Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Ohitatko autoja jotka ajavat liikennesääntöjen mukaisesti

En ohita, turhaa lesoomista/moponi tehot eivät riitä
655
26%
Silloin tällöin/jos auto ajaa "alinopeutta"
1348
54%
Aina kun mahdollista tuppi nurin ja ohi
473
19%
 
Ääniä yhteensä : 2476

4.8.2008 22:14

Se on hauskaa kun vieres menee 600cc mopo nii sitä lähtee jossain neljänkympin alueella lähteä ohittamaan :lol: Yleensä ne kyllä menee sen jälkeen ohi si :(

4.8.2008 22:23

93syntyny93 kirjoitti:Se on hauskaa kun vieres menee 600cc mopo nii sitä lähtee jossain neljänkympin alueella lähteä ohittamaan :lol: Yleensä ne kyllä menee sen jälkeen ohi si :(

Juu yleensä nuo isompien pyörän kuskit tuppaa näyttämään vähän tehoja kun näkee mopopojan joko takana tai vastaantulevana. Niistä ei ees kehtaa lähtee ohi ku tietää, että yleensä ne tulee paljon lujempaa ohi. : D

5.8.2008 0:06

pag kirjoitti:
93syntyny93 kirjoitti:Se on hauskaa kun vieres menee 600cc mopo nii sitä lähtee jossain neljänkympin alueella lähteä ohittamaan :lol: Yleensä ne kyllä menee sen jälkeen ohi si :(

Juu yleensä nuo isompien pyörän kuskit tuppaa näyttämään vähän tehoja kun näkee mopopojan joko takana tai vastaantulevana. Niistä ei ees kehtaa lähtee ohi ku tietää, että yleensä ne tulee paljon lujempaa ohi. : D

Mä aina yritän hirveessä muna-asennossa joka paikas niistä ohi jos ei oo muuta liikennettä :D

5.8.2008 0:21

Mä en kehtaa ohitella muita mopoja :D Hyvässä lykyssä ne tulee kuitenkin myöhemmin ohi suurieleisesti ja mä jään nieleen pölyä.
Eri asia sitten, jos on kyseessä jonkun kaverin skootteri. Niistä mä pääsen aina ohi, eikä oo pelkoo, että ne viuhtois ohi.

että näin

5.8.2008 4:02

Tulipa lähettyä 50 alueella ohittaan jotain vanhaa mazdaa. no mopohan kulkee 60km/h ja hyvin päästiin rinnalle. mutta kuski (noin 18v misu) painoi vähän kaasua ja ajettiin siinä sitte rinnakkain 2.5km ja kyytissä oleva kaveri yritti vissiin jotaki sille muijalle puhuakki, ku oli ikkuna auki ja niin edes päin, mutta sitten vastaan tuli sotilaspoliisit niin piti hiljentää nöyrästi, koko kisominenhan oli siis iha läppä, naurettiin koko ohitusaika:D

6.8.2008 10:13

pag kirjoitti:Juu yleensä nuo isompien pyörän kuskit tuppaa näyttämään vähän tehoja kun näkee mopopojan joko takana tai vastaantulevana. Niistä ei ees kehtaa lähtee ohi ku tietää, että yleensä ne tulee paljon lujempaa ohi. : D


En tiiä kummosta kuskia sielläpäin liikkuu, mut itse ei kiinnosta tippaakaan egota jollekin mopopojalle, jos vastaan tulee.. Eipä minua haittaa vaikka joku mopolla ohi menisikin, saapahan sit edes jtn tyydytystä mopostaan ennenku palautetaan maanpinnalle ;)
Yleensä vaan, ko mopopoika lähtee ohi, ni se on tehtävä mahdollisimman hullulla tavalla.. Kuten olen täällä jo kertonutkin.. Yks mopopoju lähti risteyksessä ohitse, ko olin kääntymässä vasemmalle ja samalla vielä keulien(tai yritti ainaki)..

