Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Annatko tietä.

Tytöille/Naisille
530
33%
Pojille/Miehille
6
0%
Eläkeläisille
33
2%
Vähän kaikille
627
39%
Kaikille jotka on suojatien sivussa.
248
15%
En kenellekkään
168
10%
 
Ääniä yhteensä : 1612

15.9.2006 23:42

Tasan kerran oon päästäny ku joku mummo puski rollaattorinsa kans eteen vaikka näki etten oo pysähtymässä, mutta kyllä se sitte väläytti kiitollisen hymyn ja heilautti kättä :D

16.9.2006 11:48

no tottakai näteille naisille ja tytöille pitää antaa tietä.ja joskus muillekkin .

16.9.2006 12:52

Anna tietä yleensä kaikille mutta jotkut eläkeläiset ei uskalla mennä aina viittoo vaan mulle että mee.

16.9.2006 15:53

vähän kaikille, ei ainakaan oo mun puolesta aiheutettu taas uusia paskalakeja, kun joku mummo valittaa hurjista mopopojista.

17.9.2006 21:25

Lähes kaikille ihmisille annan tietä, poiketen juovuksissa olevat. Kaupungissa sitä tulee tahallaan aika paljon tehtyä saadakseen ne autoiliat hermostumaan ku täällä Savonlinnassa ei näköjään 40 rajoitus koske autoja, alkaa hermostuttaa ku porukka vetelee ohi tosi törkeistä paikoista vaikka painaisi 55km/h.

Yleensä on tullut kiitollisia katseita ja käden heilautuksia niiltä jotka olen tien yli päästänyt.

17.9.2006 21:48

Vähän kaikille..

18.9.2006 21:51

rippuu tilanteesta...

mutta jäi mietittämään, että mitä tällä tarkoitettiin :D
tottakai päästän kaikki halukkaat/haluttavannäköset yli suojatiellä

niitä mitkä ovat halukkaita menemään suojatien yli vai niitä jotka näyttävät haluttavannäköisiltä sun silmissä? :D

19.9.2006 1:29

Mä oisin ruksannut "väistän niitä jotka pyrkii suojatielle" koska ne o ainoot ketä tarvii/pitää väistää ;) Tuol ei oo sellast vaihtoehtoo ni piti jättää äänestämättä.

19.9.2006 17:51

Dj-Tempo kirjoitti:Lähes kaikille ihmisille annan tietä, poiketen juovuksissa olevat. Kaupungissa sitä tulee tahallaan aika paljon tehtyä saadakseen ne autoiliat hermostumaan ku täällä Savonlinnassa ei näköjään 40 rajoitus koske autoja, alkaa hermostuttaa ku porukka vetelee ohi tosi törkeistä paikoista vaikka painaisi 55km/h.

Yleensä on tullut kiitollisia katseita ja käden heilautuksia niiltä jotka olen tien yli päästänyt.


Tuohan sen on just jos mopolla ajaa 40 alueella vaikka 60, niin pitää autoilijoiden päästä ohi, sama tilanne esim. kun pakettiautolla menee jonkun ladan ohi, niin sen ladankin on pakko lähteä yrittämään ohitusta vaikka se ei mene mihinkään muutakuin tehtaan liukuhihnalla. Se on periaate kysymys ;)

E: Niin ja jos autolla ei mennä moposta ohi niin sitte ajetaan niin perseessä, että huh huh!

19.9.2006 19:39

Riippuu aika paljolti siitä että miten kaukana oon suojatiestä, mitään äkkijarrutuksia en sen takia vedä. :D Tytöille aina.

19.9.2006 19:48

justiina kirjoitti:rippuu tilanteesta...

mutta jäi mietittämään, että mitä tällä tarkoitettiin :D
tottakai päästän kaikki halukkaat/haluttavannäköset yli suojatiellä

niitä mitkä ovat halukkaita menemään suojatien yli vai niitä jotka näyttävät haluttavannäköisiltä sun silmissä? :D


molemmat ;) ja sitä meinasin alunperinkin.. :)

19.9.2006 21:30

Sillon ku tulee niitä haluttavan näköisiä (minun tapauksessani naishenkilöitä) pyrkimään suojatielle ni lataan kaasun pohjaan ja vetäsen niskan kyyryyn nii et oon mahollisimman pelottavan näköne peeveeni kanssa ja suhasen niitten nokan eestä täyZZii!! niin että hameet hulmuaa korvis asti.. No ei vaan..
Päästän kaikki yhtään enempää suojatien yli pyrkivät menemään ensin.. ainakin melkei ;)

30.3.2008 21:34

Kaikille mä annan tietä, ettei tuu mitää haavereit.. Jos tien sivus on joku pien lapsi ni ei tiiä ylittääkö vai ei.. Mut joskus annan niitten oottaa :D
Viimeksi muokannut Ranpo päivämäärä 30.3.2008 21:43, muokattu yhteensä 1 kerran

30.3.2008 21:40

näteille tytöille annan tietä ;) mummot ja muut saatanat saa oottaa, niillä on kyllä aikaa!

30.3.2008 21:41

RR_tampio kirjoitti:näteille tytöille annan tietä ;) mummot ja muut saatanat saa oottaa, niillä on kyllä aikaa!


näteille tytöille tarjotaan "kyytiä" sanan molemmissa merkityksissä ;)