Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Miten ajat mielummin?

Yksin
176
12%
Yhden kaverin kanssa
492
34%
Kolmen tai useamman
797
54%
 
Ääniä yhteensä : 1465

28.11.2009 17:13

WalDemar kirjoitti:Se ei aina välttämättä ole kauheen kiva kun mopossa on kovat äänet. Näyttää meinaan ihan sairaan tyhmältä ku moposta kuuluu hirveet äänet mutta sitten vauhti on sama ku mummo polkis fillaria ylämäkeen. :lol:



Sanosinko näin että emmä jalkoihin jiä :P

kaverilla oli kesällä papiskassa niin kovat äänet että pubin terassilta nousi keskareita pystyyn, ja papiska kulki ehkä 35 :lol:

29.11.2009 0:49

Itse ajan yleensä yksin, vaikka mitään hupi ajojahan sitä ei jaksa enään ajellakkaan kun toi mopokortti huuma meni jo muutama kuukausi sit. Eli a paikasta paikkaan b :)

29.11.2009 1:02

Porukalla mielummin, tosin sellasessa porukassa, joiden mopot kulkee / vääntää tarpeeksi.
Oon kokenu sen, että en pysy perässä, sekä sen, ettei kaveri pysy perässä. Myös siltä väliltä.

Miitissä oli letkassa 5 frendii, eli 3 kevarii, 80-kulkeva skoba, mun 70 kulkeva derbi ja perää pitää 45km/h kulkeva kiinanihme, josta mun piti pitää huolta että pysyy perässä, kun muut pommittaa 60km/h :s

Doh, nyt tälläkin kiinanihmefrendillä on kemmu, ens kerralla mä en pysy perässä :D

1.1.2010 22:32

Yksin, kun ei ole kukaan valittamassa että möö käännytään takasin, tai sitten yhden semmosen kaverin kanssa kuka ei valita.

1.1.2010 23:31

Slerpa_ kirjoitti:Yksin, kun ei ole kukaan valittamassa että möö käännytään takasin,


toi on yks yksin ajamisen hyvistä puolista,mutta on siinä kaverin/porukanki kanssa puolensa.

1.1.2010 23:32

Porukalla voi pientä kisaa ajaa mettätiellä, yksin se ei onnaa. Yksin taas on parempi hakea uusia reittejä mettästä kun porukalla.

2.1.2010 20:59

sul on sit varmaa kiva jurnutella siel metäs skootteril

2.1.2010 21:22

Minä varmaan ajankin metässä tolla romulla skootterilla kun se ei edes tielläkään meinaa kestää? Ehei, supersportill ja papalla siellä ajan.

8.1.2010 19:08

Juustopuikula kirjoitti:
Zire kirjoitti:Riippuu ihan fiiliksestä, joskus on mukavaa kruisailla kaverin kans ja joskus taas on mukavaa heittää joku lenkki ihan yksikseen. Isommalla porukalla tulee aika harvoin ajeltua.
Sama mul

1.2.2010 20:09

yksin perriaatteesa mukavinta, kellään ei oo saman viritysasteen mopoja täälä oikeen nii jää joko ihan perään taikka sitte muut ei pysy yhtään peräsä.

1.2.2010 20:22

Ajan yksin tai parin kaverin kanssa :D kaikki, joiden kanssa ajelen, on vakiomopot tai sit matalaviritteisiä mopoja, mutta ajavat samaan tahtiin.

2.2.2010 16:14

Kääntä kirjoitti:yksin perriaatteesa mukavinta, kellään ei oo saman viritysasteen mopoja täälä oikeen nii jää joko ihan perään taikka sitte muut ei pysy yhtään peräsä.

miksi sitä ei voi ajjaa rauhassa? itte ylleensä pyöräteillä, ja oikeestaa muuallaki ajan semmosta lepposta vauhtia, jotai 30-40. mitä sitä suotta kiirehtimään.. tiätty liikenteen mukana ylleensä joutuuki paahtamaan melkein täysiä, eli joku 40-55 et mukana pyssyy.

2.2.2010 16:18

Itekkin välillä tykkään ajella ihan hissukseen, ja välillätaas täyzzizizizii. Hiljaa ajossa on se hyvä puoli kun siihen ajamiseen ei niin paljoa tarvitse keskittyä, ja ajatukset selkiää, samalla tavalla kun kävisi kävelylenkillä.

27.2.2010 17:03

Aika usein ajan yksin, koska melkein kaikilla kavereilla on smoto ja he eivät jaksa enskapoluille tulla ja asfaltilla yleensä keulin ja muut ei jaksa sitä kattoa eivätkä ite osaa. Käyttäjän T_bone kanssa pommitetaan välillä mettäteitä täyZ111 :D

4.3.2010 23:05

Supi Koira kirjoitti:
Kääntä kirjoitti:yksin perriaatteesa mukavinta, kellään ei oo saman viritysasteen mopoja täälä oikeen nii jää joko ihan perään taikka sitte muut ei pysy yhtään peräsä.

miksi sitä ei voi ajjaa rauhassa? itte ylleensä pyöräteillä, ja oikeestaa muuallaki ajan semmosta lepposta vauhtia, jotai 30-40. mitä sitä suotta kiirehtimään.. tiätty liikenteen mukana ylleensä joutuuki paahtamaan melkein täysiä, eli joku 40-55 et mukana pyssyy.

Kesällä sit hiljempaa kun vähäpukeisia, kauniimman sukupuolen edustajia kävelee kadulla. 8) Kivat nää peililinssit