Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisille?

24.3.2009 23:26

Noniin keksin tälläsen aiheen. Kaverilla kerran poliisit pysäytti niin kaveri kysy että hei onko noissa joku automaatti noissa teijän punasinisissä valoissaku ainako mä ajan ohi niin ne alkaa välkkyy:D

24.3.2009 23:29

hehe

24.3.2009 23:32

Harvemmin ne mitään hauskaa on mulle sanoneet. Yleensä niin jäykkiä ja virallisia. Hyvää matkaa sentään toivottivat. Eikä noille uskalla sanoa mitään ''hauskaa'' ku saattavat antaa syytteen virkavallan halventamisesta. :lol:
Olisko riittänyt ihan Poliisit-topikkiin?

24.3.2009 23:39

T-Doggy kirjoitti:Olisko riittänyt ihan Poliisit-topikkiin?

Kyllä, ehdottomasti. :x

25.3.2009 12:10

Melko turha topic mutta joskus kun shellin pihassa ajeltii jotain ympyrää niin tuli poliisi auto vieree, pysäytti ja kysy "Mitäs pillurallia täällä vedetään?" :lol:

25.3.2009 12:33

Tämmönen tais joskus olla, mutta antaa nyt olla auki.
Talvella poliisit pysäytti kun ajettiin kaverin autolla. "Ootte sit lähteny iglulla liikkeelle."
Oli jääny lumet putsaamatta. Noh meni vähän offtopic.

25.3.2009 18:19

Itelle ei ole sattunut mitään hauskaa, mut kaverin etuvaloja kommentoi ihan jännästi, naureskeli vaan ja sano: "mitkä vitun runkku valot sulla on tossa eessä" (oli ns.streetfighter maski, eli halogeeni spotit oli kiinni)

Hajos kyllä aika pahasti :lol:

25.3.2009 18:25

Kaverille kerran yks poliisi sano ku se pyssäytti että "säähän ajat ku pullopersesika!" ja itellä ku joskus ku ajoin entisellä terpillä ja pysäytti nii se soitti jonnekkin että "onko tämmöisessä scottxracederbi editionissa vakiona rajoitin" :D

25.3.2009 18:32

Kaverille väitti Poliisi fudea testaillessa: "Ootko jäykemmät rullat vaihtanu?!"

Mopoha kulki tasa 58, eikä siitä sitten mitää sakkoa tms kirjoitettu.. :D

25.3.2009 18:45

En oo sanonut, mutta kerran kun pysäyttivät ja kysyivät korttia, niin annoin ajatuksissaan Visan poliisille. Kyllähän se siinä eka vähän naureskeli ja kysy, et aattelitko heti maksaa sakot.

26.3.2009 9:31

khor kirjoitti:En oo sanonut, mutta kerran kun pysäyttivät ja kysyivät korttia, niin annoin ajatuksissaan Visan poliisille. Kyllähän se siinä eka vähän naureskeli ja kysy, et aattelitko heti maksaa sakot.


Hehe reps. Itte ei oo päässy kuulemaan tai saatikka sanomaan ku täällä pysäyttelevät harvemmin, Tämmönen pikkupaikka nii ei poliiseja kovin mahoton näy, mut sitteku näkyy niitä on enemmän ku yks.

26.3.2009 11:35

Tänäänku poliisit pysäytti ku ajettii 3 pääl karkuu nii sitte miliisi kävi kyselee onko viritetty ja muuta, sitte kaveri kerto mitä on tehty ja polliisi kysy että onko kytkimestä otettu levyt pois? :D

26.3.2009 12:46

nojaa ei ny mitää hirveen hauskaa,mut kerran tunnin sisään puhallutti kolme kertaa ja vikalla kerralla oli sama poliisi ku ekalla nii sanoin sille etten oo vielä kerinny mitää juomaan :D

26.3.2009 20:20

viewtopic.php?f=5&t=72243&hilit=poliiseilta+kuultua tais faiberi tarkottaa tota? ;) Mulle ei oo poliisi sanonu mitää hauskaa enkä oo itekkää sanonu poliisille mtn hauskaa ku eivät ole pysäyttäneet kertaakaan 1,5v aikana :D

26.3.2009 22:47

minä: iltaa
poliisi: sitä ajellaan ilman kypärää...
minä: joo.....
poliisi: niin... ookko sää selvinpäin?
minä: joo oon, ja jos en oo niin grillin maijos on jotai vikaa
poliisi: (nauraa ja ottaa alkometrin) jaahas. katotaa oliko pelkkää grillinmaitoa
poliisi: puhas on. älä aja ilman kypärää
en tiiä oliko tossa nyt mitään hauskaa mutta tuolle on kyllä monet kerrat naurettu :)