Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Millaista visiiriä/linssiä käytätte

Kirkasvisiiri/-linssi
716
34%
Savuvisiiri/-linssi
134
6%
Tummenettuvisiiri/-linssi
630
30%
Tummenettuvisiiri/-linssi
630
30%
 
Ääniä yhteensä : 2110

2.8.2008 11:01

Tarkoitinkin Mc-Scatteria ;)

Tuola EMC:ssäkin loppunu kaikki 80 peililinssit ollut sellasia varmaan siellä vuonna nakki ja kivi.

12.8.2008 23:21

paljo maksaa suunillee halvimmat peililasit?

22.9.2008 20:13

Olenkohan ymmärtänyt nää peililinssit nyt oikeen. Eli kun panee lasit kypärää ja potan päähänsä niin silmien/naaman ei pitäis näkyä?

Mulla on tollase smithi siniset peililinssit ja kyllä paistaa kirkkaasti silmät ja naama ulos.

22.9.2008 20:57

Cabrera kirjoitti:Olenkohan ymmärtänyt nää peililinssit nyt oikeen. Eli kun panee lasit kypärää ja potan päähänsä niin silmien/naaman ei pitäis näkyä?

Mulla on tollase smithi siniset peililinssit ja kyllä paistaa kirkkaasti silmät ja naama ulos.

auringos näkyy muttei muuten pitäis näkyy

22.9.2008 21:09

Minkälaiset ovat Thor Hero ajolasit? Hyvät?

23.9.2008 7:33

Diifeni kirjoitti:
Cabrera kirjoitti:Olenkohan ymmärtänyt nää peililinssit nyt oikeen. Eli kun panee lasit kypärää ja potan päähänsä niin silmien/naaman ei pitäis näkyä?

Mulla on tollase smithi siniset peililinssit ja kyllä paistaa kirkkaasti silmät ja naama ulos.

auringos näkyy muttei muuten pitäis näkyy



Siis mulla on sillain, et kun takana on juurikin vaikka kypärä niin peilaa ihan hienosti, eli jotain tummaa linssin takan niin peilaa.

Mut sit kun tulee valkonene naama taakse niin paistaa läpi?

23.9.2008 14:59

Mistäköhä vois saada arneten crossi laseihi noita hopeisia linssejä joista ei näkis läpi ku omat on menny jo sen verran naarmuille et naama paistaa sieltä nii aattelin et vois ostaa uudet. En löytäny mistää semmosia linssejä paitsi jostai t:mi veikko laaksolta mutt ei sielt löytyny mitää tilauslomaketta että vois tilata mutta jos joku tääl tietäisi mistä semmosia voisi tilata nii viitsis valaista muakin :)

23.9.2008 15:26

Saako scotin 89xi enduroihin vaihettua linssiä niin että ei tarvii rikkoo mitään? Ja kun noissa on tuplat, niin jos meinaa vaihtaa vaikka peilin tarviiko sitä sisimmäistä vaihtaa?

23.9.2008 20:27

Cabrera kirjoitti:
Diifeni kirjoitti:
Cabrera kirjoitti:Olenkohan ymmärtänyt nää peililinssit nyt oikeen. Eli kun panee lasit kypärää ja potan päähänsä niin silmien/naaman ei pitäis näkyä?

Mulla on tollase smithi siniset peililinssit ja kyllä paistaa kirkkaasti silmät ja naama ulos.

auringos näkyy muttei muuten pitäis näkyy



Siis mulla on sillain, et kun takana on juurikin vaikka kypärä niin peilaa ihan hienosti, eli jotain tummaa linssin takan niin peilaa.

Mut sit kun tulee valkonene naama taakse niin paistaa läpi?
Ja sitten löytyy Peili- Ja puolpeili laseja.
Puolpeili laseista näkee ainakin aika hyvin läpi, Peililaseista ei pitäisi nähdä mitään läpi paitsi suorassa auringonpaisteessa.

23.9.2008 20:30

KaMk kirjoitti:
Cabrera kirjoitti:
Diifeni kirjoitti:
Cabrera kirjoitti:Olenkohan ymmärtänyt nää peililinssit nyt oikeen. Eli kun panee lasit kypärää ja potan päähänsä niin silmien/naaman ei pitäis näkyä?

Mulla on tollase smithi siniset peililinssit ja kyllä paistaa kirkkaasti silmät ja naama ulos.

auringos näkyy muttei muuten pitäis näkyy



Siis mulla on sillain, et kun takana on juurikin vaikka kypärä niin peilaa ihan hienosti, eli jotain tummaa linssin takan niin peilaa.

Mut sit kun tulee valkonene naama taakse niin paistaa läpi?
Ja sitten löytyy Peili- Ja puolpeili laseja.
Puolpeili laseista näkee ainakin aika hyvin läpi, Peililaseista ei pitäisi nähdä mitään läpi paitsi suorassa auringonpaisteessa.




Yhdestä liikkestä asiaa kyselin ja vastasivat että nykyään tota linssin "peilaustasoa" on pienennetty jotta niistä näkisi paremmin läpi (siis käyttäjä)

Tosin, mulla noi näyttäs olevan Sensor Mirror linssit joten vaikuttasko se?

23.9.2008 20:38

Jaa, no voihan se olla mahollista että on peilaustaso laskenut turvallisuussyistä.
Siksi kannattaa vaan ostaa suoraan laskettelulaseja jos meinaa peileillä ajella :)

26.9.2008 23:44

mitäs eroa on red/blue chrome tai pelkkä blue chrome?

27.9.2008 23:42

Mitäs mieltä olette jos käytän Bollen laatu laskettelulaseja mopokypärässäni?

28.9.2008 0:59

ikkehinaaja69 kirjoitti:mitäs eroa on red/blue chrome tai pelkkä blue chrome?


punasini kromis on molempia ja sini kromis vaan sinistä.

28.9.2008 22:21

onko kenelläkään niitä bilteman peililaseja ja näkeekö niillä ajaa pimeellä?