Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Ohitatko autoja jotka ajavat liikennesääntöjen mukaisesti

En ohita, turhaa lesoomista/moponi tehot eivät riitä
655
26%
Silloin tällöin/jos auto ajaa "alinopeutta"
1348
54%
Aina kun mahdollista tuppi nurin ja ohi
473
19%
 
Ääniä yhteensä : 2476

18.2.2010 16:27

Yleensä ajelen kiltisti, mutta jos joku amis tulee ohi tai muu mopo nii kyl sii tilantees ainaki yritän mennä ohi

20.2.2010 15:27

Kyllä amiksia vituttaa siinävaiheessa kun mopolla mennään niitten amis corollista ohi ;)

20.2.2010 17:20

Haha, tää on nii hauska topik. Ei teidän mopot taida corolloille hirveesti pärjäillä.

asad kirjoitti:Yleensä ajelen kiltisti, mutta jos joku amis tulee ohi tai muu mopo nii kyl sii tilantees ainaki yritän mennä ohi
Toivottavasti joskus tajuat, mitä järkeä tuossa EI ole.

20.2.2010 17:40

Eine corollat kovin tykkejä ole.. varsinki 12tappiset. 16tappinen ruutta on jo eria asia.

Ite en mopolla pahemmin ohitellut kun siinä mitään järkee ei ole. yhen kerran menin jostain linja autosta derbillä ohi. Sillon derpissä oli turbokittiä sun muuta mukavaa. kyllä linja autokuski kahto ja kauan.

20.2.2010 18:16

Yleensä ihan kiltisti mennään mutta jos edellä oleva auto/mopo ajaa huomattavaa alinopeutta ajan ohi.Talvella en uskalla oikein ohitella kun on niin liukasta.

23.2.2010 11:10

Kyl se on monesti auto jääny kahtelemaan, kun mennään ohi :lol: Kyl siihen jotenkin jää koukkuun siihen ohittelimiseen :D

26.2.2010 2:09

Sudee kirjoitti:Kyl se on monesti auto jääny kahtelemaan, kun mennään ohi :lol: Kyl siihen jotenkin jää koukkuun siihen ohittelimiseen :D
Jääny kattomaan korkeintaan että mikä vitun idiootti tossa vierellä ajaa, pitäsköhän se päästää ohi...

26.2.2010 2:14

Mä lyön vetoa että ykskään viimesen 10 sivun leijujan moposta ei pärjää ees 1,4l dieselille. Mut kylhä sitä pitää egota ku mopossa on hurrrja tehari kii :)

26.2.2010 9:28

En tajua miks kaikkien pitää tänne tulla pätemään ja olemaan niinku "malli" mopoilijoita jotka ajaa aina rajoitusten mukaan, käyttää vilkkua kun kääntyy ja ajaa melkein ojassa.... Turha tänne on tulla itkemään noista ohittajista antaa niitten vaan ohitella jos kiinnostaa, eikä tän topikin ideana varmastikkaa ollut se että pitää tulla antaan oma mielipide siitä kuinka tyhmä joku/jotku ovat? :roll: No beans
Itte en oikeastaan ohittele mitä nyt joskus jos ajelee kavereitte kans niin niitä on mukava välillä kiusata, mut eipä autoja tuu ohiteltua...

26.2.2010 10:35

Noc kirjoitti:
Sudee kirjoitti:Kyl se on monesti auto jääny kahtelemaan, kun mennään ohi :lol: Kyl siihen jotenkin jää koukkuun siihen ohittelimiseen :D
Jääny kattomaan korkeintaan että mikä vitun idiootti tossa vierellä ajaa, pitäsköhän se päästää ohi...

Ja mä ajan sillon vaan ohi jos esim: jos 40:in alueella 30:ii, mut en oikein hirveesti muuten ohittele paitsi kavereiden kanssa... Ja ihan vaan nyt Nocillekin tiedoksi, että mä ajan vaan sillon ohi, kun tidän pääseväni enkä jää siihen vierelle kyttämään ja oottamaan, että antaaks se auto tietö vai ei... 8)

26.2.2010 13:08

Yleensä en ohittele, mutta tosiaan jos edessä ajaa joku selvää alinopeutta niin silloin saatan ohittaa.

Mutta pari vuotta sitten ku olin just kortin saanu ja oli teharia yms. ja kauhee näyttämisen halu, niin edessä ajoi semmonen vanha pappa 1.4 munakadetillaan jotain 60km/h, ajattelin siinä sit, että kylhän tosta nyt ohi mennään.

Mutta eipä mentykään, pääsin siihen vierelle, mutta sit alko pappa kiihyttämään sen verran, että ajoi samaa vauhtia ku minä kaasu pohjassa ja se vaan naureskeli siel kadetissaan, eli oli pakko jättäytyä sen taakse kun suora loppu.

Oli sen verran nöyryyttävä kokemus et ei oo tarvinnu sen jälkee yrittää ohittaa pelkän näyttämisen takia. :lol:

26.2.2010 14:25

weicco kirjoitti:Yleensä en ohittele, mutta tosiaan jos edessä ajaa joku selvää alinopeutta niin silloin saatan ohittaa.

Mutta pari vuotta sitten ku olin just kortin saanu ja oli teharia yms. ja kauhee näyttämisen halu, niin edessä ajoi semmonen vanha pappa 1.4 munakadetillaan jotain 60km/h, ajattelin siinä sit, että kylhän tosta nyt ohi mennään.

Mutta eipä mentykään, pääsin siihen vierelle, mutta sit alko pappa kiihyttämään sen verran, että ajoi samaa vauhtia ku minä kaasu pohjassa ja se vaan naureskeli siel kadetissaan, eli oli pakko jättäytyä sen taakse kun suora loppu.

Oli sen verran nöyryyttävä kokemus et ei oo tarvinnu sen jälkee yrittää ohittaa pelkän näyttämisen takia. :lol:

True bomber olis vaa lyöny kiinni 110cc:n ja muut virit kiinni ja vetäny ohi ja näyttäny keskaria :roll:

26.2.2010 19:42

DriveFast kirjoitti:
buubaa kirjoitti:Kyllä ne viime kesänä tuntu jäävän kiihdytyksessä, tietenkin se reaktioaikakin pitää ottaa huomioon kun yleensä ollaan jo rinnalla kun autoilija tajuaa painaa kaasua.. Ja vähä pidemmillä väleillä pysy 02 toyota hiace takana 80kmh asti, sitten tuli ohi.. Hiacessa oli kuskina kaverina ja lyötiin vetoo femmasta ettei pääse ohi ennenkö on mulla huiput joten ihan tosissaan otti..


Se amiscorolla nyt hiukan eroaa tuosta hiacesta :D


Itseasiassa ei se 1.4 vanha corolla oo paljoo sen tykimpi kun uus hiace ;)

26.2.2010 22:16

Itseasiassa on paljonki...

26.2.2010 22:40

uus diisseli hiace o-100km/h 18,6 sekunttii ja huiput 152. ei se 20 vuotta vanha 1,4 bensa ny nii tehokas oo :roll: