Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Ohitatko autoja jotka ajavat liikennesääntöjen mukaisesti

En ohita, turhaa lesoomista/moponi tehot eivät riitä
655
26%
Silloin tällöin/jos auto ajaa "alinopeutta"
1348
54%
Aina kun mahdollista tuppi nurin ja ohi
473
19%
 
Ääniä yhteensä : 2476

19.4.2007 16:29

Ittellä ei oo mitää ohituspakkoa ellei eessä aja traktori tjsp tai jos edessä ajava auto ajaa huomattavaa alinopeutta. Moottoripyörii tai piikkei en lähe ohittaa oli tilanne melkei mikä hyvänsä :D

19.4.2007 16:32

Joku minibomber lähti ohittamaan mua tossa tehariterpillä viimeviikonloppuna, olihan se mukava kisutella siihen kaheksaankymppiin asti pintakaasulla siinä vierellä :D

19.4.2007 16:38

Peltsii| kirjoitti:Joku minibomber lähti ohittamaan mua tossa tehariterpillä viimeviikonloppuna, olihan se mukava kisutella siihen kaheksaankymppiin asti pintakaasulla siinä vierellä :D

Kohta joku menee viivat topicciin selittää millee 125cc aprilia jäi :D

19.4.2007 16:48

Pasi^ kirjoitti:
Peltsii| kirjoitti:Joku minibomber lähti ohittamaan mua tossa tehariterpillä viimeviikonloppuna, olihan se mukava kisutella siihen kaheksaankymppiin asti pintakaasulla siinä vierellä :D

Kohta joku menee viivat topicciin selittää millee 125cc aprilia jäi :D


kyllä senkin topikin taso on laskussa

23.2.2008 23:29

Joskus tulee pakkomielle ohittaa joku. Kerran seurasin erästä linja-autoa jotain 6kilsaa ja sit pääsin ohi. Ei ollu pysäkkei mihin se ois pysähtyny. Ei usein viitti lähteä ohittaa mopon tehoilla,kun se matkaa venähtää todella pitkäks.
Kerran ohitin auton mutkassa, mitä ei sais koskaan tehä. :(

23.2.2008 23:55

Ei mun ritsalla pääse edes rammasta mummosta ohi.
Syynä autoilijoiden ja muiden tienkäyttäjien kyrpiintymisee on se kun joku veikeä mopoveikko vinguttaa mopolla ohi kun TK huutaen.
Tai kun ohitetaan 70km/h kulkevalla pelillä 69km/h liikkuva auto.

23.2.2008 23:59

Turhaa hommaa ohittamine. Jos alkaa vituttaan tosi paljon, tai jos joku ajaa ihan onnetonta vauhtia, niin saatan lähtee ohi. Mutta en yleensä lähe.

24.2.2008 0:01

Autoiliat ei sitten kestä sitä et mopo ajaa niiden edellä.

24.2.2008 0:07

Kaasukahva kirjoitti:Syynä autoilijoiden ja muiden tienkäyttäjien kyrpiintymisee on se kun joku veikeä mopoveikko vinguttaa mopolla ohi kun TK huutaen.

Reps :D

No ite en ohittele yleensä, tietää kuitenkin että kohta on ite ohitettavana. Joskus kyl lähtee ohittamaan kun joku mummo/pappa ajaa jotain 20-30kmh 40 tai 50 alueella..

24.2.2008 0:14

En ohittele autoja ellei ne aja huomattavaa alinopeutta eli vaikka 30@40 tai ellei se oo traktori. :D

24.2.2008 0:49

Ei vakio mopolla ketään ohitella. :D
Jos ohitettava kohde ajelee 40km/h nii kyl siin aika kauan saa vieressä päristellä ennen kun ohi pääsee ja se nyt ei oo mtn kovin turvallista.

24.2.2008 1:14

Vastasin Aina kun mahdollista tuppi nurin ja ohi

24.2.2008 1:29

joku saattaa sanoa mua ny hulluks mut kesällä menin autokoulun pirssistä 60 alueella eelle parisataa metriä enne tasoristeystä (missä tosin menee juna HYVIN harvoin ja sillonki jotai 20kmt). tuli heti ku näin valkosen kolmion vähä semmone olo et ton eelle pitää päästä jos tulee sakot nii tulkoot kyllä se on tän väärti :D

24.2.2008 1:43

Tuli harrastettua kun oli kivaa kun mopolla pääsi auton ohi. Enää moinen ei enää kiinnosta kun kuutiomäärät nousee.

24.2.2008 2:12

vilsua kirjoitti:Tuli harrastettua kun oli kivaa kun mopolla pääsi auton ohi. Enää moinen ei enää kiinnosta kun kuutiomäärät nousee.
Egoa lisää tulevalla kevytmoottoripyörälläsi! vpenis +10cm!