Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

11.7.2007 19:23

ite käytän vanhaa astiaharjaa,sillä hankaan katteet ja vanteet ja lähtee paska hyvin pois.Wurtin liuotin on parasta pesuainetta.

11.7.2007 20:26

antti919 kirjoitti:jos tarvii liuotinta nii crc toimii hyvin. ja sitten kun vaikean lian on saannut pois nii huuhtelee crc pois vedel. ja lähes kaikilla on crctä ainakin luulisin.
en ite meinannu uskoo sitä kun kuulin mut se toimii ainakin suht hyvin.


crc 5-56? Vai mikä liuotin?

11.7.2007 21:29

Laita crc:n Brake cleaneria. Sillä lähtee kaikki irti :) Mutta varo ettei mee millekkään muovi pinnalle, kun mulla meni ja pyyhkäsin niin lähti kaikki maalit pois :(

11.7.2007 23:00

Laihialaisten taktiikalla:
Laita mopon päälle vähän pesuainetta ja odota että sataa. Sitten ajamaan. ;)

11.7.2007 23:11

Sanokaas pojat joku jumalattoman tehokas aine millä lähtee kaikki liat :D (pl Brake Cleaner) Liuotinpesuaineet kokeiltu jo.

11.7.2007 23:15

Castrolin ilmanputsarin pesuaineella lähtee tosi hyvin kaikki paska, vaikka se onkin putsarin pesuainetta.

11.7.2007 23:50

Milläs kaasarin voi pestä parhaiten?

12.7.2007 12:47

Santeri- kirjoitti:Milläs kaasarin voi pestä parhaiten?


Bensalla. ;)

16.7.2007 16:02

no eikö se haittaa jos penkki kastuu? sehä homenhtuu istte. xD no ei vaa. nii.

16.7.2007 16:39

Jejenina kirjoitti:no eikö se haittaa jos penkki kastuu? sehä homenhtuu istte. xD no ei vaa. nii.
eise taida homehtua, ja ainakin uusenskoissa sen penkin saa niin näppärästi irti, että ite pesen moperin aina ilman penkkiä

16.7.2007 17:00

TurboSaab kirjoitti:
Jejenina kirjoitti:no eikö se haittaa jos penkki kastuu? sehä homenhtuu istte. xD no ei vaa. nii.
eise taida homehtua, ja ainakin uusenskoissa sen penkin saa niin näppärästi irti, että ite pesen moperin aina ilman penkkiä
Eipä ihan heti taida homehtua mopon penkki vaikka peseekin sen runsaalla vedellä tai painepesurilla. Taitaa niissä olla kyllä joku vettä hylkivä kalvo ja nahka ei imase vettä itteensä samalla tavalla kuten kankaat. Jos oikeen nuuka haluaa olla niin kannattaa jotain nahan hoito yms. sprayta suihkutella penkille, että pysyy parempana.

16.7.2007 17:09

mitenkäs kun tuntuu olevan ton gileran vanteissa jotain hapettuman tapaista tai tällaista kun ei millään tunnu lähtevän irti niin milläkähän mahollisesti lähti? tärpättiä olen kokeillut ja hiomapaperia.

16.7.2007 18:19

sMt kirjoitti:mitenkäs kun tuntuu olevan ton gileran vanteissa jotain hapettuman tapaista tai tällaista kun ei millään tunnu lähtevän irti niin milläkähän mahollisesti lähti? tärpättiä olen kokeillut ja hiomapaperia.

Eihän se millään tököteillä puhtaaks tule. Täytys kiillottaa.

16.7.2007 19:52

TurboSaab kirjoitti:
Jejenina kirjoitti:no eikö se haittaa jos penkki kastuu? sehä homenhtuu istte. xD no ei vaa. nii.
eise taida homehtua, ja ainakin uusenskoissa sen penkin saa niin näppärästi irti, että ite pesen moperin aina ilman penkkiä


Oi niin tietty, saahan multakin sen penkin pois. Pöliähän mä oon. :D

16.7.2007 20:36

Jannez89 kirjoitti:
sMt kirjoitti:mitenkäs kun tuntuu olevan ton gileran vanteissa jotain hapettuman tapaista tai tällaista kun ei millään tunnu lähtevän irti niin milläkähän mahollisesti lähti? tärpättiä olen kokeillut ja hiomapaperia.

Eihän se millään tököteillä puhtaaks tule. Täytys kiillottaa.
bensa rokrok

E: ai siis hapettumaa, koita autosolilla