Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Miten ajat mielummin?

Yksin
176
12%
Yhden kaverin kanssa
492
34%
Kolmen tai useamman
797
54%
 
Ääniä yhteensä : 1465

4.3.2010 23:11

Juoksevat karkuun supersporttini äänistä :lol: Tai eipä mitään, onhan noita mun ikkunan hajotusääniä yksi tyttö kehunutkin :lol:

5.3.2010 0:37

Slerpa_ kirjoitti:Juoksevat karkuun supersporttini äänistä :lol: Tai eipä mitään, onhan noita mun ikkunan hajotusääniä yksi tyttö kehunutkin :lol:

Kivii taskuu ;)

5.3.2010 15:02

Ei auennu :(

5.3.2010 15:23

Slerpa_ kirjoitti:Ei auennu :(

Leijut liikaa :D

5.3.2010 16:04

Kateelisten panettelua :D

5.3.2010 17:31

Joo mennääks asiaa..
Ite tykkään ajaa porukalla ja yksin, molempia. 8)

5.3.2010 18:44

Kyllä mäkin kavereiden kanssa tykkään enemmän ajella, jos ajaa samaa tahtia eikä temppuile liikentees :D

5.3.2010 19:52

Itellä se ongelma et pakkaa keppa nousee liikenteessäki :lol: Tosin ei sitä viitiny kesällä hirveessä ruuhkassa harrastaa kun ei korttiakaan ollu. Kuinka moni muuten tykkää kyysätä porukkaa? Omasta mielestä se on välillä kivaa, varsinkin kanttailu on helvetin hauskaa. Ps. Ja se kuka väittää et nappuloil ei voi kantat ni on vääräs ja pahasti, itteni lisäks tien yhden täältä ketä kanttailee niin vitusti nappuloilla, kyydissä itekki ollu ja luullu jo et nyt mennään nurin :D

5.3.2010 22:12

Kyytsääminen on suoraansanottuna perseestä, koska yleensä kaveri a) heiluu kyydissä b) vilkuilee joka suuntaan, joka taas heiluttaa mopoa kokoajan -.- . Ja kanttailu yksin on ihan mukavaa, kaksi päällä toinen asia. Tiiän yhden Gököksi kutsutun mopoilijan ku ajaa sellasii "smoto"käännöksii derbillä että kyytiläinen saa pelätä koska kaadutaan...

6.3.2010 11:39

Itsekin niin vihaan kyytsäämistä (Ellei ole kivoja tyttyöjä takana). Varsinkin kun porukka vaan ei osaa olla kyydissä. Jotkut kun huojuu ja heiluu siellä takana, kännissä oleviakin on paljon mukavampi kyytsätä mitä monia selvinpäin. Ja monet melkein lentelee kyydistä, kun eivät osaa pitää kiinni
"Iiks, pakko istua tän takalipan päällä kun muutenhan mä voin koskea tuohon kuskiin"
Jokainen varmasti arvaa mitä käy mopon ajo-ominaisuuksille kun +100kg kaveri istuu lipan päällä? Tai jouselle?
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/48001
Jos kuskattava on normaalipainoinen, istuu niin edessä kuin voi ja on aikalailla paikoillaan, niin kyllähän tuota vie. Mutta mieluummin yksin, kun silloin kiihtyykin paremmin.
Ja nappuloilla ainakin minä kanttaan niin paljon mitä itse uskallan, tosin en kyytsätessä paljoakaan. Ikinä ei ole kyllä kunnon renkailla tuntunut että nyt loppuu pito, vaan aina on noissa alle 60km/h vauhdessa riittänyt pitoa renkaissa. Voihan noissa isommissa pyörissä olla eri juttu, mutta mopolla nyt kanttaa jos on vaan hyvät renkaat alla.

6.3.2010 19:06

Ite ajattelin ottaa matkustajan jalkatapit irti kun kokoajan on joku kyydissä.. :|

6.3.2010 20:02

Ei niitä jalkatappeja kyytsäämiseen tarvita. Eikö helpompaa olisi vaan sanoa että ei pääse kyytiin?

6.3.2010 20:14

Slerpa_ kirjoitti:Ei niitä jalkatappeja kyytsäämiseen tarvita. Eikö helpompaa olisi vaan sanoa että ei pääse kyytiin?

Kinutaan jatkuvasti vaikka kieltäisikin, loppujenlopuks oot ihan paska jätkä. Jos jalkatapit ottaa pois, voi vedota sakkoihin ;)

6.3.2010 20:59

No onpas siellä omituista meininkiä...suosittelisin hakemaan uuden kaveripiirin, jos se kaveruus siitä on kiinni että kuskaatko vai etkö.

6.3.2010 21:57

Slerpa_ kirjoitti:No onpas siellä omituista meininkiä...suosittelisin hakemaan uuden kaveripiirin, jos se kaveruus siitä on kiinni että kuskaatko vai etkö.


Huoh.. Tuossa nyt tarkoittettiinkin varmaan "yleisen" vittuilun kohteeksi joutumista ;)