Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Ohitatko autoja jotka ajavat liikennesääntöjen mukaisesti

En ohita, turhaa lesoomista/moponi tehot eivät riitä
655
26%
Silloin tällöin/jos auto ajaa "alinopeutta"
1348
54%
Aina kun mahdollista tuppi nurin ja ohi
473
19%
 
Ääniä yhteensä : 2476

29.7.2010 14:40

En ymmärrä miks amiksilla on pakonomainen tarve päästä aina mopoista ohi :D

29.7.2010 15:19

powerlussa kirjoitti:En ymmärrä miks amiksilla on pakonomainen tarve päästä aina mopoista ohi :D

Ei mulla ainakaan oo mikään pakko päästä ohi :D

29.7.2010 15:25

powerlussa kirjoitti:En ymmärrä miks amiksilla on pakonomainen tarve päästä aina mopoista ohi :D

Suurin osa mopoista pitää vitun karseata ääntä, siksi. Ei kukaan jaksa kuunnella sitä räpätystä.

29.7.2010 16:15

Hillopäällikkö kirjoitti:
powerlussa kirjoitti:En ymmärrä miks amiksilla on pakonomainen tarve päästä aina mopoista ohi :D

Suurin osa mopoista pitää vitun karseata ääntä, siksi. Ei kukaan jaksa kuunnella sitä räpätystä.

Huomattu. Mun ohi ei mee yleensä kukaan. Johtuu siitä koska nelari joka pitää hiljasta ääntä ja ei haise paskalta.

29.7.2010 17:01

ConneX kirjoitti: Mun ohi ei mee yleensä kukaan. Johtuu siitä koska nelari joka pitää hiljasta ääntä ja ei haise paskalta.

riippuu kovasti keltä kysytään, mua ei 2tahdin "haju" haittaa ollenkaan

29.7.2010 17:02

Tai sitten niitten pitää näyttää kui vitusti heppoja niitten paskoista irtoo =D

29.7.2010 18:50

riippuu kovasti keltä kysytään, mua ei 2tahdin "haju" haittaa ollenkaan
Ei se minuakaan, mutta tiedätkö miten hankala sitä hajua on oikeasti saada pois sieltä autosta? Auto haisee siltä mopolta vielä 100km sen jälkeen kun se on kääntynyt pois edestä tai ohitettu.

29.7.2010 20:15

Slerpa_ kirjoitti:
riippuu kovasti keltä kysytään, mua ei 2tahdin "haju" haittaa ollenkaan
Ei se minuakaan, mutta tiedätkö miten hankala sitä hajua on oikeasti saada pois sieltä autosta? Auto haisee siltä mopolta vielä 100km sen jälkeen kun se on kääntynyt pois edestä tai ohitettu.

jos haju 100km kestää niin olis varmaan syytä tehdä autolle jotain? :eek:

29.7.2010 20:41

No nyt oli ehkä hieman liioittelua ilmassa. Mutta totuus on kyllä se että 2t:n ominaistuoksu ei välttämättä miellytä kaikkia. Itsekään en oikein lämpene sille.

29.7.2010 21:53

HeGee` kirjoitti:
Slerpa_ kirjoitti:
riippuu kovasti keltä kysytään, mua ei 2tahdin "haju" haittaa ollenkaan
Ei se minuakaan, mutta tiedätkö miten hankala sitä hajua on oikeasti saada pois sieltä autosta? Auto haisee siltä mopolta vielä 100km sen jälkeen kun se on kääntynyt pois edestä tai ohitettu.

jos haju 100km kestää niin olis varmaan syytä tehdä autolle jotain? :eek:

No ehkä, mutta ei se sieltä ihan heti lähde. Varsinkaan talvella kun on kaikki luukut kiinni. Kesällä se lähteekin kun on ikkunat ja kattoluukut tms auki.
Itsekään en oikein lämpene sille.
Omasta mielestä hyvä haju jos se on siinä mopossa, warressa tai jossain moottoripyörässä, mutta minkään normaalissa autossa ei semmosta hajua jaksa haistella.

31.7.2010 0:35

ajelin jtn 80 km/h ja rajoitus oli 60. Sit kohta rönttä kuski painaa vierelle ja alkaa kiilaan koko ajan ojaan päi. jarrutin sitte et pääsis ohi mut sit se alko painaan jarruja :paha: . pysäytin sit vauhin iha 0 sit kohta aukee ikkuna ja keskari pystös lähtee kaahaamaan :s . ei vittu että alko ottaa päähä tollane käytös.

31.7.2010 0:46

toi on kyl vittumaista kun auto kiilaa :( . Mut ittee ei kyl haittaa toi 2t vaatteis yms oman 2t haju mut sitku ajaa toisen 2t peräs nii kyl tekee mieli ohi painaa.

31.7.2010 0:49

Eipä sinunkaan tarttisi niin törkeästi kaahata. Uskon että monia muita ottaa se päähän kun kaahataan sillä mopolla miten sattuu. Autolla nyt oli hieman väärä tapa kertoa se että sitä ärsyttää se kaahaaminen.

Toisilla ihmisillä on sekin että vihaavat mopoa niin paljon, esimerkkinä vaikka liikunnan opettajani liikunta tunnilla kun täysillä ajettiin mopo sitä mettätietä pisin sinne suunnistus paikkaan (ehkä jotain 60 parhaimmillaan uskalsi siinä ajaa) alkoi valittamaan että siinä tiellä on 20 nopeusrajotus ja että ei mopoilijat osaa ajaa ja muuta tämmästä. Samana päivänä kun minulta jäi takki sinne suunnistuspaikalle, ja se autolla käytiin hakemassa, ajoi liikunnanopettaja edessä 80km/h suunnistuspaikalle puhelimeen puhuen. Siinä yksi hyvä esimerkki siitä, että sitä opettajaa ei vähempää voinut ne rajoitukset kiinnostaa, mutta inhosi mopoja niin paljon että niille sitten kävi valittamassa...

2.8.2010 11:03

Eilen tuli taas VOLVO-tapaus. Ajelin ehkä 52-55/60 alueella, volvo tulee ihan perseeseen kiinni, ajaa varmaan 80/60, tööttää mun takana, vaikka olisi mahtunut siitä ilman tööttäämistäkin, meni siit sit ohi ja kiihdytti viel lisää et meni varmaan parhaimillaan 90/60.

2.8.2010 11:17

skootteri tyttöjä tulee aika paljo ohiteltua :D se on myös aika mukavaa jos ite ajaa ~60 pitkään ylämäkeen ja rekka tulee takana ja lähtee ohittamaan siinä ja senki vauhtii hyytyy siihen reiluun kuuteenkymppiin, rekka menee matelemalla ohi ja muita autoja tulee siinä vastaan.. ei siinä muuta vaihtoehtoo oo ku hiljentää ja ajaa hiekoille :x ei sitte vois millää oottaa sitä ylämäkee ja sit lähtee ohi?