Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

4.3.2012 20:34

tää on hauskaa revetään kaikki. Kannattaa pitää akka kyydis ko ajatte nii saa ajaa polttoaineella :lol: kysyvät, että ootko emännän haku reissulla ja sanoin joo niin sanovat, että joo hehe sehän on sit työajoa ja hyvvää illan jatkoa, mutta rälläys loppuuu kylällä :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

4.3.2012 22:51

Öö...mitä?

Olet siis akka kyytissä mopolla, joka kulkee polttoaineella ajamassa kylällä ja poliisi määrää sinut lopettamaaan ajon vai täh?

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

4.3.2012 23:05

Tarkotti varmaan traktoria ja polttoöljyllä ajoa . Repesin kyllä kun luin tuon Slerpan kommentin :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

5.3.2012 0:13

Nyt jätetään ne traktorit ja peltoautot johonkin muualle ja koitetaan keskittyä itse asiaan. Myöskään selkeämpi itseilmaisu ei olisi eräille pahitteeksi.

Re:

5.3.2012 3:54

n4su kirjoitti:
ade69 kirjoitti:Kaveri ajo poliisin tutkaa ~90km/h, pysäyttivät, vei kortin + kilvet + sakkoo... No siitä harmistuneena kaveri kysy poliisilta

Kaveri: Paljon saa sakkoo poliisin halventamisesta
Poliisi: Joku kolmekymppii
Kaveri: No laita seki sit siihe... Vitun homo!

Ja olihan ne sitten laittaneet 8)

Ettet vaa keksiny? Netissä on näitä samantapasia juttuja ollu jo ennenki .. -.-



Ettetvaa oo kopioinu minulta? :D kaveri sai autolla ylinopeus sakot+30e virkavallan halventamisesta! se keskustelu meni juuri noin ku sie selitit.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

5.3.2012 8:52

Tuollalailla se keskustelu meni vitsikirjassakin..

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

5.3.2012 10:18

juuri nuin ko simo luoma sanoi :D en nyt kummiskaa mopolla aja löpöllä :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

24.3.2012 14:20

Viikol kymmenen oli hiihtoloma ja se nyt alko vähän miten sattuu... "lomaa" edeltävänä lauantai-iltana kytät pysäytti, kuriton dt ja sellai. No siinä sit lähtivät testaan ja laitoin siinä ajankuluks muijalle viestiä että kestää hitusen vielä ku kytät pysäytti, ja sillä laitoin viestin kun se pyyti mua koneella käymää ku olin tossa iltaa viettämäs ja ajautumas kotia.

Sitten tää miesposliini vaa tokas et "No pitääkö kaikille kavereille mainostaa?"
Minäpä siihen vastasin: "Nää, tyttöystävälle viestiä pistän"
Poliisi: "Meinaakko myöhästyä treffeiltä?"
Minä: "No tossa justiinsa tulossa kun olin muijan tykönä"
Poliisi: "No eihän meillä sit mikkään kiire oo"

Vähän hymyilytti siinä vaiheessa jo :p

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

2.4.2012 22:38

mullaki tässä viime kevväänä poliisit pysäytti tossa kylän pinnassa.
kovasti kyselivät että onko viritetty ja mie tietenki sanoin että ei ole ko aivan vakio.
käskivät polkea käyntiin ja painaa kaasua että kuulee miten kiertää ja äänet samalla.
no hyvinhän se silloin rajottimelle veti kundolla.
siihen ne vain että: mitäs olet tehny tohon. pyttyä viilannu ja putken vaihtanu, kenties isompi kaasari?
mie: ei siinä muuta ko tehari ja keveät välit että keuliii hyvi :D kulkee sen 50 nuilla väleillä.
poliisi: no ethän sie poika ossaa ees virittää tuota kerta se niin vähän kulkee! :D
mie: tulkaapa ens viikonloppuna kattomaan uuestaan nii otamma viivat :D
ei ne siihen muuta ko vähän nauro ja toivotti hyvvää illanjatkoa :D

ei ne kaikki ole tiukkapipoja :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

3.4.2012 1:35

Ei ole ja oma käyttäytyminenhän siinä ratkaisee eniten :)

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

3.4.2012 15:50

Tuomi_ kirjoitti:Ei ole ja oma käyttäytyminenhän siinä ratkaisee eniten :)


ei ne kyllä porvoossa koskaa päästä varotuksilla tms:D asenteesta viis, ja aivan sama kans että onko polttimo palanu vai peräti ajany ylinopeutta (antoivat sakkoa kun oli just kilsa sitte palanu etuvalosta lyhyide polttimo enkä kehannu pitkillä häikästä ihmisii)

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

5.4.2012 16:40

Traktorilla ku tuli kävästyä tuos kylällä ja poliisit pysäytti niin sain kuulla lievää vittuilua :D

Poliisi: Mitäs klopilla on tankissa?
Minä: Polttoöljyähän siellä
Poliisi: Ja minkähän takia, ei tua sun ajelus juurikaa työnteolta näytä?
Minä: Tämon seissy syksystä asti, syksystä asti ollu samat aineet tankis ku oltu kyntämäs
Poliisi: Luuleksää jotta ykskää vähääkää ittiänsä kunnioottava maajussi lähtis enää kyntämähän tuallaasella rohjolla?
Minä: Tarina ei kerro..

