Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

2.3.2010 22:44

Ei kellään olis tiatua tosta Vaasan AJ-Bikestä? Vieväkkö takuun herkästi? Olis meininki viedä Derbi 1000km:n huoltoon sinne. Vaihderttua on: tanko,vilkut,eturatas,kilventeline,toinen peili ja kahvasuojat pois. Mieluiten OMAKOHTAISIA kokemuksia.

2.3.2010 22:52

Laihialainen kirjoitti:Ei kellään olis tiatua tosta Vaasan AJ-Bikestä? Vieväkkö takuun herkästi? Olis meininki viedä Derbi 1000km:n huoltoon sinne. Vaihderttua on: tanko,vilkut,eturatas,kilventeline,toinen peili ja kahvasuojat pois. Mieluiten OMAKOHTAISIA kokemuksia.


No ei mun mielestä tossa oo mitään virittämistä, paitsi eturatas, mutta tuskin niitä edes kiinnostaa jos olet maksava asiakas :D

3.3.2010 1:47

Laihialainen kirjoitti:Ei kellään olis tiatua tosta Vaasan AJ-Bikestä? Vieväkkö takuun herkästi? Olis meininki viedä Derbi 1000km:n huoltoon sinne. Vaihderttua on: tanko,vilkut,eturatas,kilventeline,toinen peili ja kahvasuojat pois. Mieluiten OMAKOHTAISIA kokemuksia.

Tuskin tollasista ulkonäkö-jutuista tulee mitää valitusta, mutta vireistä ja huoltopaikoista voi tulla valitusta. Kaverin DT oli ollu takuun aikana kerran "ei-Yamaha valtuutetus" huollos niin AJ sano että noita ei saa tulla enempää.

3.3.2010 2:22

Mikä vittu näissäki mopoissa on ku auton saa viedä mihin tahasa huoltoo ni takuu säilyy mut mopo pitää kuskata ain sinne mis on lähin valtuutettu myyjä, ja takuu ei säily jos huollattaa jossai muual. Itekki pitää viiä ain 50km lahossa peräkärrissä tuo ees taas huoltoo :D

3.3.2010 12:02

Kiitoksia tiedosta. :P

3.3.2010 22:56

Perjantain lähtis beta tonnin huoltoon jyväskylään.. Pitäis kait se vakioks laittaa :s Kuristuksesta ei kyl ole tietoakaan :roll:

6.3.2010 23:47

Kenel tiedos lappenrannan motosuni et mitä sanovat ko vie viritettynä huoltoo? Itellä metra kii ja ei jaksas alkaa vaihtaa vakioks:D

6.3.2010 23:48

Johan oot laiska kaveri ku et jaksa putkea (+suutinta?) vaihtaa :lol:

6.3.2010 23:50

SMT-- kirjoitti:Kenel tiedos lappenrannan motosuni et mitä sanovat ko vie viritettynä huoltoo? Itellä metra kii ja ei jaksas alkaa vaihtaa vakioks:D

En tiiä sanooks ne mitää putkesta mut saattaa lähtee takuu ku kaveril on Derbi DRD racing sielt ostettu ja asuu kans lpr ni siit meni sähköt paskaks ni ei menny uuet sähköt takuusee ku oli vaihettu vilkut mitkä ne viel ite vaihto siihe siel motosunis ku se pyys :roll: Mut sit taas joskus kesäl ku se vei sinne huoltoo ni ne taas sano et "kannattaa porata vähä tota kuristusta ni toimii paremmi" et se on fifty-fifty :) En usko kyl et kannattaa alkaa putkee vaihtaa mut kuiteki varmuuden vuoks kannattaa vaihtaa vakioputki jos on viel takuut jälel gilerassas ku ei oo kauheen iso homma vaihtaa yks putki..
Mut osa jätkist siel on ainaki rentoi ja ellei satu just päähuoltaja huoltaa ni ei ne muut siit varmaa mitää välitä..

7.3.2010 0:20

Ihan nyt muutenvaan. Mulla on tuo alipainehana rikki, ja jostaun syystä bensaa tulee kaasariin, vaikka laittaa lukkopihdit bensaletkuun. Mopo on menossa 10k huoltoon, siinä sivussa varmaan katsovat pyynnöstä tuon kaasarin. Jos vaihdan mun metrasuuttimen (88) vakioputkikokoon (80), mahtavatko katsoa, että onko reikälevy poistettu? Voiko siitä takuu lähteä? ;)

7.3.2010 0:22

Sebu-- kirjoitti:Ihan nyt muutenvaan. Mulla on tuo alipainehana rikki, ja jostaun syystä bensaa tulee kaasariin, vaikka laittaa lukkopihdit bensaletkuun. Mopo on menossa 10k huoltoon, siinä sivussa varmaan katsovat pyynnöstä tuon kaasarin. Jos vaihdan mun metrasuuttimen (88) vakioputkikokoon (80), mahtavatko katsoa, että onko reikälevy poistettu? Voiko siitä takuu lähteä? ;)

En usko et tollasest lähtee takuu sanot vaan vaik et se tippu johoki ku vaihoin suutinta :D Mut jos siel on joku vittumaine huoltomies ni vois ehkä viiä takuun mut oon aika varma et niit tollasii vittumaisii äijii on vaa 1/10...

25.4.2010 14:49

Kysyisin tässä välissä, että jos vien kurittoman mopon määräaikaishuoltoon nii kattovatko yamaha centerin pojat putkeen? kyseinen mopo on siis yamaha dt -09. Että onko kokemusta yamaha centerin huoltomiehien reagoimista virimopoihin? Kurinhan saisin kyllä kiinni mutta se hitsauspuoli on vähä vaikea ku ei hitsauskonetta kotoa löydy. Takuutahan on mulla sellaset 2v jäljellä, elii iha uusi mopo.

25.4.2010 20:24

no eikö se oo jo ihan itsestään selvä juttu että jos on takuuta -> kuri takaisin, mut jos ei oo takuuta, sama se tosiaankin vaikka ois 80cc.. kokemusta on :). kehotteli vain laittamaan vakioksi, eivätkä tosiaankaan ilmottele poliisille.

25.4.2010 23:22

Cpi sx kirjoitti:no eikö se oo jo ihan itsestään selvä juttu että jos on takuuta -> kuri takaisin, mut jos ei oo takuuta, sama se tosiaankin vaikka ois 80cc.. kokemusta on :). kehotteli vain laittamaan vakioksi, eivätkä tosiaankaan ilmottele poliisille.

Joo-o mutta lähteekö siitä takuu jos ne näkee että hitsauspisteet ovat pois mutta silti kuri on paikoillaan? Jos ne edes putkeen katsoo?

25.4.2010 23:38

Onko kenelläkää kokemuksia Kuopion Konepuodista ( vml sponsor) ? Ottaavatko takuut pois jos o viritetty?