Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Ohitatko autoja jotka ajavat liikennesääntöjen mukaisesti

En ohita, turhaa lesoomista/moponi tehot eivät riitä
655
26%
Silloin tällöin/jos auto ajaa "alinopeutta"
1348
54%
Aina kun mahdollista tuppi nurin ja ohi
473
19%
 
Ääniä yhteensä : 2476

Re: Ohittaminen

3.5.2011 22:16

Tänään menin kakspäällä kouluun 8) Rieju ja skootteri jäi 8)

Re: Ohittaminen

4.5.2011 17:16

Jammu95 kirjoitti:Ite ohitin tänää traktorin ja vakio mopoi. :D

Ylypiä :lol: :D

Re: Ohittaminen

6.5.2011 9:05

Normaalisti en kauheesti jaksa ohitella, mutta eilen tuli ohitettua jopa kolmesti. Kouluun mentäessä yks hidastelija auto ja koulusta tultaessa toine samanlaine. Sitte illalla yks kaivuri tuli ohitettua :lol:

Re: Ohittaminen

6.5.2011 16:10

Tänään tuli ohitettuu mopo, bussi ja sit se oli perseestä ku ajoin ihan täysii ni reksi tulee peräs. :nolo:

Re: Ohittaminen

6.5.2011 16:16

Ootte te kovia poikia ohittelee :D. Piristätte varmaa autoilijoitten päivää ku vingutatte menemää ohi :D.

Re: Ohittaminen

6.5.2011 16:17

Ite en kyl ohittele autoi ku ne kulkee kovempaa.

Re: Ohittaminen

6.5.2011 17:29

Jammu95 kirjoitti:Ite en kyl ohittele autoi ku ne kulkee kovempaa.

Bussi on auto.

Re: Ohittaminen

6.5.2011 17:44

Niin mutta se pysähtyi ja sen takia ajoin ohi.

Re: Ohittaminen

6.5.2011 19:06

Onhan sekin ohittamista...

Jos näin ne ohittelut laskettais niin ohitinpa eilen kaks bussia samalla kertaa. Parhaimmillaan kolme. Vähänkö oon kova m0p0b0mber!

Re: Ohittaminen

6.5.2011 19:14

Joo hatun noston arvone suoritus! :D

Re: Ohittaminen

6.5.2011 19:53

No jos kovista jätkistä puhutaan niin itse mopoaikana vakio roksilla ohitin fuden, jossa 2 päällä pojat ajoivat :seko: No käännyin seuraavasta risteyksestä autotielle ja kyseiset juipit meinasivat tulla perseestä sisään, mutta saivat koukattua juuri minun ohitse. Oli pojilla keskisormet pystyssä kun siinä sitten menivät alikulkusillan alitse ja minä siitä päältä. Itse hihittelin siinä :lol: Oih, mopoajat ..

Re: Ohittaminen

6.5.2011 22:22

Onha nuita autoja tullu jonku verra ohitettua, en tosin millää suoralla edes koitakkaa, tiiä vaik kiilaa saatana. :lol: Tosiaan sillon tällön jos ne jää kuppaamaan niihi töyssyihin/tai on liikenneruuhka 8aamuna ja itellä on kiire koululle nii tulee ajettua sitä tien oikeaa reunaa ku ne jättää semmosen kivan 1½metirn välin siihe. :)

Re: Ohittaminen

8.5.2011 0:21

Jooh tässä pari päivää sitten tapahtu moinen että joku papparainen kiilas oikeelta meikäläisen eteen ja nyt siis tarkoitan pihatietä eli ajo-oikeus oli mulla, mutta sieltä se saatana tuli ja ajo siinä 40 alueella 20 ja ajoin ihan perässä kiinni ja sitten alko vituttaan ja ohi pyrin, mutta ei perkele menny. :D Mopeti kulkee 90 jos muna asennossa vinguttaa menemään, mutta sehän saatana rupes kaasuttaan ihan tosissaa. Olin just päässy vierelle ja huomasin että siinä pysytään ja pian olinkin auton takana. Siis ei helvetti että pisti vituttaan. Kiparille olin menossa ja siinä vieressä ollessani sinne sitten käännyin, että ei sen enempää täytyny sen mukana ajella.

Ens kerralla kyllä jos sama tulee niin lataan ensin kunnon vauhdit ja sitten vaihdan kaistaa, enkä lähe suoraan siitä 20 vauhista kiihyttämään. :)

Re: Ohittaminen

8.5.2011 13:59

Enskerralla ohitat ja jäät itse hidastelemaan eteen, etkä päästä ohi. :D

Re: Ohittaminen

8.5.2011 18:57

Siis sitähän mä nimenomaan hainkin, jos vaan olisin ohi päässyt. Ja jos sattumoisin en seuraavalla kerralla pääse ohi niin ainahan siinä vieressä voi ajaa niin rupee kaasujalka papallakin painamaan. :)