Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Annatko tietä.

Tytöille/Naisille
530
33%
Pojille/Miehille
6
0%
Eläkeläisille
33
2%
Vähän kaikille
627
39%
Kaikille jotka on suojatien sivussa.
248
15%
En kenellekkään
168
10%
 
Ääniä yhteensä : 1612

13.8.2009 18:52

LOL vittu tuli tänään päivän naurut :lol: ajelin tossa koulusta kotiin ja olin n.50m päässä suojatiestä kun siihen tulee joku ala-astelainen pyörällänsä ylittään sitä kohtaa ja tietysti toisella kaistalla minua vastaan tuleva katumaasturi pysähtyy antamaan muksulle tietä mutta sit se muksu näkee mut ja pysähtyy keskelle sitä suojatietä joten aattelin et kyl mä tästä kerkeen kun se kerta pysähty ja niin sitten meenkin mutta ei jumalauta kun katon siin suojatien kohalla vasemalle sitä katumaasturia niin vittu tällä on sentteri pystyssä ja suu ammottaa auki niinkun ois just lausunut jonkin erittäin rivon sanan :D ja rouvallahan oli ikää joku +45 :P

14.8.2009 22:05

riksman kirjoitti:LOL vittu tuli tänään päivän naurut :lol: ajelin tossa koulusta kotiin ja olin n.50m päässä suojatiestä kun siihen tulee joku ala-astelainen pyörällänsä ylittään sitä kohtaa ja tietysti toisella kaistalla minua vastaan tuleva katumaasturi pysähtyy antamaan muksulle tietä mutta sit se muksu näkee mut ja pysähtyy keskelle sitä suojatietä joten aattelin et kyl mä tästä kerkeen kun se kerta pysähty ja niin sitten meenkin mutta ei jumalauta kun katon siin suojatien kohalla vasemalle sitä katumaasturia niin vittu tällä on sentteri pystyssä ja suu ammottaa auki niinkun ois just lausunut jonkin erittäin rivon sanan :D ja rouvallahan oli ikää joku +45 :P



Välimerkit, ois pliis välimerkit, että jotain sais selvääki :D ;)

14.8.2009 23:43

Sori oon vähän ruosteessa näin kun koulutkaan vielä kunnolla alkanu niin ei oikein toi kirjottaminen suju :)

17.8.2009 22:17

Tuollaisessa tilanteessa kannattaa jäädä vaan odottamaan, saattaa tehdä lapsi yllättävän liikkeen ja NAPS.

Ja mopojen kunniotus ja mopoilijoiden maine menee, kun ihmiset näkee tälläisen tilanteen.

17.8.2009 22:42

Tuli tänään lievästi outo tilanne:
Yksi auto näytti liikenneympyrän jälkeen vilkkua kylätalon pihalle, ja minä tietty kiltisti odottelin takana, kun on muistaakseni keltanen viivakin siinä.
Auto sitten pysähtyy keskelle kaistaa, ja vilkut päälle siihen. Kylätalon pihalla ei ole ketään, jota väistää.
Vähän jäi mietityttämään, että miks ihmeessä jäi keskelle tietä paikoilleen.
Taustapeilistä katselin niin vieläkin oli siellä. :/

19.8.2009 18:50

Tottakai jos joku on kävelytielle edes tulossa, mutta mielelläni päästän tytöt skoottereillaan eteen :lol:

e: tielle ei tuelle :D

14.2.2010 0:14

Novatron kirjoitti:Tietysti annan, miksi en antaisi? Se on kyllä toisaalta vittumaista kun jollekkin mummelille antaa ja saa silti vaan vihaisen ja vittuuntuneen silmäyksen itseään kohti.



Päivän naurut :lol:

14.2.2010 2:17

_J-P_ kirjoitti:
Novatron kirjoitti:Tietysti annan, miksi en antaisi? Se on kyllä toisaalta vittumaista kun jollekkin mummelille antaa ja saa silti vaan vihaisen ja vittuuntuneen silmäyksen itseään kohti.



Päivän naurut :lol:

Nii on miulllaki päivän naurut siun nostolle :)

Asiaa: Annan tietä joskus kaikille ja joskus en.

14.2.2010 15:00

Virkavallal, vanhoil ihmisil, alle 12v lapsil, suojatiel olevil ja koiran ulkoilijoil

14.2.2010 16:12

Vähän kaikille tulee annettua, iästä riippumatta. Mutta jos siitä alta kerkeää itse pois helposti, niin en jää odottamaan. :)

14.2.2010 19:45

riksman kirjoitti:LOL vittu tuli tänään päivän naurut :lol: ajelin tossa koulusta kotiin ja olin n.50m päässä suojatiestä kun siihen tulee joku ala-astelainen pyörällänsä ylittään sitä kohtaa ja tietysti toisella kaistalla minua vastaan tuleva katumaasturi pysähtyy antamaan muksulle tietä mutta sit se muksu näkee mut ja pysähtyy keskelle sitä suojatietä joten aattelin et kyl mä tästä kerkeen kun se kerta pysähty ja niin sitten meenkin mutta ei jumalauta kun katon siin suojatien kohalla vasemalle sitä katumaasturia niin vittu tällä on sentteri pystyssä ja suu ammottaa auki niinkun ois just lausunut jonkin erittäin rivon sanan :D ja rouvallahan oli ikää joku +45 :P
Itel täsmällee samanlainen tilanne 2 päivää sitten 50 alueella. Piti lyödä vaa jarrut lukkoon ku säikähin tommoses tilantees. Ei siin paljoo sen opelikuskin naamaa kahtonut ku meinas vähä "tärisyttää" sen jälkee. :| omaa huolimattomuutta mutta opinpaha jotai..

8.3.2010 22:56

No tuota autoille nyt yleensä, koska muuten tulevat päälle, ja yleensä vanhoille mummoille annan, etteivät valittaisi mopoilijoista niin paljoa.

9.3.2010 17:09

No ihan sama miten mummoja kohtelee ne valittaa kuiteskin, kun tylsän elämän omistaa.

9.3.2010 18:07

En anna, auto yritti ohi ku ajoin 65 kuuekympi rajotuksel, ni "vahingos" pamahti nelone tiskii ja auto jäi tulemaa iha kivast :D

9.3.2010 21:56

Ja luulet että jos auto todella olisi tahtonut ohi, niin ei olisi päässyt?