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

13.4.2012 2:10

Oijjoi joi, Tulee ihan nostalginen olo kun muistelee edellistä kesää. mutta itse asiaan:
Oltiin rannalla muutaman kaverin voimin istukelemassa, niin eiköhän siihen sheriffit saavu paikalle ja alkaa huomauttamaan epäsovelijaasta parkeerauksesta (ruohikolla).
Nuorempi konstaapeli alkoi sitten tutkimaan pösöä varmaan rajotinta ehtien, mutat kyllä se äkkiä autoon takaisin meni kun sanoi ettei täällä niin kuuma ole että tarvisi hevosia tuulettaa :D
Ei siinä sakoitta jäätiin ja tais se vanhempi jannu jotain tokaista ettei se vielä ole tavoille oppinut :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

13.4.2012 15:20

Täältä tuleekin nyt pidempää stooria, kun näitten polliisienkanssa joutunut turhan paljon tekemisiin.

Viimekesänä, kun viimein jaksoin hankkia mopokortin, lähdin samana päivänä ajeleen. Siinä illemmalla kun oltiin paikallisella pommitus suoralla kytkemässä keulaa ylös, niin poliisit sattu paikalle. Meitsin mopo meni silloin sen +-80km/h. Keskustelu meni mun ja poliisien kanssa aikalailla näin:

P: Jahas, kenes raketti tää on?
M: ... (kuumotteli niin paljon ettei saanu sanaa suusta :D )
P: jaa, tälläkö mopolla ei ole sitten omistajaa?
M: joo, täälä
P: hyvä, katos nyt tarkkaan
*polkasee derbin käymään, vinguttaa 75km/h mittariin*
P: kyä tää aika reippaasti menee...
M: joo, kävin eilen hakemaan sen, ei oo paljoo kerenny laittaan
P: paskaa puhut, mutta kai se nyt menee tällä kertaa jos lupaat laittaa menemään siihen kuuenkympin pintaan.
M: joo, ilman muuta

Rennot poliisit, parin kaverin mopotkin meni jotain 60-80 eikä kellekkään mitään, paitsi yhdelle joka rupesi siinä vittuilemaan. Tosin kattoivat vaan mopon mittarista ja ajoivat ilman kypärää. Eivätkä kyselleet kortteja tai rekisteriotteita.

Tosta kun lähdin pois, niin mentiin kavereiden läheiselle koululle, ja siinä sitten kaverin kanssa vähän vertailtiin uuden ja vanhan rabasan välisiä eroja. Kerkesin ottaan magneeton kopan irti ja samat poliisit kajautti paikalle, ja huusi ikkunasta "Rupesko poikaa pelottaan kun vakiommaks ruvetaan laittaan"

Toinen hauska tapaus sattui n. 2 viikkoa tämän jälkeen. Kylillä oli käyny helvetin mulkkuja poliiseja parin päivän sisään. Silloin olin saanut 70cc pytyn, ja ajellut sillä jo viikon. Noh lähdin sitten kotoo katsastaan mitä kylillä tapahtuu, ja siinä näin pari kaveria ja pysähdyin jutteleen. Siittä kun lähdin ajamaan, niin eikai sieltä tullut sininen paholainen perään ja pysäytys valot vilkkuu :x Päätin kuitenkin sitten ajaa karkuun, kun varma pakoreitti niin lähellä. Pakoon ja kotiin ja nukkuun. Seuraavana iltana rupesin jo laittaan vakiopyttyä ja putkee kiinni kun oli niin hyvä tarjous pytystä ja putkesta tehty . Olin tallissa ja olin saanut pytyn ja putken irti kun maijja ajaa talon ohi, ja tieltä näkee suoraan talliin jos isot ovet on auki :s siniset sitten tuli maijalla pihaan, ja aattelin että nyt nakki napsahti. EIPÄS :D sattuivat oleen samat poliisit kun aiemmin, ja sanoivat että seuraavalla kerralla kun ajat karkuun niin sakot napsahtaa. Ei siinäkään oikein muuta. Vähän katselivat mopoo ja pyttyä, sitten totesivat vaan "nyt ymmärrän miksää ajoit karkuun"

Siinä nyt noi hauskimmat tapaukset, ehkä menee liikaa OT puolelle :itku: Noitten samojen poliisien kanssa on nyt tullu kesästä asti tullu juteltua mukavia ja parikertaa ne on pysäyttänykkin. Noi kytät ei antanu kellekkään sakkoo joka käyttäyty asiallisesti, jos alko vittuileen niin yleinsä napsahti kaikki rankimmat sakot mitä voi antaa.

Toisaalta välillä kavereitten kohdalle on sattunut jokin hieman kajahtanut/virka intoinen poliisi joka pitää kaikkia paatuneina rikollisina jos vaikka vilkku ei toimi :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

13.4.2012 21:27

Ei pentele, mis paikkakunnal asut? 8o
Kertokaas joku millasia polliiseja poris o.