Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

15.9.2008 19:52

Ei sanonu Helsingin Brauer Motorsissa mitää ku Helkama kulki 67 :p muuta ku neuvo miten saa kulkee lisää =)
Viimeksi muokannut Lionheart päivämäärä 25.9.2008 20:28, muokattu yhteensä 1 kerran

15.9.2008 20:40

sanovatko mitää jos vien manan huoltoo (125cc ja muuta laitonta) ei sillä et olisin viemäs kysyn vaa :roll:

15.9.2008 21:27

BLADE_91 kirjoitti:sanovatko mitää jos vien manan huoltoo (125cc ja muuta laitonta) ei sillä et olisin viemäs kysyn vaa :roll:


Edelleenkin tosi korjaamokohtaista. Ota vaikka kilvet pois ja vie sitten.

16.9.2008 19:51

teille joilla on hukkaputki poissa niiinku itelläki, ni oon miettiny et sanois vaikka et ''siihe tuli reikä ku tien päällä joku kivi tai vastaava kopsahti siihe ja sitte näin parhaaks vaa ottaa sen pois ku se roikku.''

^^ siis jos ne kysyy/ihmettelee.

luuletteko että toimis :P?

16.9.2008 20:08

Empä usko että toimii. Kai ne nyt on sen verran vahvaa materiaalia, että ei ihan pikkukivestä hajoa. Ja rengas ei jaksa heittää luultavasti niin isoa kiveä, että putki hajois. Sano mielummin vaikka että ajoit metässä ja siihen osu joku kanto tai kivi mikä sen hajoitti.

16.9.2008 22:30

KimiPMX kirjoitti:teille joilla on hukkaputki poissa niiinku itelläki, ni oon miettiny et sanois vaikka et ''siihe tuli reikä ku tien päällä joku kivi tai vastaava kopsahti siihe ja sitte näin parhaaks vaa ottaa sen pois ku se roikku.''

^^ siis jos ne kysyy/ihmettelee.

luuletteko että toimis :P?

Legendaarinen temppu, ruuvaat kilvet pois korjaamon pihalla ja sanot ettei se oo rekisterissä :). Näin itse toimisin.

17.9.2008 3:10

Snellmannilla sanottiin näin: " Me ei tähän mopoon enään kosketa viritettynä, mahdotona korjata kun ei voi säätöjä mitata ". Määräaikaishuollon ovat kyllä kiltisi tehneet aina ku vieny sinne. Mutta pikkukorjauksia eivät suostuneet tekemään.

17.9.2008 10:26

BigPaaryna kirjoitti:Snellmannilla sanottiin näin: " Me ei tähän mopoon enään kosketa viritettynä, mahdotona korjata kun ei voi säätöjä mitata ". Määräaikaishuollon ovat kyllä kiltisi tehneet aina ku vieny sinne. Mutta pikkukorjauksia eivät suostuneet tekemään.

Omasta mielestä dellun kaasaria on helpompi säätää, kuin edellista kiinan seosihmettä ;) . Seosruuvi siinä oli sama kuin joku random ruuvi katteissa. Kosmeettinen hyöty vain.

17.9.2008 20:46

mul huoltomies sano että on taidettu putkestakin jotain ottaa pois. sano vaa että sehän on laitonta yms. ei se sit enempää.

17.9.2008 20:53

Ei ne mitään sano, neuvoki vielä miten kurit otetaan pois kun ostettiin mopo sieltä :D

17.9.2008 21:10

Omasta Derbistä lähti takuu ku oli otettu hukkis pois paria päivää ennen huoltoa :lol: No ei siinä ollu enää onneks kun joku alle kuukaus takuuta jäljellä, mutta ne viat minkä takia se oli huollos niin ei menneetkään enää takuuseen ja huolto tuli maksamaan mukavasti :roll:

17.9.2008 23:25

Olisi 100km päästä Riejulla huolto (olen lukenut tätä topiccia). Niin aikoisin laittaa vakiommaksi ja se on nyt jo vakio mutta on vielä yksi juttu.
Porasin cdi rajoittimen kesän alussa niin mua pelottaa tuo kun ei enää rajoita (naputus) niin jos ne kokeilee sitä niin saattavan huomata että ei rajoita.
Miten tämän asiassa toimin? :| Ei mua huoleta muu asia kun tuo cdi että miten se korjaantuisi..
Nyt järkevät kertokaa.

20.9.2008 17:41

Jos takuu on voimassa, niin takuu lähtee samantien jos on menty virittelemään. Ei varmaan auta kun ostaa uusi boxsi?

21.9.2008 0:05

Sitä sitten toisaalta ajattelin, että jos laittasi siihen konkka rajoittimen, jonka sitten piilottaisi vmäiseen paikkaan. tai sitten ajaa sillä ja jos testailee niin kertoo että alamäkeen ajoin rajotinta vasten kunnolla ja yhtä äkkiä hyppäsi yli ja siitä asti se ei ole juurikaan naputellut.. :D
Kyseinen huoltopaikka jossa huollatin ekan kerran niin on aika rentoa porukkaa kun 1000km kohilla se ei kiertänyt niin kerto mies että suomen lain mukainen holkki on tukossa ja sitten antoi kuristamattoman tiivisteen pakoputkeen sen kuri holkin tilalle ja sitten vielä suuttimen ja silleen..
Pientä kannustusta sentään. :P

21.9.2008 12:38

Eikun viet vaan huoltoon, tuskin ne mitään sanoo.. :P