w/ Arrow.

"Parkkeeraatko pyöräsi tuohon parkkiruutuun ja säästyt viidekymmeneneuron parkkisakoilta vaiko jätätkö pyöräsi tähän laittomaan parkkiin ja otat viidenkymmeneneuron parkkisakot" "-Siirrän pyöräni tuonne parkkiruutuun lailliseen parkkiin enkä ota viidenkymmenneuron parkkisakkoja" "-Hyvä, otatko opiksesi etkä enää parkkeeraa tähän?" "-Kyllä, otan opikseni enkä enää parkkeeraa tähän"

Poliisi siis sanoi tyyliin yhdellä hengenvedolla tasaisella äänellä kaiken joten vastasin samalla tavalla. Oli piikki mopoparkissa.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

31.8.2012 21:58

Ennyt tiiä onko niin hauska , mutta tuli itte naurettua ja ihmeteltyä palijon tätä :

*Lähtemässä työnteleen mopoa kilpien lähdön yhteydessä ja verojen saatua*
P: Hei poika, unohit vissiin tän sun korttis ?
M: Nojoo, eikse pitäs teille tulla ku lähtee kilivet ja kulkee yli 65 ?
P: No eime ny nii kusipää poliisisetiä olla, tuuppa hakemaan tämä
M: *ihmettelen kovasti* -> joo no kiitti .
¨
Sitte alussa :

* Poliisi lyö valot päälle , ja lähen ajamaan noin. 50 vauhtia , että yritänkö karkuun ja mietin samalla , pysähyn ja poliisi tulee ulos autosta *

P: Saatanan nulikka, yritikkö karkuu !
M: No emmää oikeestaa, tässä oli hyvä parkkipaikka minne tulla
P: no onneks sun aivot sentää toimii

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

15.12.2012 11:44

Kaveri oli ajanut poliiseja vastaan 80kmh, poliisit pysäytti ja kaveri vaan tokas että ajoin vaan nopeusrajotuksen mukaan :D ja se rajotushan oli sen 80. Sitten poliisit oli vaan kysyny että haluutko sakot vai varotuksen, ja varotuksellahan se siitä selvisi :D Ja hiukan ohi topicin, mutta itse kun ajoin keskustassa poliiseja vastaan vähän päälle 60, niin poliisi vain morjesti :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

15.12.2012 17:00

Vanhan teollisuushallin pihassa oli jotain yläastelaisia skeittaamassa ja käytiin kaverin kans pyörähtämäs siinä kattomas ketä ne oli. Lähettii ajamaan siitä ison pihan poikki hiljaa niin nurkan takaa tulee hopee sivari-Corolla ja lyö vilkut päälle. Kaks siviilipukuista jannua tuli ulos sieltä ja alkoi juttelemaan kaverin kanssa:

P: Päivää, mitäs pojat täällä?
K: Kunhan vaan pyöritään
P: Ootteko noiden skeittaajien kaa samaa porukkaa
K: Ei olla
P: Mikä on mukavampaa kun skeittaaminen?
K: Ringillä pyöriminen :D
P: No se on oikein!! :lol: Jos katotaan kortti ja paperit vielä?
K: Juu, tässä
P: Jaahas sulla on synttärit ensviikolla, onnea vaan.

Ihmettelin kyllä ettei sanonu mitään siitä hallin pihassa ajelusta kun rivitaloja ihan vieressä ja kaupungin omistamaa aluetta. Oli aika mukavia poliiseja kun vertaa minkälaisia ne täällä normaalisti on.. Esim. kesälomalla klo 21: "Meetkö kotiin vai otatko sakot" :roll:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

15.12.2012 18:10

Kolmetoista kirjoitti:. Esim. kesälomalla klo 21: "Meetkö kotiin vai otatko sakot"


Mistä hyvästä ne ois sakot antanu?

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

15.12.2012 18:13

Sanoppas se :lol: Jonkun "häiritsevä ajo taajamassa" -paskan ne varmaa olis kehitelly. En silloin kyllä menny kotia eikä niitä enää näkyny. Kolme kertaa sinä päivänä pysäytettii

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

15.12.2012 18:29

Senku sais videolle kuinka poliisi kiristää sinua ja riistää oikeutesi vapaaseen liikkumiseen :)

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

16.12.2012 3:24

Vaikka yhteiskuntaopin tunnilla ollaankin oltu terävinä ja tunnetaan demokratian peruspilarit sekä perustuslain takaamat oikeudet, kannattaa tutustua myös tieliikennelain kirjauksiin tarpeettomasta ja häiritsevästä ajosta. Liikkumisen vapaus ei takaa oikeutta pillurallin vetämiseen ja teharin äänimaailman esittelyyn, vaikka itsellä sattuisikin kesällä olemaan kaksi ja puoli kuukautta aikaa tehdä ei-mitään.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

1.1.2013 16:22

Eilen illalla poliisit pysäytti kun oltiin mopoautolla liikkeellä ja katsoivat konttiin, jossa oli pari pussillista raketteja. Vanhempi poliisi otti roomalaisen käteensä ja luki siitä "Jaahas, super hyper roomalainen." Tähän nuorempi poliisi tokaisi autosta "Eihän tuo mahdu edes postilaatikkoon!" :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

1.1.2013 18:29

Eikö ottanu pois? Eilen kans oltii mopoautolla kaverin kaa kylillä varmaan 100 euron raketit mukana ja kun ammuin sellasen kielletyllä alueella niin ne vaan ajeli ohi ja katto pitkään :D Eilen ne sitten pysäytti kun oltiin menos kylille niin naispoliisi kysy että ollaanko menos kattelemaan tyttöjä. :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

1.1.2013 20:40

Eipä ottanut pois kun oli ihan rentoja poliiseja. Kaverilta tosin lähti raketit heti viime vuonna :D Tuskin niitä hirveesti kiinnostaa jos vaan järkevästi ammutaan.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

1.1.2013 20:43

Kaverin kyydis ku oltiin, mä olin kartanlukijana, poliisi pysäyttää, ja kysyy minultakin tietoja:
P: Iltaa herroille.
M: No iltaa iltaa
P: Onko pojilla papereita?
M: Ettekö tiedä, kuka minä olen?
Nuorempi poliisi sanoo vanhemmalle vähän varovaisella ja normaalia hiljaisemmalla äänellä: Paha tapaus. Kartanlukija ei tiedä, kuka hän on. :D :D
Kaverilta otetaan paperit, ja katotaa, et kaikki on kunnos, johon vanhempi poliisi:
Poika hei, vieppäs kaverisi terveyskeskukseen, jos hän ei tiedä, kuka hän on.

Kyl oikeasti tiesin, kuka olen, mut vähän pientä huumoriakin pitää olla.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

3.1.2013 11:22

^ Haha :lol: