Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Millaista visiiriä/linssiä käytätte

Kirkasvisiiri/-linssi
716
34%
Savuvisiiri/-linssi
134
6%
Tummenettuvisiiri/-linssi
630
30%
Tummenettuvisiiri/-linssi
630
30%
 
Ääniä yhteensä : 2110

24.7.2007 14:53

Tietääkö kukaan mistä löytäisi visiirejä Jeb's sin kypäriin?

24.7.2007 15:34

mita eroo jos laitan yksittaisen peililinssin mun tupla linssi laseihin ? vai pitaako olla tupla peili linssit ? onko haittaa ?
Viimeksi muokannut Panozki päivämäärä 24.7.2007 16:08, muokattu yhteensä 1 kerran

24.7.2007 16:05

Mistä peililinssilliset ajolasit edullisimmin? Ei oikeen viittis mitään 80 euroa pulittaa kun yhdet lasit kuitenkin jo on.

24.7.2007 21:01

Panozki kirjoitti:mita eroo jos laitan yksittaisen peililinssin mun tupla linssi laseihin ? vai pitaako olla tupla peili linssit ? onko haittaa ?

1-kerros linssi on vain linssi, 2-kerros linssissä on taas kaksi erillistä linssiä päällekkäin, tietenkin pieni väli siellä on.
Peililinssi on yleensä 1-kerros, eli sellanen vain. Ostat jostain Duel-Bikelta tai Mc-Scatterilta. Sun Scotit taitaa olla 80-series?

24.7.2007 21:13

H8 kirjoitti:Mistä peililinssilliset ajolasit edullisimmin? Ei oikeen viittis mitään 80 euroa pulittaa kun yhdet lasit kuitenkin jo on.


Käyt kahtoo jostai laskettelulaseja :P

25.7.2007 0:39

pöpö kirjoitti:
H8 kirjoitti:Mistä peililinssilliset ajolasit edullisimmin? Ei oikeen viittis mitään 80 euroa pulittaa kun yhdet lasit kuitenkin jo on.


Käyt kahtoo jostai laskettelulaseja :P
Kaikki laskettelulasit ei oo suunniteltu mopoiluun. Eli jos jokin kivi lentää siihen nii saattaa tulla läpi lasinsirujen lisäksi. Ku kaikki laskettelulasit ei oo jtn muovii ( tai mitä nois mp laseis nyt on..", nii saattaa joku kivi tulla läpi.

25.7.2007 10:03

Ihan perus kirkas visiiri kypärässä. Syytä ei ole erityisemmin, se on hyvä siitä ettei pimeällä tarvitse vaihtaa sitä nähdäkseen.

25.7.2007 14:49

Kertokaas joku mist espoost tai helsingistä sais tummennuskalvoa

3.8.2007 19:06

.
Viimeksi muokannut keitto2 päivämäärä 3.8.2007 20:35, muokattu yhteensä 1 kerran

3.8.2007 19:27

Temec kirjoitti:
pöpö kirjoitti:
H8 kirjoitti:Mistä peililinssilliset ajolasit edullisimmin? Ei oikeen viittis mitään 80 euroa pulittaa kun yhdet lasit kuitenkin jo on.


Käyt kahtoo jostai laskettelulaseja :P
Kaikki laskettelulasit ei oo suunniteltu mopoiluun. Eli jos jokin kivi lentää siihen nii saattaa tulla läpi lasinsirujen lisäksi. Ku kaikki laskettelulasit ei oo jtn muovii ( tai mitä nois mp laseis nyt on..", nii saattaa joku kivi tulla läpi.


Kyllä nekin on tehty kolhuja kestämään.. Jos nyt ei puhuta jostain 10e laseista?

3.8.2007 20:43

keitto2 kirjoitti:Mistä voin tilata smith piston 199 lasit? o.o

Kysyks tosissas? Koita nyt vähän itekkin ettii, googlesta löytyy helposti.
http://www.suitzaman.fi/catalog/product ... 810de7ceb6
Suitzamanilta nyt ainakin saa.

3.8.2007 21:01

pöpö kirjoitti:
Temec kirjoitti:
pöpö kirjoitti:
H8 kirjoitti:Mistä peililinssilliset ajolasit edullisimmin? Ei oikeen viittis mitään 80 euroa pulittaa kun yhdet lasit kuitenkin jo on.


Käyt kahtoo jostai laskettelulaseja :P
Kaikki laskettelulasit ei oo suunniteltu mopoiluun. Eli jos jokin kivi lentää siihen nii saattaa tulla läpi lasinsirujen lisäksi. Ku kaikki laskettelulasit ei oo jtn muovii ( tai mitä nois mp laseis nyt on..", nii saattaa joku kivi tulla läpi.


Kyllä nekin on tehty kolhuja kestämään.. Jos nyt ei puhuta jostain 10e laseista?


Mulla oli aikoinani scottin laskettelu lasit...no ei siinä mitään, olin pitänyt niitä pari kuukauta kun sitten se linssi suorastaan räjähti irti niistä laidoista...että kannattaa laittaa kunnon lasit. Ja eikös tuplalinssi estä jotenkin huuruuntumista?

4.8.2007 0:07

Temec kirjoitti:
pöpö kirjoitti:
H8 kirjoitti:Mistä peililinssilliset ajolasit edullisimmin? Ei oikeen viittis mitään 80 euroa pulittaa kun yhdet lasit kuitenkin jo on.


Käyt kahtoo jostai laskettelulaseja :P
Kaikki laskettelulasit ei oo suunniteltu mopoiluun. Eli jos jokin kivi lentää siihen nii saattaa tulla läpi lasinsirujen lisäksi. Ku kaikki laskettelulasit ei oo jtn muovii ( tai mitä nois mp laseis nyt on..", nii saattaa joku kivi tulla läpi.


Tuota en usko että kivestä menis hajalle. Mulla uvexin n.10¤ laskettelu lasit ja niihin ammuttu ihan vierestä airsoft aseella eikä menny mikskään...

4.8.2007 0:18

race-x kirjoitti:
pöpö kirjoitti:
Kyllä nekin on tehty kolhuja kestämään.. Jos nyt ei puhuta jostain 10e laseista?


Mulla oli aikoinani scottin laskettelu lasit...no ei siinä mitään, olin pitänyt niitä pari kuukauta kun sitten se linssi suorastaan räjähti irti niistä laidoista...että kannattaa laittaa kunnon lasit. Ja eikös tuplalinssi estä jotenkin huuruuntumista?

Kyllä nuo mun laskettelulasit ainakin on kestänyt :roll:
Ja toivottavasti kestääkin.

4.8.2007 0:29

Le kirjoitti:
race-x kirjoitti:
pöpö kirjoitti:
Kyllä nekin on tehty kolhuja kestämään.. Jos nyt ei puhuta jostain 10e laseista?


Mulla oli aikoinani scottin laskettelu lasit...no ei siinä mitään, olin pitänyt niitä pari kuukauta kun sitten se linssi suorastaan räjähti irti niistä laidoista...että kannattaa laittaa kunnon lasit. Ja eikös tuplalinssi estä jotenkin huuruuntumista?

Kyllä nuo mun laskettelulasit ainakin on kestänyt :roll:
Ja toivottavasti kestääkin.
Kyllä mula on ainakin noi Smithin laskettelulasit kestäny ihan hyvin. Ei ole edes naarmuja tullut juuri yhtään. Tosin tuommoset kyllä maksaa 120¤ että sekin saattaa vaikuttaa tohon asiaan :D