6.8.2008 11:05

Mä aineki nykyää ohittelen autoi ja kaikkee :D Yhessäki alamäessä "kisalähtö" ja sit mäki kytkimel vaa :) Muutama auto ohitettua tulee siinäki.. Ja kaikki mopot ohivaa, etenki jos ne vetää tien sivus 30km/h.

6.8.2008 11:24

Ranpo kirjoitti:Mä aineki nykyää ohittelen autoi ja kaikkee :D Yhessäki alamäessä "kisalähtö" ja sit mäki kytkimel vaa :) Muutama auto ohitettua tulee siinäki.. Ja kaikki mopot ohivaa, etenki jos ne vetää tien sivus 30km/h.

Hullu mies!

6.8.2008 12:17

vankilaa tollaset hurjastelijat

6.8.2008 13:48

DriveFast kirjoitti:
pag kirjoitti:Juu yleensä nuo isompien pyörän kuskit tuppaa näyttämään vähän tehoja kun näkee mopopojan joko takana tai vastaantulevana. Niistä ei ees kehtaa lähtee ohi ku tietää, että yleensä ne tulee paljon lujempaa ohi. : D


En tiiä kummosta kuskia sielläpäin liikkuu, mut itse ei kiinnosta tippaakaan egota jollekin mopopojalle, jos vastaan tulee.. Eipä minua haittaa vaikka joku mopolla ohi menisikin, saapahan sit edes jtn tyydytystä mopostaan ennenku palautetaan maanpinnalle ;)
Yleensä vaan, ko mopopoika lähtee ohi, ni se on tehtävä mahdollisimman hullulla tavalla.. Kuten olen täällä jo kertonutkin.. Yks mopopoju lähti risteyksessä ohitse, ko olin kääntymässä vasemmalle ja samalla vielä keulien(tai yritti ainaki)..

Itse "ohitan" yleensä vain yhdellä suoralla, jos ei ole autoja tulossa vastaan eikä takana ole ketään, joka voisi yrittää samaa aikaa lähteä ohitukseen.. Tiedän, että moni mopoilija antaa huonoa mainetta meille 93 syntyneille, mutta minä yritän parantaa sen :D

7.8.2008 18:46

Et saa parannettua mainetta ainakaan tolla nimimerkillä. Anteeksi tämä mutta oli pakko sanoa.

7.8.2008 18:53

Noh kyllähän noi vanhusten autot tuppaa jäämään jalkoihin, varsinkin kun koulumatkalla/kun meen kaupungiin joudun menee n. 500m tollasta 30 km/h rajotusaluetta jota mä en kyl kauheesti noudata. :s

Siinä tulee aika usein mentyä autoista ohi mut muuten en kyllä kauheesti ohittele ellei mene selkeesti alinopeutta.

7.8.2008 19:12

93syntyny93 kirjoitti:Itse "ohitan" yleensä vain yhdellä suoralla, jos ei ole autoja tulossa vastaan eikä takana ole ketään, joka voisi yrittää samaa aikaa lähteä ohitukseen.. Tiedän, että moni mopoilija antaa huonoa mainetta meille 93 syntyneille, mutta minä yritän parantaa sen :D
:lol:

8.8.2008 1:45

DriveFast kirjoitti:En tiiä kummosta kuskia sielläpäin liikkuu, mut itse ei kiinnosta tippaakaan egota jollekin mopopojalle, jos vastaan tulee.. Eipä minua haittaa vaikka joku mopolla ohi menisikin, saapahan sit edes jtn tyydytystä mopostaan ennenku palautetaan maanpinnalle ;)


Joo sama juttu. Suorastaan häpeäisin itseäni johonkin kiihdyttelyyn tai räppäämiseen sortuessa. Jos joku tulee moponsa kanssa pörräämään, naureskelen vaan kypärän sisällä pyöritellen päätä. Sama jos jotkut kersat huutelee keulimaan tms, niin ajan oikein korostetun hitaasti ohi.

8.8.2008 7:11

Ainoa hetki jolloin tekee mieli se mopopoika jättää nielemään pölyä on silloin, kun se rupeaa vinguttamaan sitä vaimentamatonta kilinpäkitillä varustettua mopoaan ja tuntuu että korvat leviää.