Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Ohitatko autoja jotka ajavat liikennesääntöjen mukaisesti

En ohita, turhaa lesoomista/moponi tehot eivät riitä
655
26%
Silloin tällöin/jos auto ajaa "alinopeutta"
1348
54%
Aina kun mahdollista tuppi nurin ja ohi
473
19%
 
Ääniä yhteensä : 2476

5.5.2009 13:23

Kime_94 kirjoitti:Mmh..
Mikähän järki siinä on että menee 65km/h ajavasta ajoneuvosta ohitse, 60km/h nopeusrajoitusalueella? 8o
Mun mielestä tuosta puuttuu järki kokonaan. Olipa harmi ettei ollut poliiseja pusikossa tutkaamassa, ohituhetkellä tällä hurjastelevalla tinapurkilla oli vauhtia n. 80km/h.


Mmh..

Mikähän järki siinä on kerätä kauheeta jonoa perään, kun tämä liikenteen pyhin ajoneuvo eli mopo kiihdyttää 2min siihen 60km/h.

Voi kuinka hauskaa onkaan alentaa mopopoikien itsetuntoa ohittamalla niitä silloin, kun ajetaan täyziä eli 60km/h. Oli pakko :D.

5.5.2009 14:18

_skyteam_ kirjoitti:Voi kuinka hauskaa onkaan alentaa mopopoikien itsetuntoa ohittamalla niitä silloin, kun ajetaan täyziä eli 60km/h. Oli pakko :D.


Itse en ainakaan tunne itseäni mitenkään "alemmaksi", kun joku ajaa kevarilla ohi. Itse asiassa se on hienon näköistä, kun joku tulee übertuning kotkalla ohi.

Paljos zuidaaja sulla oli vauhtia, ku lähit sen DRD-pojan perää 40km/h alueella? 120km/h? :lol:

5.5.2009 14:21

V1sdeus kirjoitti:
Itse en ainakaan tunne itseäni mitenkään "alemmaksi", kun joku ajaa kevarilla ohi. Itse asiassa se on hienon näköistä, kun joku tulee übertuning kotkalla ohi.

Se muuten on hauska tunne ku joku vetää yyber tuning piikillä ohi. :D

5.5.2009 16:20

Todennäkösesti tämäkin tapahtui jossain korvessa maantiellä, joten en yhtään ihmettele, että sitä autoa ei kiinnostanut siellä ajaa sitä 60km/h.. :roll: ^^

E: Joku roti nyt noitten lainausten kanssa..

6.5.2009 15:01

Kime_94 kirjoitti:
kas1 kirjoitti:Todennäkösesti tämäkin tapahtui jossain korvessa maantiellä, joten en yhtään ihmettele, että sitä autoa ei kiinnostanut siellä ajaa sitä 60km/h.. :roll: ^^

E: Joku roti nyt noitten lainausten kanssa..
Mjuu, tuossa oli ihan turhaan se 60km/h rajoitus. Mutta sulkuviivalla ohite, se siinä kaikista nerokkainta onkin. Parin sadan metrin päässä taas olisi ollut parempi ohituspaikka.
No mitäköhän välii sil nyt sillee on? jos tosiaan jossai perämettän hiljasella tiellä ajoit ni ei siel oo kukaa vahtimassa et ohittiks auto sut sulkuviivalla vai ei :roll:

6.5.2009 16:00

Tänään yksi luokkalainen veti järkevät. Ajeli vakiokyykyllä, auto meni sitten ohi. Luokkalainen oli kuulemma ärsyytynyt siitä ja ajanut lähellä autoa. Liikenneympyrä lähellä, auto jarruttaa. Oli jäänyt semmoiset 10cm ettei ollut osunut tähän autoon.

6.5.2009 16:16

Ite ainakin ohitan aina ku siihe o mahollisuus..

6.5.2009 16:42

buubaa kirjoitti:Ite ainakin ohitan aina ku siihe o mahollisuus..


TäyzZii!!!???

6.5.2009 21:10

Tepitin kirjoitti:Tänään yksi luokkalainen veti järkevät. Ajeli vakiokyykyllä, auto meni sitten ohi. Luokkalainen oli kuulemma ärsyytynyt siitä ja ajanut lähellä autoa. Liikenneympyrä lähellä, auto jarruttaa. Oli jäänyt semmoiset 10cm ettei ollut osunut tähän autoon.

Voi kauheeta :eek: Mites se nyt tolleen :roll: Yleensä nää mopo pojat vetelee 5cm päässä edellä ajavasta kun on kerran sillä viri derbillä kerrankin saatu joku kiinni :lol:

7.5.2009 15:13

jormaesko kirjoitti:
buubaa kirjoitti:Ite ainakin ohitan aina ku siihe o mahollisuus..


TäyzZii!!!???


Joo.. En siis ohita ikinä kun tolla luuskalla siihe oo ikinä mahollisuutta :lol:

7.5.2009 16:14

Tepitin kirjoitti:Tänään yksi luokkalainen veti järkevät. Ajeli vakiokyykyllä, auto meni sitten ohi. Luokkalainen oli kuulemma ärsyytynyt siitä ja ajanut lähellä autoa. Liikenneympyrä lähellä, auto jarruttaa. Oli jäänyt semmoiset 10cm ettei ollut osunut tähän autoon.

Kumpi, TZR vai GPR?

7.5.2009 21:33

jakezi kirjoitti:
Tepitin kirjoitti:Tänään yksi luokkalainen veti järkevät. Ajeli vakiokyykyllä, auto meni sitten ohi. Luokkalainen oli kuulemma ärsyytynyt siitä ja ajanut lähellä autoa. Liikenneympyrä lähellä, auto jarruttaa. Oli jäänyt semmoiset 10cm ettei ollut osunut tähän autoon.

Kumpi, TZR vai GPR?

TZR.

9.5.2009 21:56

Kylhän sitä tuli joskus kauniina syksy päivänä ohitettua auto mankilla jossa suora putki. Huiput 35 <3

20.5.2009 22:45

Tuli tuossa joskus tehtyy sellane jippo et ohitin vakio roxilla.

Ajoin mopoauton takana n. 40kmh. olin aikeissa jo silloin ohittaa, koska vauhti oli selvästi liian hidasta.
Sitten tuli risteys kolmio ja pysähdyttiin. Pian lähdettiin liikkeelle ja ohitin tämän 20m myöhemmin, kun vauhti sillä oli jotain 30kmh kiihtyvät niin hemmeti hitaasti.
vaude kuinka leija fiilis oli, kun ohitin "auto" jossa on 10x enempi kuutioit mitä mun mopossa.

20.5.2009 22:56

HeppaFani96 kirjoitti:Tuli tuossa joskus tehtyy sellane jippo et ohitin vakio roxilla.

Ajoin mopoauton takana n. 40kmh. olin aikeissa jo silloin ohittaa, koska vauhti oli selvästi liian hidasta.
Sitten tuli risteys kolmio ja pysähdyttiin. Pian lähdettiin liikkeelle ja ohitin tämän 20m myöhemmin, kun vauhti sillä oli jotain 30kmh kiihtyvät niin hemmeti hitaasti.
vaude kuinka leija fiilis oli, kun ohitin "auto" jossa on 10x enempi kuutioit mitä mun mopossa.

Ei millään pahalla, mutta mopoautoissa saa olla enintään 50cc ja tehoo joku 3 vai 4kw eli en hirveesti leijuis sillä :D