Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

24.10.2008 19:54

mulla oli vaihettu pultti millä tulee putki kiinni runkoo, ni siitä syystä meni takuut :s

30.10.2008 21:42

No tänään sitten vein skoden määräaikais huoltoon, ja marssin tehari kädessä myymälään ja sanoin myyjälle, et laittakaas tää kii huollossa, siihen pitäis tehä joku kiinike, mut iteltä ei löydy siihen materiaalia, niin laittakaas kii, ja myyjä sano et okei, hoituu.
Mut palvelu oli todella epäystävällistä, myyjä on oikee mulkero mua kohtaa aina.

Kysyin, et varmistattehan multa soitolla ennenkun jotain uutta osaa lähette asentaa/tilaa, joka tulis maksaa enemmän, myyjä vastas että "Luuleksä et meillä on tuol takahuoneessa joku neekeri, joka soittaa sulle ja kysyy, että laitetaanko prikka vai mutteri?"
Ei vittu meinasin siin vaihees jo sanoo, että jos palvelu on tätä luokkaa voin viedä pyöräni muuallekin huollettavaks, toi myyjä on muutenkin vittuillu mulle useemmin, huonoa palvelua.

30.10.2008 22:35

voi vittu mite mulkku jätkä! oisit vaa vieny jonnekki muualle! ;)

30.10.2008 22:58

mbk_92 kirjoitti:voi vittu mite mulkku jätkä! oisit vaa vieny jonnekki muualle! ;)


No oisin varmaa vienykkin, mut siellä on nopein & asiantuntevin palvelu huollossa, toi oli yks myyjä vaan kaupanpuolelta, mut ei helvetti kun kävin siel edellisen kerran, et miten saisin korjattua mun vinkuvan etujarrun, ja se sano, että se pinta on lasittunu, sentakii vinkuu, ja viel mainitsi siin et nää on näitä juttuja, mitä tytöt ei yleensä tiiä, samoin luulin aluks, et särinä mopossa tulis variaattorista ja mainitsin asiasta ja myyjä kysy, et mitä oot tehny variaattorille, sanoin et vaihoin rullat kevyempiin ja myyjä vastas tosi ilkeesti, et sitten pitää laittaa oikeen isolle lapulle, että huolletaan erityisesti variaattori, koska oot kuitenkin hajottanu sieltä jotain.
Varmaan huonointa asiakaspalvelua ever, mut taas samassa kaupassa on myyjä joka on todella kiva ja neuvoo virityksestä ja rajottimien asentelusta, antaa tinkiä melkein 50% hinnasta jne.
Meni ihan OTn puolelle. :lol:

31.10.2008 13:59

Miksab kirjoitti:No tuskin sulla kuitenkaan takuuseen menee kuluneet rattaat ja renkaat? Eihän nyt niitä kiinnosta jos sulla ei oo takuuta mopossa. Elikkä joudut maksaa ite ne osat ja työt, niin sama niille on vaikka löytys 450 ktm kone sun derbistäs.
Ei pitäisi mennä takuuseen. Takuu ei korvaa kuluvia osia kuten= renkaat, vaijerit, ketjut, polttimot jne.

31.10.2008 14:49

Oman dtn sain vietyy takuuhuoltoon eikä mitään sanonut, vaikka on kuriton.. Ajattelin koittaa saada ton stefan vaihettuu kans takuusee ku rupes vuotamaan, toivotaan ettei mitää sanomista tuu :)

31.10.2008 16:50

No perkele, nyt on skode huollettu ja teharin laitto huollossa kii, ja nyt parin tunnin päästä meen sen faijan kaa maksaa, ja toivottavasti ei huomauta et "Noniin, nyt on viritetty mopo allasi, eli ei oo sit mitenkään meijän vastuulla", koska faija ei varmaan tykkäis, mut jos huomauttaa, niin mulla on backup-plan, eli sanon sit ulkona, että vanha putki (joka vuosi, oli ruostunut ja kilisi) oli pakko vaihtaa, ja toi tehari oli halvin mahollinen putki, ja se kulkee sen 55km/h max tän kanssa, voi tulla 24€ sakkoa jos jään poliiseille kii, mut maksan ite kyl kaiken ja otan ite vastuun teoistani, ja ei toi mopojen sallittu raja 50km/h mee rikki kun 5km/h, eli ei tällä pelillä kovaa pääse.
Näin sanon siis faijalleni, joka ei ymmärrä mopoista mitään muutakun, että niitä ei saa virittää, toi edellinen oli sit vaan sepitys faijalle, ei todellakaan todellisuus, todellisuudessa sanktioita kiinnijäämisestä tulee vähän muutakin kun 24€ sakkoa, ja mopo ei todellakaan mee 55km/h teharilla. :D

31.10.2008 17:38

Itelle ei ikinä tullut ongelmia huollon suhteen. Kerran kävin huollossa ja silloinki kurittomana, sanos vaan että kulkeepas tämä hyvin.

31.10.2008 19:36

Noniin, kävin hakee skoden faijan kaa huollosta, ja eipä maininnu mitään siitä, että laitto teharin kii siel, vaikka faija jo ties, että ne laittaa "E-hyväksytyn"-tehoputken kii huollossa.

Mutta edellämainittu mulkero myyjä alko taas vittuilee, kun kysy, että mites 2-t öljyn laita, ja mitä öljyy oot käyttäny? Vastasin, että oon lisäilly sitä usein, ja käyttäny suositeltua ja laadukasta Teboil 2-t Bike-öljyä, ja sitä on kehuttu vaikka missä.
Tähän myyjä vastaa ilkeästi, että missä on suositeltu, ja sanoin, että paikallisessa auto tarvike-liikkessä, ja suomen suurimmalla moottoripyörä-foorumissa, motot.netissä.
Siihen myyjä sano, että niin, siellä netissä ne suosittelee ja neuvoo kaikkea tyhmää, kannattaisi kuunnella ihan ammattilaisia näissä asioissa, vaikka se ei edes ollu maininnu mitään öljynmerkkiä, joka ois sen mulkun mielestä hyvä. Siinävaiheessa meinasin sanoo, että "Jaa, että säkö vai oot ammattilainen missään muussakun vittuilussa", mutta jätin sanomattu kuitenkin.

31.10.2008 23:46

Onkos kellään kokemusta mäntsälän puutarhakoneen huolloista, että sanooko ne mitään, jos on "viritetty" mopo. Oon vaan holkin viilannu melkein kokonaan pois ja suutinta vaihdellu. Mopo ei kulje kuin sen 65 mittariin.

4.12.2008 20:21

onko kellään kokemusta tuosta seinäjoen jokiniemi-motorsista,että mitä sanoo jos mopo menee n.80

4.12.2008 21:20

jos ei oo takuu ni mitä ne nyt rupeis mitää valittaa?? nehä saa maniskuukkelia ku huoltaa mopoo :P

4.12.2008 21:30

on takuuta

4.12.2008 21:34

Laitahan vakioksi ennen kun viet sinne, sillä muuten saattaa lähteä takuu

5.12.2008 16:05

on vaan vähän huono kun moricki porattu