Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Millaista visiiriä/linssiä käytätte

Kirkasvisiiri/-linssi
716
34%
Savuvisiiri/-linssi
134
6%
Tummenettuvisiiri/-linssi
630
30%
Tummenettuvisiiri/-linssi
630
30%
 
Ääniä yhteensä : 2110

5.5.2008 18:20

Kirkkaalla visiirillä ajelen, mutta savuvisiiri tekisi mieli ostaa, jos rahaa saisi jostakin :) Pimeellä pitääki sen jälkeen ajella hiljaa, ku ei meinaa nähdä kirkkaallakaa visiirillä mitään pitkien valojen puuttuessa mopedista + lyhyet ei auta mitään :D

5.5.2008 18:21

mc-sport on kaupan nimi
http://www.mc-sport.fi/shop/product_catalog.php?c=298
siinä suora linnki laseihin, mutta noihin ei tule suoraa sitä peililinssiä se pitää tilata eriksee mut seki löytyy tuolt jostai sivulta.

13.6.2008 20:37

Nyt etsisin ajolaseja joiden alle mahtuisi normaalit silmälasit. Normaalilla meinaan kokoa ei mitkään valtavat eikä mitkään hirmu pienetkään. Laseihin olisi myös mukava olla saatavilla peililinssejä. Tuossa katselin Smith Intake Graphic Serien laseja. Koosta en tiedä, mutta helvetin hienot ja pelilinssejä saa punaisena mitä etsiskelisin. Eli jos joku tietää meneekö noiden alle silmälasit niin ilmoittakaa mulle vaan!

14.6.2008 15:46

Maikaiz kirjoitti:Nyt etsisin ajolaseja joiden alle mahtuisi normaalit silmälasit. Normaalilla meinaan kokoa ei mitkään valtavat eikä mitkään hirmu pienetkään. Laseihin olisi myös mukava olla saatavilla peililinssejä. Tuossa katselin Smith Intake Graphic Serien laseja. Koosta en tiedä, mutta helvetin hienot ja pelilinssejä saa punaisena mitä etsiskelisin. Eli jos joku tietää meneekö noiden alle silmälasit niin ilmoittakaa mulle vaan!
Noista smithin laseista en tiiä mut scotin 87 otg laseissa on joku silmälasirunko et lasit mahtuu hyvin sisälle, mut en kyllä tiiä saako noihin peililinssejä :|

16.6.2008 23:16

Millä hinnalla olette ostaneet scottin 83x lasit? ite pulitin näistä 49.50e ja nyt huomasin netistä että näitä myydään n.30e hintaan. tosin näissä mitkä ostin lukee "100% uv radiation protection" kun taas näissä joita netissä myydään ei mainita uv-suojasta. tilaamani krossipotta ei ole tullut vielä, joten onko kyseiset lasit hyvät ajettaessa? huurtuuko yms? :D

17.6.2008 10:16

Itellä peli lasit ja makso hurjat 40e :O

17.6.2008 11:06

Peilivisiiri. Hieno ja aurinko ei häikäse.

17.6.2008 12:39

T-Doggy kirjoitti:Peilivisiiri. Hieno ja aurinko ei häikäse.


Itse olen havainnut sellaisen vittumaisen asian peilivisiirissä, kun aurinko yhtäkkiä paistaa suoraan kohti niin näkyy vaan "valkosta".

18.6.2008 21:50

Mistähän ulkomailta sais esim. Oakleyn ajolaseja vähän suomen hintaa halvemmalla? Ja vaatimus olisi ettei tarvisi luottokorttia. Pari hyvää sivua löysin mutta molempiin tarvi luottokortin ja se tuottaa ongelmaa meidän perheessä. Olisin erittäin kiitollinen :)

1.8.2008 19:42

Ei taida saada Scott 83 laseihin minkäänlaisia peililinssejä?

1.8.2008 19:58

Mulla on kans kirkas visiiri. Mun mielestä se on paras, mutta mielipiteitähän on monia.

1.8.2008 22:34

Scott 80-sarjan laseihin löytyy kyllä peililinssejä, muistaakseni ainakin Mc-Scatterilta ja EMC:ltä.

2.8.2008 7:24

Mistä saisin "peililasit" tai miksä niitä kutsutaankaan tampereelta? Hinta ois max n.70e?

2.8.2008 10:23

JL- kirjoitti:Scott 80-sarjan laseihin löytyy kyllä peililinssejä, muistaakseni ainakin Mc-Scatterilta ja EMC:ltä.



Eivät ole peililinssejä ne. Sielä on sininen ym ja ne ovat vaan sinisen sävyisiä

2.8.2008 10:54

-Marko- kirjoitti:
JL- kirjoitti:Scott 80-sarjan laseihin löytyy kyllä peililinssejä, muistaakseni ainakin Mc-Scatterilta ja EMC:ltä.
Eivät ole peililinssejä ne. Sielä on sininen ym ja ne ovat vaan sinisen sävyisiä

Katsotaanpas nyt tarkkaan. Rullatkaa alaspäin sivua kunnes tulee varalinssit nenän eteen.

http://shop.emc24.fi/WebRoot/495016/sho ... pparent4=0

Scott-VARALINSSI, "80" - Peili Hopea <-------Mikä tuo on?

Scott-VARALINSSI, "80" - Peili Kulta <--------Entä tuo?