Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Ohitatko autoja jotka ajavat liikennesääntöjen mukaisesti

En ohita, turhaa lesoomista/moponi tehot eivät riitä
655
26%
Silloin tällöin/jos auto ajaa "alinopeutta"
1348
54%
Aina kun mahdollista tuppi nurin ja ohi
473
19%
 
Ääniä yhteensä : 2476

26.4.2008 17:07

Temec kirjoitti:
joker89 kirjoitti:
Temec kirjoitti:eilen ohitettiin auto koska oli kiire päästä ostamaan kaljaa.
Vähäks moot koWis niiQ <3
oon mä aika
Siis mä ainakin juon sidukkaa!111 Joo mutta mopoilla ohittaminen on äärimmäisen epäseksikästä ja säälittävää nykimistä ellei edessä oleva aja hullun hiljaa tai itselläsi ole jotakin Pro Race kamoja kiinni mobossa ;)

27.4.2008 18:08

En mä autoja pahemmi, mut kamujen mopoja aina läpällä välil.

28.4.2008 12:45

Mopoista ja traktoreista mennään ohi ja jos löytyy kiva suora missä pääsee huudattamaan ni voihan sitä joskus kokeilla. Harvemmin missään 60 tai 80alueella ees viitti yrittää ohittamista, autoissa kummiskin pikkusen enempi tehoa.

28.4.2008 14:00

Tänään ohitin auton, mopoauton.

28.4.2008 16:52

Temec kirjoitti:eilen ohitettiin auto koska oli kiire päästä ostamaan kaljaa.

Taisitte mennä ostamaan muumilimppaa kun mopolla ajelette vielä <3

28.4.2008 20:05

Mutakuono kirjoitti:
Temec kirjoitti:eilen ohitettiin auto koska oli kiire päästä ostamaan kaljaa.

Taisitte mennä ostamaan muumilimppaa kun mopolla ajelette vielä <3
mopoikäkokoikä.

28.4.2008 22:13

Mutakuono kirjoitti:
Temec kirjoitti:eilen ohitettiin auto koska oli kiire päästä ostamaan kaljaa.

Taisitte mennä ostamaan muumilimppaa kun mopolla ajelette vielä <3


Mikä vika muumilimsassa?? :D

Joo.. Sitä mieltä olen että ei mopon kanssa pahemmin ohitella, ellei sitten joku satu tien reunaan pysähtymään.. Kestää ne ohitukset turhan kauan tälläisillä tehoilla..

29.4.2008 16:15

kohdallani tapahtui siten että edessä oli 100m pitkä suora 2 kaistainen (helvetin leveä) tie. Siinä 100 metrin sisällä oli n. 5 töyssyä johon auton täytyi lähes pysähtyä. Tien pätkä oli muuten tyhjä lukuunottamatta meitä ja autoa. Että ei siinä kovin kauaa kestä kun ohi menee

30.4.2008 16:13

Ohitin eilen 5 autoa kehällä.

(itse ajoin sen vierestä KEVYENLIIKENTEEN VÄYLÄÄ) jopa 60km/h tunnissa!!!111)

30.4.2008 22:28

Eipä oo tullu muita kuin lähinnä kavereiden mopoja ohiteltua.

Tänään pisti ketuttamaan kun ajoin sellasta 50km/h 40 alueella ja takaa tuli auto. Vastaan tuli 1 auto koko suoralla, joka oli jo melko lähellä minua, eiköhän tämän porvarisaatanan pidä uudella mersullaan päästä heti ohi, eipä ollut osuma kaukana noiden autojen välissä. Tosiaan sekunnin odottaminenhan on aaivan liikaa.
Tänään tapahtui myös toinen melkein vastaava tilanne kun joku amis melkein rysäytti vastaantulevaa päin minua ohittaessaan. Taaskin ajoin lievää ylinopeutta, mutta silti autoilijoiden on pakko päästä ohi.

2.5.2008 14:43

Yks päivä valoissa seisoi samanlainen Stalker ku oma ja se kiihtyi aivan helvetin hitaasti, ni ajattelin, että minä meen ohi, ku ei akka osaa ajaa! Kyllä se yhtä lujaa kulki, mutta kiihtymään oli laiska ku mikä.. Yhe toisen, nelari ohi vedin valojen jälkee, ku ei sekää saanu prutkuaa liikkumaa tarpeeks mulle pärjätäkseen.

2.5.2008 15:17

FrozenCorpse kirjoitti:Yks päivä valoissa seisoi samanlainen Stalker ku oma ja se kiihtyi aivan helvetin hitaasti, ni ajattelin, että minä meen ohi, ku ei akka osaa ajaa! Kyllä se yhtä lujaa kulki, mutta kiihtymään oli laiska ku mikä.. Yhe toisen, nelari ohi vedin valojen jälkee, ku ei sekää saanu prutkuaa liikkumaa tarpeeks mulle pärjätäkseen.

Nii totta, oot sä vaan nii kisakiree sohvas kanssa. Jäätävän karua huomata et sul on tiukempi vehje ku mummoil ja käsi tunkee heti kohti etelää.

2.5.2008 15:23

FrozenCorpse kirjoitti:Yks päivä valoissa seisoi samanlainen Stalker ku oma ja se kiihtyi aivan helvetin hitaasti, ni ajattelin, että minä meen ohi, ku ei akka osaa ajaa! Kyllä se yhtä lujaa kulki, mutta kiihtymään oli laiska ku mikä.. Yhe toisen, nelari ohi vedin valojen jälkee, ku ei sekää saanu prutkuaa liikkumaa tarpeeks mulle pärjätäkseen.

Varo ettet lennä kuuhu stalkkerillas

2.5.2008 18:07

On muute jännä miks autoilijoitten pitää aina päästä ohitte. Esim olin iskän auton kyydis niin 100 alueel mopo ajo jtn 110-120 niin piti viel mennä ohi. auton mittaris sit jtn 140.

2.5.2008 18:20

mbk_92 kirjoitti:On muute jännä miks autoilijoitten pitää aina päästä ohitte. Esim olin iskän auton kyydis niin 100 alueel mopo ajo jtn 110-120 niin piti viel mennä ohi. auton mittaris sit jtn 140.


Villit unet sulla...:roll:

Tuskin se kovin hienoo on ajaa mopon perässä esim. 80 alueel, jos toinen ajaa turbokit huutaen ku viimestä päivää...