Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Annatko tietä.

Tytöille/Naisille
530
33%
Pojille/Miehille
6
0%
Eläkeläisille
33
2%
Vähän kaikille
627
39%
Kaikille jotka on suojatien sivussa.
248
15%
En kenellekkään
168
10%
 
Ääniä yhteensä : 1612

13.9.2006 14:07

Joo kyllä useesti annan tietä, ellei ole tulenpalava kiire. Niinku eilen kävi, että ois pitäny olla koululla 15 min sitte nii ajoin risteyksestä missä käännytään oikealle, sitten siinä paloi jalankulkijoille vihreä valo myös, nii hyvä etten ajanu jonkun jäärä-mummon päälle koska hän vaan painoi tulemaan vaikka kone huuti jumalaa, vauhtia joku 40km/h ja iskin tööttiä. Hirvee huuto alko ja keskaria näytti :D

13.9.2006 14:16

Kohdista ruksittanut en mitään. Mutta oma vastaukseni on osaltaan tuo ensimmäinen kohta, sillä annan tietä vain hyvännäköisille typyköille, mummojen päälle ajetaan.

13.9.2006 14:22

riippuu vähän, jotkut jalankulkijat loikkaa vaan siihe suojatielle vaikka näkevät ettei mulla edes ole aikomusta pysähtyä...

13.9.2006 14:57

joo yritän parhaani mukaan... ei mullakaa korttii oo ko oon vast 12,5

13.9.2006 15:23

Riippuu vähän tilanteesta, yleensä päästän. Kiva katella kun saa hymyt mummoilta :D

13.9.2006 15:28

Päästän silloin kun jalakulkija pyrkii suojatielle, kuten kuuluukin.

13.9.2006 15:36

lähestulkoon aina annan ku suojatien vieressä joku odottaa. Eritoten lapsiperheet päästän ihan aina ohi, itsellä kumminkaan ei ole ikinä niin kiire, ettei ehtis pariks sekunniks pysähtyä.

13.9.2006 16:16

Yleesä päästän kaikki ketkä notkuu tien reunassa. Joskus kesällä oli vähän ikävä tilanne ku illalla pilisteltiin kylällä. No suojatietä lähti ylittämään semmonen kunnon juoppokatras. Jäivät siihe sitte meijän kiusaksi seisoskelemaan ja kävelivät hitaasti ja potkivat jtn sixpackin kuoria meitä kohti. Noh sitte ku ne oli siirtyny sivummalle ja lähettii ajamaan siitä läpi nii minä olin jonon viimesenä nii eiköhä sieltä joku valopää ampase ja yritä huitasta mua nyrkillä. Siinä oli aika lähellä ettei liikenteen jakajaan ajanu :C

13.9.2006 16:18

kaikille yleensä.. mutta toki naiset ensin! ;)

13.9.2006 16:53

ajoin mankilla , tuli risteys josta ajettiin suoraan tai käännyyttin oikealle , mies oli melkein suoja tiellä muttei vielä , eli kerkeäsin ennen sitä ja niin menin äkkiä suoja tien yli....

ja perästä kuuluu PERKELE!!!! SAATANA !!!!! jottain
tuonne päin :D , eli ei huvittanu ruveta oottamaan että menis suoja tien yli ku se ei ollu vielä ees astunu sille ku olin jo menny sen ohi

epäselvää mut yrittäkää selvittää ....

nii ja tytöille annan aina , mut yleensä en kehtaa jäähä oottelemmaan ;)

13.9.2006 17:44

no se vähän riippuu et jos se on jo siinä eessä ni sit tietysti annan mut jos ehin ite ensin ni en tietenkään anna.. ;D

13.9.2006 17:50

jupero17 kirjoitti:nii ja tytöille annan aina

Eikös me kaikki? :D

Päästän kaikki jotka ovat halukkaita menemään (=eivät viito että mene jo siitä), eli noin kerran kuussa.

13.9.2006 18:01

Tottakai miksi ei . Ei ole toivookan päästä mitään inssejä kemmukortteihin tai autokorttiin läpi ,jossei pysähdy .Hei haloo jotain järkeä näihin topicceihin .

13.9.2006 18:27

En tiedä, sillä ei ole vielä korttia, en ole ajanut. Tietä kyllä annan kaikille. :)

13.9.2006 20:46

Riippuu aika paljon tilanteesta. Jos takanani ei ole autoja niin meen ohi, niin silloin pääsee kulkijakin tien yli. Jos taas takana on paljon autoja niin silloin yleensä pysähdyn ja päästän jalankulkijan tien yli.